Te jotka ette juhli vappua, mitä teette keskiviikkona?
Kommentit (48)
Olen töissä. Ei voisi vähempää kiinnostaa juhliminen.
Hyvä päivä pidemmälle mp-retkelle!
Perinteisesti silloin on aloitettu lannan ajo pelloille.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä. Ei voisi vähempää kiinnostaa juhliminen.
Nykyään vain tyhmimmät tekevät enää töitä.
Teen töitä kotitoimistossani, nukun päiväunet ja kävelen hautausmaalla kuten kaikkina muinakin päivinä. Ehkä syön jotain hyvää.
Lomalla olen mutta ei huvita juhlia. Kunhan kotona möllötän, pelaan varmaan pleikkaria.
Vapaapäivä. Menen varmaan johonkin taidenäyttelyyn ja kävelylle.
Jospa ois sen verran kuivaa että sais pihan haravoitua loppuun. Kukkapenkkikin pitäis raivata kesäkuntoon.. Jätän juhlimiset nuoremmille, säästyypä nekin pennoset.
Haravoin pihaa ja jos makkaraa grillaisi.
Vietän vaan kotipäivää. Siivoan, teen ruokaa, ulkoilen. Ei mulla ole mitään vapun juhlimista vastaan mutta ei aiheuta mun kotona mitään toimenpiteitä.
Ihan normi päivä vauvan kanssa :)
Huomennahan sitä juhlitaan. Itse voisin tehdä kevätsiivouksen.
Laitan ruokaa, vien koiran puistoon, siivoan, katselen telkkaria, harrastan seksiä.
Itsekin perinteisesti haravoin ja siivoan pihaa, mutta nyt on vielä vähän lunta.
Ehkä haravoin niiltä osin kun voin, naapureiden kanssa on tapana ollut että kaikki vähän haravoivat ja grillailevat, samoin kyläillään puolin ja toisin toisten pihoilla, saunotaan, musisoidaan kun muutama muusikko asuu tällä kadulla (pieni tie).
Käymme torilla kun sääennustus lupailee kaunista ja lämmintkin.
Pitääkö aina olla suunnitelmia? En halua sellaista. Olen onnellinen kotonani kaukana jostain "muka pakollisista" kokoontumisista.
Minulla on ihan normaali työpäivä.
Duunia duunia