Olga Temonen - aivokasvain uusiutunut
Päivittänyt juuri Instaan kuulumisia. Niinhän täällä arveltiinkin, ettei hiljaisuus enteile hyvää.
Kommentit (1201)
Toivottavasti Olgan läheiset tekevät näistä viesteistä tutkintapyynnön!
Voimia ja onnea Olgalle ja läheisilleen 🍀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karita Aaltosen aivosyöpä ei ollut Glioblastoma.
Mikä hänen sitten oli? Mä oon luullut et on just glioblastooma.
Kyllä se oli.
Yllä olevan linkin jutusta: Aivokasvain -diagnoosini oli pahin mahdollinen eli glioblastooma gradus 4. Sain elinaikaennusteen kahdesta kuukaudesta maksimissaan vuoteen".
varmasti pidetään peukkuja ja lähetetään kaikki mahdollinen positiivinen energia ja rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jonkun julkimon syövästäkin onnistutte saamaan täyden rähinän päälle 🤯
No kun jotkut eivät pysty uskomaan, että julkkiskin voi kuolla.
Nollatason salkkaristatisti ei ole julkkis.
Vai että salkkaristatisti. Salkkareista tunnen mutta Olga on kyllä paljon muutakin tehnyt näyttelijänä kuin Salkkareita.
Rivinäyttelijä. En puhuisi julkkiksesta. Useimmat eivät tietäisi ilman tätä syövästä kouhkaamista.
"Tuo Docrates on kyllä sellainen rahat pois epätoivoiselta - firma että.... Muistan vieläkin vuosia sitten tapauksen nuoresta bloggaaja-äidistä jolla taisi myös olla aivokasvain. Tuolla kävi hoidoissa ja taisivat talonkin kiinnittää vai miten lie meni. Hirveät velat taisi jäädä leskelle ja pieni taapero".
Sweet and lovely -blogin Taru.
Huonolta näyttää mutta toivotaan parasta, jos tuosta syövästä paranee niin se on jo kyllä ihme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lokakuussa 2023 todettu. Tuolloin lääkärit Suomessa arvioivat, että aikaa on jäljellä ehkä noin puolitoista vuotta. Itse kertoi näin julkisuuteen.
Tuo puolitoista vuotta tuli täyteen huhtikuun kieppeillä.
Se oli arvio. Joten tuosta voi päätellä, ettei noista Saksassa olleista hoidoista ollut hirveästi hyötyä, oli kalliita ja aika pois läheisiltä. Joka kuukausi viikko.
Jos ne olisivat tehonneet, niin hän olisi niitä jatkanut.
Toki jokainen tekee itse päätöksensä, ja niin kauan kuin on elämää, ihminen hakee toivoa mistä tahansa.
Suomessa on kuitenkin maailman paras syöpähoito, myös kyseiseen syöpämuotoon.
Jos Suomessa on maailman paras syöpähoito, miksi tänne ei tulla hoitoihin? Miksi Suomi ei tahkoa rahaa maailman parhaalla syöpähoidollaan?
Itse asiassa Suomeen tulee ulkomailta potilaita syöpähoitoihin, kyllä niitä on.
Andrew Kaufman, MD twiittasi X:ssä:
Lääketieteellinen virhe on 3. yleisin kuolinsyy USA:ssa. Niin ovat myös reseptilääkkeet otettuna määräyksen mukaisesti. Lisätään näihin kemoterapia ja rokotteet, niin länsimaiden lääketiede on ja sen ennaltaehkäisevät toimenpiteet ovat nro 1 kuoleman aiheuttajista. Meidän täytyy miettiä uudelleen keneen me luotamme terveysasioista:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmiset on julmia. En ymmärrä.
Keitä ihmisiä tarkoitat? Ja mitä tarkoitat tässä tapauksessa julmuudella?
Ne hoidot mitä on saanut hidastivat etenemistä ja antoivat enemmän aikaa. Silti toivossa on ihmisen hyvä elää. Vaikka uskoisikin ihmeparantumiseen se ei ole keltään pois. Jokainen käsittelee tällaiset pahimmat mahdolliset kriisit omalla tavallaan ja mielestäni on henkistä väkivaltaa yrittää kieltää ihmiseltä ne omat selviytymiskeinot (silloin kun ne eivät satuta ketään.)
Todennäköisyydet ei ole nyt onhan puolella
pientä jatkoaikaa voi saada
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitä ihmisiä tarkoitat? Ja mitä tarkoitat tässä tapauksessa julmuudella?
No lue nyt näitä viestejä, ei kaikkibihan täysjärkisen näppäimistöltä ole kyllä tullut.
Vierailija kirjoitti:
Onko tyrkky taas kerjännyt rahaa ihmisiltä että pääsee ulkomaille spahan ja uskomushoitoihin?
Olen vilpittömästi pahoillani siitä että elämäsi on noin kauheaa. Selvästi vihaat joka sekuntia ja tuollaisesta nuppiviasta mikä sinulla on ei myöskään parannuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lokakuussa 2023 todettu. Tuolloin lääkärit Suomessa arvioivat, että aikaa on jäljellä ehkä noin puolitoista vuotta. Itse kertoi näin julkisuuteen.
