Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmeestä voisin löytää miehen?

Vierailija
23.07.2025 |

Tinderiä ja muita nettideittejä en halua enää koskaan nähdäkään, en käy baareissa (enkä tosin haluaisi miestä, joka niissä istuu), ei ole työpaikkaa tai kaveripiiriä enkä harrasta mitään missä olisi mahdollisuus tavata miehiä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajatellut mennä terassille hetkeksi kun en muutakaan paikkaa keksi missä kohdata ja tutustua kivaan leidiin. Menen päivällä tai iltapäivällä vaikkakin se rajoittaa mahdollisuuksia, mutta näin vältän iltahulinat joissa en viihdy. 

-M50 

Vierailija
42/48 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on kuitenkin ammatti ja kuulut liittoon, niin liiton (ainakin sen mihin mä kuulun) järjestämille kursseille ja reissulle voi mennä työttömänäkin. Kiinnostaako politiikka, vapaaehtoistyö, minkään tyypin musiikki tai liikuntalaji? Kaikista noista löytyy tapahtumia. Moniin harrastuksiin, mitä puuhataan yksin kotona, järkätään messuja, esim. käsityömessut, kirjamessut. Jos tykkäät lukea niin kierrä divareita, tee vaikka päiväreissu lähikaupunkiin ja kierrä kaikki divarit ja kirpparit siellä ja etsi mitä ikinä saattaisitkaan tarvita niihin yksinäisiin harrastuksiisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kuulostaa olevan prioriteetit hukassa kun mies on ekana etsinnässä. Pohtisit ny eka mistä löytäisit itsellesi elämän, ts. mielenkiinnon kohteita ja tekemistä.

Mitä hittoa nyt? On mulla elämä, mielenkiinnon kohteita ja tekemistä. Miestä vaan ei ole ja sellaista kaipaan.

Ap

Sori, mut se että kökötät vaan kotona puhumatta kellekään ("ei kaveripiiriä, ei työpaikkaa") ei oikein ole elämää. Ja tämä tulee kotona viihtyvältä introvertilta, mutta mä sentään käyn ulkona, toisissa kaupungeissa, tapahtumissa jne. (en juo alkoholia, joten ei, en käy ryyppäämässä, mutta joskus vaikka terassilla yhdellä mocktaililla). Käy tapahtumissa ja ihan yksinkertaisesti; mene ulos.

En kökötä kotona puhumatta kenellekään ja mulla on harrastuksia. Ihmeellinen tulkinta.

Ap

Vierailija
44/48 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kuulostaa olevan prioriteetit hukassa kun mies on ekana etsinnässä. Pohtisit ny eka mistä löytäisit itsellesi elämän, ts. mielenkiinnon kohteita ja tekemistä.

Mitä hittoa nyt? On mulla elämä, mielenkiinnon kohteita ja tekemistä. Miestä vaan ei ole ja sellaista kaipaan.

Ap

Sori, mut se että kökötät vaan kotona puhumatta kellekään ("ei kaveripiiriä, ei työpaikkaa") ei oikein ole elämää. Ja tämä tulee kotona viihtyvältä introvertilta, mutta mä sentään käyn ulkona, toisissa kaupungeissa, tapahtumissa jne. (en juo alkoholia, joten ei, en käy ryyppäämässä, mutta joskus vaikka terassilla yhdellä mocktaililla). Käy tapahtumissa ja ihan yksinkertaisesti; mene ulos.

En kökötä kotona puhumatta kenellekään

"En kökötä kotona puhumatta kenellekään ja mulla on harrastuksia. Ihmeellinen tulkinta. Ap"

No sellaisen kuvan itsestäsi annoit. Kertoisit sit itsestäsi enemmän heti aloituksessa, voisi tulla osuvampia neuvojakin. 

Vierailija
45/48 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, vastaat vain viesteihin joista löydät valittamista ja pääset väittämään vastaan, mutta asialliset ehdotukset ohitat täysin... Taidat tosiaan olla trolli, kuten aiemmin joku ehdotti.

Vierailija
46/48 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ruokakaupasta löytäisit.

Vierailija
47/48 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa joku paikka mihin voisi näin miehenä mennä vaan esillepantavaksi ja naiset voisivat sitten kiertää siellä kuin messuhallia miestä valitsemassa. Menisin sinne nököttämään.

M37

Vierailija
48/48 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Ei kavereita, eikä oikein harrastuksia. Opiskelen, mutta naisvaltaista alaa ja meidän luokan pari miestä on paljon nuorempia. Olen kyllä nyt kesän aikana reissannut, pääosin kyllä lasten kanssa, he ovat lähes teini-ikäisiä. Mutta siis myös yksin. Kuitenkin noissa paikoissa missä yksin sitten olin, niin ei siellä miehiä ollut, paitsi vaimojensa kanssa. Jos joskus käynyt baarissa, niin sielläkin vain pariskuntia. Tai joku nuorten miesten porukka. Eihän sillä iällä toki ole niin väliä, mutta baareissa viihtyvä 20v ei ehkä kuitenkaan iske. Mihinkään kalliimpiin harrastuksiin ei ole varaa. 

N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän