Mistä ihmeestä voisin löytää miehen?
Tinderiä ja muita nettideittejä en halua enää koskaan nähdäkään, en käy baareissa (enkä tosin haluaisi miestä, joka niissä istuu), ei ole työpaikkaa tai kaveripiiriä enkä harrasta mitään missä olisi mahdollisuus tavata miehiä.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
AA-kerho tai Painonvartijat
Tää osottas ainakin sen, että miehellä on kyky myöntää ongelmansa ja hakea siihen apua ja tukea.
Taaskaan ei voi heti sanoa että sinulle kelpaavan miehen.
Tää on outo: miksi aina sama aloitus että ei miestä löydy? Eihän suomessa ole yhtään vain naisten kaupunkia tai kylää!
Antaako se jotenkin paremman vaikutelman ettei sano koko asiaa?
Onko valikoivuus negatiivinen asia vai mikä ihme tässä on?
Ei voi olla enää sattumaakaan, tuhannennen kerran!
Oletko itsekin mies vaiko kenties muusu?
Vierailija kirjoitti:
Monesko vastaava aloitus tämä on AP?
Ensimmäinen.
Ap
Mä menin musiikkitapahtumaan, missä oli paljon väkeä. Mun vieressä oli tyhjä tuoli. Mies tuli siihen ja kysyi, saako istua. Siitä alkoi tutustuminen.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
Ja mies ei saa lähestyä tuntematonta naista mistään syystä eikä missään.
Älkää nyt vastatko trollille, joka parastaikaa naureskelee, kun yritätte keksiä hänen valmiiksi sulkemaansa tilanteeseen ratkaisun.
Eihän kukaan luule,
että mä näitä trullauksia kirjoitan.
Mulla on päinvastainen tilanne
kuin Ap:lla, tulijoita liiankin kanssa.
En ollenkaan ole seuraa etsimässä,
eli dumppaan kahviehdotukset.
Päivän eka ja ainoa kommenttini.
"en käy baareissa (enkä tosin haluaisi miestä, joka niissä istuu)"
Kyllä mä suosittelisin kuitenkin kokeilemaan tuota iltaelämää jossain muodossa. Ei sitä tarvitse olla ihminen joka aina istuu baareissa jos nyt joskus jossain käy. Mä löysin mun aviomiehen elämäni ensimmäisiltä festareilta joihin lähdin hetken mielijohteesta 25-vuotiaana. Ei koluta joka kesä kaikkia festareita läpi vaikka nyt festareilla satuttiin tapaamaan...
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan luule,
että mä näitä trullauksia kirjoitan.
Mulla on päinvastainen tilanne
kuin Ap:lla, tulijoita liiankin kanssa.
En ollenkaan ole seuraa etsimässä,
eli dumppaan kahviehdotukset.
Päivän eka ja ainoa kommenttini.
🥰🕺
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on lähes puolet ihmisistä, ja ap ei löydä miestä?
Ongelma taitaa paremminkin olla, että pitäisi löytää neula heinäsuovasta, eikä ap:lla ole halua hakeutua edes yhden heinäsuovan luokse etsimään. Unelmien miehen pitäisi tulla kotoa hakemaan.
Soita huoltomies tarkastamaan jotain asunnossasi, ja vamppaa hänet. Isännöitsijä voisi olla varakkaampi, mutta hänen saamisensa paikalle voi olla jo hankalampaa. Sytytä tulipalo ja soita palokunta, sitten vain valitset urheista palomiehistä mieleisen, tosin on hyvin todennäköistä, ettei palomies kerro vaimostaan ja tyttöystävistään ap:lle, joten pariuskollista ei ehkä noin löydy.
Toinen vaihtoehto on lähteä itse etsimään ja tutustumaan.
Kai miehilläkin on oikeus työrauhaan?
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt vastatko trollille, joka parastaikaa naureskelee, kun yritätte keksiä hänen valmiiksi sulkemaansa tilanteeseen ratkaisun.
Mua ainakin tällä hetkellä lähinnä itkettää, kun yksi tinderistä löydetty heila muuttui just "kiireiseksi" ja olen taas yksin.
Ap
Miksei nettideittejä voida käyttää? Et viestittele sellaisille joilla on vajaat profiilit tai aukkoja LinkedIn cv:ssään. Videopuheluita voi luvalla hyödyntää. Seulo kirjoittamalla paperille muutama lyhyt kysymys. Ilmaisia: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys , https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega JA https://tutvus.planet.ee/?leht=mees_otsib_naist
Älä etsi. Elä omaa elämääsi. Nauti kulttuurista, arkisista asioista, opettele uusi kieli tai tee vaikka jossain kansanopiston kurssilla jotain, MUTTA älä ihmeessä rakenna toiveitasi ja unelmiasi jonkun toisen varaan.
Suurin osa elämästä tapahtuu oman pään sisällä. Toisinsanoen sinulla on valta siihen miten asiat ja tilanteet koet.
Itsenäisesti elävänä ja maailman ihmeistä nauttien jo viidettä vuotta ...
N49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kuulostaa olevan prioriteetit hukassa kun mies on ekana etsinnässä. Pohtisit ny eka mistä löytäisit itsellesi elämän, ts. mielenkiinnon kohteita ja tekemistä.
Mitä hittoa nyt? On mulla elämä, mielenkiinnon kohteita ja tekemistä. Miestä vaan ei ole ja sellaista kaipaan.
Ap
Sori, mut se että kökötät vaan kotona puhumatta kellekään ("ei kaveripiiriä, ei työpaikkaa") ei oikein ole elämää. Ja tämä tulee kotona viihtyvältä introvertilta, mutta mä sentään käyn ulkona, toisissa kaupungeissa, tapahtumissa jne. (en juo alkoholia, joten ei, en käy ryyppäämässä, mutta joskus vaikka terassilla yhdellä mocktaililla). Käy tapahtumissa ja ihan yksinkertaisesti; mene ulos.
Työpaikan tai opiskelupaikan hankkiminen voisi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kirkosta voisit löytää :)
Kirkko ja kirkonmenot, ei varsinaisesti ole paikka missä ihmisiin tutustutaan, mutta jos laajentaa seurakunnan muihin toimintoihin niin jo saattaa löytyä. Ihmettelin miksi toistuvasti kohtasin uskovaisen lyhytaikaisen naistuttavan asuinalueellani, kunnes löysin seurakunnan toiminnasta tanssikurssin viereisessä seurakunnan tilassa. Niin läheisiksi emme koskaan tulleet että olisin kehdannut alkaa utelemaan.
Myöhemmin näin häntä miehen kanssa, ja huomasin lehdestä seurakunnan ilmoituksessa hänelle syntyneen ja kastetun tyttären. Varma en voi olla kävikö hän tanssikursseilla ja löysikö miehen sieltä, mutta mahdollinen skenaario joka tapauksessa.
0/5