Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin kaverini hiuksiin vaalennusaineen, jonka hän oli itse ostanut

Vierailija
23.07.2025 |

Aine poltti kaverini hiukset katki ja nyt hän syyttää tästä tapahtumasta mua. Ei kai hiusväriä voi levittää mitenkään väärin?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on vaan shokissa ja harmissaan yrittää syyttää mitä tahansa muuta kuin itseään. Kyllä hän sisimmässään tietää että syy ei mitenkään voi olla sinun. Varmaan pyytää anteeksi kun on päässyt alkujärkytyksestä ja ajattelee selkeämmin.

Vierailija
22/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on käytössä kampaamon tuotteet. Sisko on parturikampaaja.

Ne on hellävaraisempia eikä tuoksu miltään.Hiuksiin jälkeenpäin  jätettävä liuos on ihanan tuoksuista.

Siskosi siis varastaa töistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoälyttömyyttä. 

Vierailija
24/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku taas teki kepposet DAMDAM JUANKOSKI KEPPONEN ON VAIHTAA VÄRIPURKIT KAUPASSA. 

Vierailija
25/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis levitittekö vaalennusainetta ennestään vaalennettuihin osiin hiuksissa? Silloin ne saattavat katketa.

Vierailija
26/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee hiukset lopullisesti pilalla yhdessäkin vaalennuskerasta. Pitää leikata.

Vierailija
27/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väriää pidetään 20min. 

45 min vahvaa vaalennusainetta ,ihme kun on hiukset jäljellä.

Olen samaa mieltä. 20-30 min on max aika. Olen värjännyt omat hiukseni yli 30 vuotta.

Vierailija
28/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väriää pidetään 20min. 

45 min vahvaa vaalennusainetta ,ihme kun on hiukset jäljellä.

Olen samaa mieltä. 20-30 min on max aika. Olen värjännyt omat hiukseni yli 30 vuotta.

Onko sillä oikeastaan väliä mikä sinun mielipiteesi on jos kerran paketin kyljessä lukee 30-45min? AP ei älynnyt tulla kysymyään sinulta niin eikö hyvänä kakkosvaihtona vähintään ole kuitenkin noudattaa pakkauksen ohjetta?

Vierailija
29/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen muutaman kerran levittänyt ystäväni hiuksiin vaalennusaineen. Hän itse antoi ohjeet miten aine tulee levittää, päätti kuinka kauan ainetta pitää päässään (yli tunnin) ja lopputulos oli aina silti jotenkin minun syytä tai ansiota. 

Vierailija
30/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei kannata auttaa ketään koska kuseen joutuu lopulta itse kumminkin.

Vierailija
31/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutusaika riippuu ihan tuotteesta, ei ole mitään yleistä 20-30 minuutin ohjetta.

Omaa värini pidetään päässä tunteja, jopa yön yli, mutta värjäänkin kasviväreillä.

Vierailija
32/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutusaika riippuu ihan tuotteesta, ei ole mitään yleistä 20-30 minuutin ohjetta.

Omaa värini pidetään päässä tunteja, jopa yön yli, mutta värjäänkin kasviväreillä.

Kaupan tavalliten hiusten värjäysaineiden normi vaikutusaika on 20 - 30 min myös vaalennuksessa. Jotta hius kestää 45 minuutin vaikutuksen, sen pitää olla todella hyväkuntoinen ja käsittelemätön sekä  hiuslaadun vahva.

Vierailija
33/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on hellävaraisempia eikä tuoksu miltään.Hiuksiin jälkeenpäin  jätettävä liuos on ihanan tuoksuista.

Hänellä on oma liike ja hän omistaa kaiken.

Vierailija
34/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamotukusta voi hakea tuotteita. En tiedä missä nykyisin sellaisia on.

Vierailija
35/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona värjääminen, etenkin vaalentaminen, on aina riski. Ja mikä tahansa väri minkä tuloksena hius on vaaleampi, on vaalentamista.

Itse en värjäisi toisen hiuksia sen jälkeen jos hän on kerran jo syyllistänyt minua omasta ideastaan.

Vierailija
36/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän sinua syytti? Eli mitä tarkalleen sanoi ja mitä siihen vastasit? 

Vierailija
37/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun syy, mulle kävi samoin kaverin hiukset kuumeni vaalennusaineesta, oli entistä vaalennusta. Pestiin aiemmin pois.Olen kampaaja ja tiesin tästä kemiallisesta reaktiosta. 

Vierailija
38/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väriaineilla tulee tehdä ensin pienelle ihoalueelle allergiareaktiotesti. Olkaa onnellisia ettei tullut anafylaktista shokkia. Hiuksilla selvisitte tällä kertaa. Ikävä juttu kyllä :( muuten tämä. 

Se testi auttaa iho-ongelmiin. Ei siihen, että antaa aineen vaikuttaa yliaikaa,joka sitten polttaa tukan karrelle.

Vierailija
39/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaamoissakin voi käydä noin, jos on paljon värjäilty tai muilla keinoin saatu hius haurastumaan.

Voi toki, mutta ammaattikampaaja kyllä osaa avata suunsa ja jättää duunin tekemättä, jos meinaa pahemmaksi mennä.

Vierailija
40/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs ulostuo se tämmöinen on?

Yleensä kampaajat myös ostaa tuotteet itse. Eli siis varastaa itseltään? :D