Tuo puolitoista vuotta tuli täyteen huhtikuun kieppeillä.
Se oli arvio. Joten tuosta voi päätellä, ettei noista Saksassa olleista hoidoista ollut hirveästi hyötyä, oli kalliita ja aika pois läheisiltä. Joka kuukausi viikko.
Jos ne olisivat tehonneet, niin hän olisi niitä jatkanut.
Toki jokainen tekee itse päätöksensä, ja niin kauan kuin on elämää, ihminen hakee toivoa mistä tahansa.
Suomessa on kuitenkin maailman paras syöpähoito, myös kyseiseen syöpämuotoon.
Näin on. Suomessa saa maailman parasta hoitoa, mutta sitten nämä poppaukkoihin uskovaiset saavat tehdä omilla rahoillaan mitä lystäävät.
Kenellekään ei ole luvattu ikuista elämää maan päällä...
Hänhän on jo käyttänyt omat syöpävakuutuksesta nostamansa rahat ja keräyksellä kerätään lisärahoitusta. Uskomus- ja vaihtoehtohoitojen tarjoajat hierovat karvaisia käsiään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on mautonta mennä haukkumaan ihmisiä, jotka etsivät apua sairauksiinsa. Mutta realistikin on hyvä olla. Kaikista sairauksista ei parane ja näissä tapauksissa hoidot antavat yleensä joitakin lisäkuukausia/vuosia. Kipeä paikka se on silti, ei siitä mihinkään pääse. Osan on vaikea hyväksyä kuolevaisuutta, vaikka jokainen kasvi, eläin ja ihminen kuolee joskus.
Itse käyttäisin jäljellä olevan ajan siihen, että olisin mahdollisimman paljon läheisteni kanssa. Kävisin tärkeät asiat läpi ja jättäisin lapsille muistoja, joihin he voivat myöhemmin palata.
Voimia Olgalle ja kaikille läheisille.<3
Eihän tässä ketjussa ole Olgaa haukuttu! Vaan esitetty erilaisia spekulaatiota ja mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Saa hoitoa Ranskassa. Oliko viimeksi Saksassa?
Kirjoitti kyllä, että saa lääkettä Ranskasta. Ei tarkoita, että saa hoitoa Raskassa. Exäni sai lääkettä USAsta, mutta ihan Suomessa hoidettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos sanot ääneen totuuden, niin olet julma? No voi voi. Minä taas sanon, että osa täällä on niin naiivia sakkia, että ovatkohan edes aikuisia kieltäen tosiasiat, vai elävätkö 10-vuotiaan tasolla lapsenuskoineen.
On eria asia puhua faktoista asiallisesti ja kunnioittaen kuin tuoda asia esiin epäinhimilliseen tapaan, jopa toitottaen näitä "totuuksia".
No kirjoitapa sitten sama kommentti, kun perussuomalaisista ja heidän esittämistään faktoista kirjoitetaan epäasiallisesti ja epäkunnioittavasti. Suorastaan haukutaan epäinhimilliseen tapaan, oli asia mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on mautonta mennä haukkumaan ihmisiä, jotka etsivät apua sairauksiinsa. Mutta realistikin on hyvä olla. Kaikista sairauksista ei parane ja näissä tapauksissa hoidot antavat yleensä joitakin lisäkuukausia/vuosia. Kipeä paikka se on silti, ei siitä mihinkään pääse. Osan on vaikea hyväksyä kuolevaisuutta, vaikka jokainen kasvi, eläin ja ihminen kuolee joskus.
Itse käyttäisin jäljellä olevan ajan siihen, että olisin mahdollisimman paljon läheisteni kanssa. Kävisin tärkeät asiat läpi ja jättäisin lapsille muistoja, joihin he voivat myöhemmin palata.
Voimia Olgalle ja kaikille läheisille.<3
Eihän tässä ketjussa ole Olgaa haukuttu! Vaan esitetty erilaisia spekulaatiota ja mielipiteitä.
SInulla taitaa olla luetun ymmärtämisen vaikeus? - eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos sanot ääneen totuuden, niin olet julma? No voi voi. Minä taas sanon, että osa täällä on niin naiivia sakkia, että ovatkohan edes aikuisia kieltäen tosiasiat, vai elävätkö 10-vuotiaan tasolla lapsenuskoineen.
On eria asia puhua faktoista asiallisesti ja kunnioittaen kuin tuoda asia esiin epäinhimilliseen tapaan, jopa toitottaen näitä "totuuksia".
No kirjoitapa sitten sama kommentti, kun perussuomalaisista ja heidän esittämistään faktoista kirjoitetaan epäasiallisesti ja epäkunnioittavasti. Suorastaan haukutaan epäinhimilliseen tapaan, oli asia mikä tahansa.
Hyvin sanottu!
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
Vai että salkkaristatisti. Salkkareista tunnen mutta Olga on kyllä paljon muutakin tehnyt näyttelijänä kuin Salkkareita.