Tove Jansson ja maailmanloppu ttutkimus sai KONE säätiötä 350 000 e tukea
nyt kannattaa hakea KONE säätiöltä apurahaa, koska kaikki apurahat menevät monikulttuurisuus-islam-feministi-prideläisyys-teemalle ja esim feminismin nousu Nepalin naisten lauluissa -sai 600 000 e ja tove janssonin psykedeelinen matka juutalaisuuteen 350 000 e
https://www.uniarts.fi/projektit/transitiopolkuja-naisten-osallisuuteen…
https://koneensaatio.fi/apurahat-ja-residenssipaikat/maailmanloppu-tule…
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaapa viisastelijat joskus itse tehdä apurahahakemuksia ja hankkia elantonsa noilla, niin voisi ääni olla toinen kellossa.
Halla-ahohan sai. Siitä setämiehille esimerkkiä. Ei tosin saanut sitä työtään sitten tehtyä mutta massit kelpasi. Mies isolla m:llä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaapa viisastelijat joskus itse tehdä apurahahakemuksia ja hankkia elantonsa noilla, niin voisi ääni olla toinen kellossa.
Tiedetään, tiedetään. Kun panee kaikki pahimmat kliseet kasaan ja hyviä feministisiä/lesboja suosittelijoita, niin aina tulee rahaa.
Vierailija kirjoitti:
nehän tekeekin Kelalle joka kuukausi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedetään, tiedetään. Kun panee kaikki pahimmat kliseet kasaan ja hyviä feministisiä/lesboja suosittelijoita, niin aina tulee rahaa.
No teepä sellainen. Pääset vähällä. Ei silti taida onnistua? Ne kirjoittaa joilla on liitua.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän apurahoja hakeneet todellakin tiedä että suhteilla ne saadaan ja sillä että on oikeat wokesanat hakemuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahohan sai. Siitä setämiehille esimerkkiä. Ei tosin saanut sitä työtään sitten tehtyä mutta massit kelpasi. Mies isolla m:llä.
Kaikki tohtoriopiskelijat tekee käytännössä väikkäriään tai tutkimusta apurahoilla. Aina noista ei muodostu mitään valmista mutta se on sitten opiskelijan ja maksajan välinen asia että mitä on sovittu.
Jännä miten vähän vasurien tyhmin jankuttajaporukka tajuaa siitä mitä yliopistoissa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No teepä sellainen. Pääset vähällä. Ei silti taida onnistua? Ne kirjoittaa joilla on liitua.
Kliseet on helppo koota mutta ne lesbot pitää tuntea todella hyvin. Suorastaan sisäisesti 🤛🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän apurahoja hakeneet todellakin tiedä että suhteilla ne saadaan ja sillä että on oikeat wokesanat hakemuksessa.
Jos nyt tekisit sen ekasi ensin ja tulisit sitten selittämään muille miten asia on :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tohtoriopiskelijat tekee käytännössä väikkäriään tai tutkimusta apurahoilla. Aina noista ei muodostu mitään valmista mutta se on sitten opiskelijan ja maksajan välinen asia että mitä on sovittu.
Jännä miten vähän vasurien tyhmin jankuttajaporukka tajuaa siitä mitä yliopistoissa tapahtuu.
Sellaisesta apurahasta ei ollut kyse, pikkuinen jankuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Tove liittyy noihin mainitsemiisi?
Ei mitenkään, mutta pitäähän persun öyhöttää.
Täti lukee linkin. Vai etkö uskalla klikata?
Luin aloituksen. Valehtelitko siis siinä, jos aloituksen ymmärtää vain linkin takaa?
Hyvä täti! EI KOSKAAN saa klikata mitään linkkejä. Tulee pöytäkoneeseen KAUHEA VIRUS!
Siis valehtelit.
Btw pöytäkonehullu on siis myös persu.
On sillä isot ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt tekisit sen ekasi ensin ja tulisit sitten selittämään muille miten asia on :D
Sen pitää ensin käydä peruskoulu loppuun. Siinäkin kestänee hetken jos toisenkin. Ei mennä asioiden edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse aion hakea tutkimuskseeni: Feminismin vaikutus monikulttuurisuuteen Kallion ruoka-avussa -tutkimukseen 75 000 e
Kuitenkin haet: naisettomuuden vaikutus persujen trollitehtaan ruokailuun, eli siihen onko kalja ja sipsit pakollinen ruokavalio.
Ironista kyllä, punaspämmikone saa käytännössä jättimäistä rahoitusta eri järjestöiltä ja säätiöiltä ylläolevan kaltaisiin "servauksiin" josta silakat on aina niin ylpeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse aion hakea tutkimuskseeni: Feminismin vaikutus monikulttuurisuuteen Kallion ruoka-avussa -tutkimukseen 75 000 e
Kuitenkin haet: naisettomuuden vaikutus persujen trollitehtaan ruokailuun, eli siihen onko kalja ja sipsit pakollinen ruokavalio.
Ironista kyllä, punaspämmikone saa käytännössä jättimäistä rahoitusta eri järjestöiltä ja säätiöiltä ylläolevan kaltaisiin "servauksiin" josta silakat on aina niin ylpeitä.
Me tehdään tätä ihan kutsumuksesta, little buddy.
Mitä jos hakisi apurahaa tutkimukselle
Koneen myöntämät avustukset jonninjoutavuuksiin ja tämän vaikutus todellisen tutkimuksen rahoittamattomuuteen kerrasnaisilmiönä suomalaisessa taloudessa
Vierailija kirjoitti:
Koneen myöntämät avustukset jonninjoutavuuksiin ja tämän vaikutus todellisen tutkimuksen rahoittamattomuuteen kerrasnaisilmiönä suomalaisessa taloudessa
Tee toki, mitä jos tekisi? -mies. Olisihan se sullekin vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Venäjän myöntämät avustukset persujen trollitehtaalle olisi paljon mielenkiintoisempi aihe.
Vierailija kirjoitti:
Miten Tove liittyy noihin mainitsemiisi?
Ei mitenkään, mutta pitäähän persun öyhöttää.
Luepa se alimmainen linkki! Maailmanloppu tulee! Tove Jansson, suomenjuutalaiset kulttuurivaikuttajat ja pelon kohtaaminen
hakemustekstin lukeminen sitten omalla vastuulla
Vierailija kirjoitti:
Naurettavat aasinsillat ne kyllä osaa:
Viimeistään Ukrainan sodan myötä pelko tulevaisuudesta, mahdollisesta maailmansodasta ja jopa ydinsodasta on jälleen aktivoitunut myös Suomessa. Israelin ja Hamasin välinen sota on kiristänyt juutalaisten, muslimien ja pääväestöjen suhteita äärimmilleen ja herättää väkivallan sekä terrori-iskujen pelkoa maailmanlaajuisesti. Hankkeen tutkimuksellisessa osuudessa, josta vastaa dosentti Simo Muir, tarkastelemme Tove Janssonin juutalaisten ystävien, kuvataitelija Sam Vannin, valokuuvaja Eva Konikoffin, kääntäjä Maya London-Vannin ja teatterimuusikko Erna Tauron sekä lähipiiriin kuuluneen juutalaistaustaisen pakolaisen Kurt Bandlerin elämää ja reaktiota sotaan ja vallalla olevien uhkakuvien pelkoon.
Edes ensimmäistä ohjaustaan Kuopion työväen näyttämölle tekevä harrastelijaohjaaja ei osaa noin hauskoja aasinsiltoja työnsä perusteluksi.
En minä mikään persu ole, joten en.