Tajusin vasta miksi osa B-luokan miehistä ja naisista on mieluummin yksin kuin ottaa B-luokan kumppanin
Koska silloin ikään kuin myöntää oman tasonsa itselleen ja muille. Yksin ollessaan voi pitää illuusiota että olen ihan laadukas mutta en vaan halua ketään.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun yksi aknenaamainen reppana järkyttyi kun ylipainoinen luokkakaveri pyysi vanhojen tansseihin pariksi. Hän luuli saavansa sen näteimmän Janitan tai edes Jonnan. Ei tanssinut ollenkaan kun vain "rumat tytöt" kysyivät häntä.
Ei aknenaama vähennä miehen tasoa eli aivan oikein teki kun antoi pakit hypergamisille pullukkanaisille! :D
Hyvä esimerkki naisten hypergamiasta.
Jonnea kiukuttaa kun jäi päikkärit välistä :(
Miksi näin negatiivisia ajatteletta. Menkää ulos ja nauttikaa luonnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on kun 99 prossaa väestöstä on taviksia joten etsikää te A luokan kansalaiset vaikka A++++++++ IHMISIÄ.
Mikäkö vaivaa? - No vaikka se, että moni perustellusti haluaa, että kumppani tuo ja mahdollsitaa omaan eloon lisäarvoa. - Mitä minä vähätulosiena kaljuutuneena hoikkana pulkan naruna (lue lyhytkasvuisena) miehenä, jolla ei ole eritysitä karismaa muka pystyisin tarjoamaan niin, että hänen elonsa minun kanssani olisi miellyttävämpää kuin se, että hän eläisi mieluummin sinkkuna tai jollain muulla tavoin? Olen kyllä suorittanut maisterin tutkinnon mutta sillä keuliminen tai alleviivaminen olsi vain noloa ja aiheuttaisi myötähäpeää. Mutta nyt taidan kuullotaa jo sille, että minulat puuttuu täysuin tai lähes kokonaan itsekunnioitus ja itsetunto, jotka taas ovat sellaisia puutteita, että ne olsi pakko saada kuntoon jotta suhde oikeasti vosi toimia. - No ihan niin surkea
Lisäarvo löytyy korvien välistä, ei palkkapussista, ulkonäöstä tms.
Kyllä Tinderissäkin haetaan samantasoista.