Mitä tuo mieleesi sana demariaate
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään aatetta tai arvoja, mutta puhutaan koko ajan aatteesta ja arvoista ja luvataan vappusatasia.
Jännä että ne vappusatasetkin tulivat. Oikeiston koulutuslupaus olikin sitten pelkkää valehtelua.
EI yllätä.
Marin perui Sdp:n keskeisen vaalilupauksen eli vappusatasen, mutta vetosi tekosyyhyn
HS-analyysi|Pääministerin mukaan Sdp:n lupaama eläkkeiden korottaminen ei etene, koska taloustilanne muuttui dramaattisesti. Todellisuudessa vappusatanen ei ollut etenemässä muutoinkaan, kirjoittaa HS:n politiikan toimittaja Teemu Muhonen.
Vierailija kirjoitti:
Se on puhdasta kateutta
Persujen demariöyhötys? No niin tosiaan on.
Sosialismin hivuttamista hissuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Kommarisyöpä & taskuvarkaat.
Oli kyse demareista.
Vierailija kirjoitti:
Kokpanssien ja perspanssien apinoiden planeetan jossa vahvin luonnevikainen narsisti vie eikä heikoille jätetä vastakohta.
Tää 👍
Vierailija kirjoitti:
Pulleat sormet käymässä toisen kukkarolla.
Nyrkit kyynärpäitä myöden muiden taskuissa.
Vierailija kirjoitti:
Taistelu isänmaan ja kansan puolesta taantumuksellisia voimia vastaan. Heti sotien veteraanien uhrausten jälkeen tärkein taistelu
Vierailija kirjoitti:
Lähimmäisenrakkauden periaatetta ilman uskontoa.
Kannattaa muistaa että se ei tarkoita 100% vapaata sexiä & hedonismilla mässäilyä eikä saatanalle alistumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muiden tasku on minun lompakkoni.
Tuohan on Kokoomuksen sääntö numero yksi: muiden maksamat verorahat omaan taskuun.
Ja historiallisella velanotolla.
Vierailija kirjoitti:
Muiden tasku on minun lompakkoni.
Kerrohan ketkä meidän taskuillamme tällä hetkellä on?
Vierailija kirjoitti:
Sinun rahasi on minun.
Terveisin Petteri Orpo (Kok.): ei päivääkään töissä vaan yli 50 vuotta muiden siivellä!
Robin Hood Nothinghamin seriffin kelmejä vastaan jotka varastaa köyhiltä rikkaille.
Vierailija kirjoitti:
Pohjoismaat ja tasa-arvoinen yhteiskunta.
Paperilla lukee näin, mutta toteutus on erilainen ja ihmisvihainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommarisyöpä & taskuvarkaat.
Oli kyse demareista.
No shit Sherlokki.
Vierailija kirjoitti:
Tyväenpuolue.
Teoriassa kyllä. Demarit ovat kuitenkin osoittautuneet Kokoomuksen ja EK:n parhaimmiksi liittolaisiksi keräämällä duunarien äänet mutta tämän jälkeen ei enää tehdä mitään.
Samalla linjalla maa hanmuutossa Kokoomuksen ja EK:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat sormet käymässä toisen kukkarolla.
Kok+Persut siellä nyt kaivelevat vai oletko jo unohtanut kaikki heikennykset ja leikkaukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun rahasi on minun.
Terveisin Petteri Orpo (Kok.): ei päivääkään töissä vaan yli 50 vuotta muiden siivellä!
Minun murrosikäsellä pojallani on mittavampi työhistoria kuin hallituksen kokoomusministereillä yhteensä.
Ahneutta ja riistoa vastaan.