Tove Jansson ja maailmanloppu ttutkimus sai KONE säätiötä 350 000 e tukea
nyt kannattaa hakea KONE säätiöltä apurahaa, koska kaikki apurahat menevät monikulttuurisuus-islam-feministi-prideläisyys-teemalle ja esim feminismin nousu Nepalin naisten lauluissa -sai 600 000 e ja tove janssonin psykedeelinen matka juutalaisuuteen 350 000 e
https://www.uniarts.fi/projektit/transitiopolkuja-naisten-osallisuuteen…
https://koneensaatio.fi/apurahat-ja-residenssipaikat/maailmanloppu-tule…
Kommentit (175)
Hae toki. Opettele kirjoittamaan ensin.
Siitä vaan hakemaan! Minä en ole saanut Koneen säätiöltä ikinä mitään, en edes korona-apurahaa.
Niin? Säätiö saa tukea vaikka naisten nenänkaivuuta, jos se niin haluaa.
Koneen säätiö on yksityinen ja saa jakaa rahoitusta mielensä mukaan.
Miten Tove liittyy noihin mainitsemiisi?
Ei mitenkään, mutta pitäähän persun öyhöttää.
Setämiehellä on taas vaikeaa. Voi voi.
itse aion hakea tutkimuskseeni: Feminismin vaikutus monikulttuurisuuteen Kallion ruoka-avussa -tutkimukseen 75 000 e
jos yksityinen säätiö haluaa jotain tukea niin mitä siihen on kenelläkään sanomista?
Vierailija kirjoitti:
itse aion hakea tutkimuskseeni: Feminismin vaikutus monikulttuurisuuteen Kallion ruoka-avussa -tutkimukseen 75 000 e
Onnea matkaan! Sinun kannattaa ensin köydä koulut loppuun. Hiljaa hyvä tulee.
->kollektiivinen biografia, jonka johtoteemana on pelon kokemus ja kohtaaminen
Parodia on mahdotonta, sillä ne tekevät sen itse.
- Paavo Haavikko
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin haet: naisettomuuden vaikutus persujen trollitehtaan ruokailuun, eli siihen onko kalja ja sipsit pakollinen ruokavalio.
Hei herliinit, saanks mä puol miljoonaa. Teen tutkimuspaperin (max 1 A4) vuodessa siitä miten lässytän tyhjää vauva-palstalla aamusta iltaan ja mutuilen loppuraportissa jotain siitä miten muut lässyihini suhtautuu? Voin printata loppuraportin vaikka vessapaperille niin siitä on jotain iloa säätiön vessassa.
t. av-mammanen
Vierailija kirjoitti:
Täti lukee linkin. Vai etkö uskalla klikata?
itse aion hakea_ #Homoseksuaalisuuden ja prideläisyyden vaikutus nuorten pappien identiteetiin kirkon pappeina vuosina 2020-2025
200 000 e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin aloituksen. Valehtelitko siis siinä, jos aloituksen ymmärtää vain linkin takaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin haet: naisettomuuden vaikutus persujen trollitehtaan ruokailuun, eli siihen onko kalja ja sipsit pakollinen ruokavalio.
Haetko sinä taas tänään ruokakassin oven takaa, niin ei tarvitse poistua koneelta kuin hetkeksi?
Kokeilkaapa viisastelijat joskus itse tehdä apurahahakemuksia ja hankkia elantonsa noilla, niin voisi ääni olla toinen kellossa.
Vierailija kirjoitti:
itse aion hakea_ #Homoseksuaalisuuden ja prideläisyyden vaikutus nuorten pappien identiteetiin kirkon pappeina vuosina 2020-2025
200 000 e
Kiinnostavaa! Toivottavasti saat. Oikeinkirjoitukseen panostaminen auttaa, ihan vaan vinkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin aloituksen. Valehtelitko siis siinä, jos aloituksen ymmärtää vain linkin takaa?
Hyvä täti! EI KOSKAAN saa klikata mitään linkkejä. Tulee pöytäkoneeseen KAUHEA VIRUS!
Himasen raportti maksoi 700 000€ Kataisen aikana