Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

H&M Jumbon myyjät

Vierailija
31.03.2007 |

Kävin tänään ostoksilla kyseisessä myymälässä ja huh huh miten huonoa palvelua siellä oli. Ystäväni ei saanut apua, vaikka pyysi ja kassalla oli elämäänsä kyllästynyt neiti palvelemassa. Teki mieli jättää ostokset siihen ja vaihtaa liikettä. Eipä taideta hirveän hyvin katsoa, millaisia ihmisiä otetaan asiakaspalvelu hommiin.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

YKSI ESIMERKKI: Talvella oli sovituskoppiin aivan tajuton ja hidas jono. (Kassoille samoin...) menin kassalle esittämään asiani.

OLIMME ostamassa tytölle juhliin mustia rintsikoita (normaalisti koko 75A) ja kysyin voimmeko ostaa rintsikat ja palauttaa/vaihtaa ne jos koko sattuukin olemaan väärä kun sovituskoppiin oli niin pitkälle mateleva jono, ettei ollut järkeä jäädä odottamaan ja lisätä samalla jonoa.

myyjillä ei kyllä ollut minkäänlaista palvelualttiutta tai maalaisjärjen käyttöä tilanteessa ja olivat tosi tylyjä ja sanoivat " ei oo meidän syy että on paljon asiakkaita...."

, joten rintsikat jäivät ostamatta.

Tämä oli viimeisin huono kokemus emmekä ole uhranneet ajatustakaan H&M:n lumpuille.

Vierailija
42/47 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen oli uutisissa, että firmat ovat haastaneet suomalaisia " herjaamisesta" oikeuteen. Tämä siis tarkoittaa käytännössä sitä, että vaikka palaute olisi fiksua ja mahdollinen reklamointikin tehty, niin koskaan ei voi olla liian varma että kys. firman pääjehu olisi suuttumatta... Johan tästä saatiin esimerkki aikoja sitten, kun sen yhden kalliin ravintolan seuruetta kohdeltiin kuin p*skaa. Yksi sitten reklamoi ja koska vastausta ei koskaan saanut, pisti mielipiteensä ylös blogiinsa. Tämän ravintola kyllä bongasi ja syytti miestä " maineensa pilaamisesta" . Herää kysymys, että eikö kys. ravintola itse pilannut oman maineensa jo silloin, kun ei vastannut valitukseen asiallisesti, vaan haastoi miehen oikeuteen..? Pelkkä anteeksipyyntö olisi voinut riittää, mutta ilmeisesti sekin on joitakin liikaa vaadittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Juuri eilen oli uutisissa, että firmat ovat haastaneet suomalaisia " herjaamisesta" oikeuteen. Tämä siis tarkoittaa käytännössä sitä, että vaikka palaute olisi fiksua ja mahdollinen reklamointikin tehty, niin koskaan ei voi olla liian varma että kys. firman pääjehu olisi suuttumatta... Johan tästä saatiin esimerkki aikoja sitten, kun sen yhden kalliin ravintolan seuruetta kohdeltiin kuin p*skaa. Yksi sitten reklamoi ja koska vastausta ei koskaan saanut, pisti mielipiteensä ylös blogiinsa. Tämän ravintola kyllä bongasi ja syytti miestä " maineensa pilaamisesta" . Herää kysymys, että eikö kys. ravintola itse pilannut oman maineensa jo silloin, kun ei vastannut valitukseen asiallisesti, vaan haastoi miehen oikeuteen..? Pelkkä anteeksipyyntö olisi voinut riittää, mutta ilmeisesti sekin on joitakin liikaa vaadittu.

Vierailija
44/47 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskin takana oli kaksi henkilöä, joista toinen siis luki parhaillaan ostosteni viivakoodeja koneeseen ja toinen oli nähtävästi joku aloittelija.

Puhelin soi. Aloittelija arpoi vastatako vaiko ei. Minua " palvellut" myyjä patisti vastaamaan ja sen jälkeen sitten jäinkin seuraamaan tapahtumia haavi auki.

Tämä aloittelija ei osannut vastata soittajan kysymykseen ja keskeytti kokeneempaa myyjää koko ajan kysymyksillään.

Ei siinä mitään, mutta paras oli, kun tovin keskusteltuaan tympääntyneeseen tyyliin MOLEMMAT lähtivät tarkistamaan rekistä kysyttyä tuotetta. Minä siis koko ajan kassalla maksamassa tuotteita ja välillä myyjä häippäsee etsimään jotakin muuta. Kesti kauan sitä sählinkiä ja olin jo tipalla pitää esitelmää priorisoinnista.

Kummallakaan ei tuntunut olevan mitään käsitystä asiakaspalvelusta.

Itse olisin pyytänyt ottamaan soittopyynnön, että asia selvitetään pikimmiten ja palataan siihen, kun paikalla oleva asiakas on ensin palveltu loppuun.

Ei mitään pahoittelua häiriöstä tai pitkästä odottelusta.

Hohhoijjaa, ei nykyään ihmiset edes tiedä, mitä on hyvä asiakaspalvelu. Siihen kun kuuluu hyvä asenne asiakasta kohtaan...

Vierailija
45/47 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pals:

mutta Kuopiossa tykkään melkein kaikista myyjistä, ja osa on jopa todella mukavia. Tietty sielläkin perustympeetä naamaa saa katella joidenkin tasolta, mutta palvelu on ollut muuten tosi joustavaa " erikois" tilanteissa ja muutenkin.

Käyn usein Mikkelissä, ja siellä palvelu yleensä on ihan eri planeetalta verrattuna just esim. Jumbon tai muiden pääkaupunkiseudun ostoskeskusten liikkeiden palveluun. Mikkelin H&M:ssäkin olen saanut tosi hyvää palvelua.

Vierailija
46/47 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä sama juttu, todella tympeää palvelua. En asu sielläpäin joten hyvin harvakseltaan on käyty, mutta useamman kerran kuitenkin ja aina yhtä hapanta meinikiä.

Vierailija
47/47 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovituskopeilla vastaavasti oli tyttönen, joka oli melkoisen hapan. Iivari hymyili, oli ystävällinen jne, toisin kuin ne usea nuoret neitokaiset siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän