Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olga Temonen - aivokasvain uusiutunut

Vierailija
22.07.2025 |

Päivittänyt juuri Instaan kuulumisia. Niinhän täällä arveltiinkin, ettei hiljaisuus enteile hyvää.

Kommentit (2551)

Vierailija
2101/2551 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää? On mahdollista että sai niiden hoitojen ansiosta joitain kuukausia lisäaikaa. Kuoleman lähestyessä muutama kuukausi tai viikkokin hyvää elämää on arvossa, perheenkin tähden. Joka tapauksessa se on ollut hänen valintansa ja siihen hänellä oli oikeus. Ei luulisi ulkopuolisten elämää häiritsevän.llllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Vähän kaksipiippuinen juttu, se että on valheellisen harhan vallassa paranemisesta ja sitten tuleekin taas happoa naamalle ja sairaus onkin yhtäkkiä terminaalivaiheessa. Ehkä itse en haluaisi elää kuvitelmassa.

Jokainen sairastunut ja läheisensä kulkevat oma polkuaan ja käsittelevät sairautta omalla tavallaan. Joskus jotkut jopa "ihmeparanevat" tai saavat tosiaan lisää aikaa. En minä ihmettele että on haluttu käyttää joka kortti ja toivottu/uskottu paranemiseen.

Vierailija
2102/2551 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Helppohan sen kuolla ku on saanut niin hyvän elämän!" "Olis voinut mennä paljon huonomminkin!"

- suomalaiset

🤢

Mä niin repesin nauraa tälle kommenteille. Koko ketjun paras. 😂😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/2551 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sympatiat on Temosen perheen puolella! Todella raskas tilanne. Ihmettelen silti miksi kaikista lääkelaskuista pitää avautua somessa ja miksi Olga piti tuossa kunnossa raahata kuvattavaksi? Joo ymmärrän, että Olga on itse kertonut sairaudestaan julkisesti aikoinaan ja Tuukka taas on viime aikoina ollut työnsä puolesta esillä, mutta tuo jokapäiväinen tilannepäivitys iltapäivälehtien sivuilla on hieman mautonta.

Olga halusi itse mukaan ensi-iltaan. Hienoa, että hänen toiveensa toteutettiin kunnosta huolimatta.

Niin just. Saattoi olla kova paikka se kun ei päässytkään formulakisoihin hää/Tuukan syntymäpäivää juhlistamaan niin on se nyt kumma jos ei edes tuonne olisi saanut mennä kun kunto sen salli. Ihan tottako hänen pitäisi pysytellä piilossa ja mieluiten maata sängyssä kirjaimellisesti kuolinvuoteellaan lähtöä odotellen, menee siihen sitten päiviä, viikkoja tai kuukausia? Johan siitä ahdistuisi koko perhe.

Vierailija
2104/2551 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta oli hienoa että Olga pääsi vielä ensi-iltatilaisuuteen, niin nättinä ja kauniissa leningissä. Vielä viimeisiä iloisia vaikkakin varmasti haikeita muistoja perheelle. ja Kirppukin mukana perhekuvissa :)

Aiemmin sen kirpun naamaa ei ole näytetty. Oliko vanhemmilta lupa?

Eiköhän ole ja onhan hän jo 16.

Vierailija
2105/2551 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lokakuussa 2023 todettu. Tuolloin lääkärit Suomessa arvioivat, että aikaa on jäljellä ehkä noin puolitoista vuotta. Itse kertoi näin julkisuuteen.

Tuo puolitoista vuotta tuli täyteen huhtikuun kieppeillä.

Se oli arvio. Joten tuosta voi päätellä, ettei noista Saksassa olleista hoidoista ollut hirveästi hyötyä, oli kalliita ja aika pois läheisiltä. Joka kuukausi viikko.

Jos ne olisivat tehonneet, niin hän olisi niitä jatkanut.

Toki jokainen tekee itse päätöksensä, ja niin kauan kuin on elämää, ihminen hakee toivoa mistä tahansa.

Suomessa on kuitenkin maailman paras syöpähoito, myös kyseiseen syöpämuotoon.

Jos Suomessa on maailman paras syöpähoito, miksi tänne ei tulla hoitoihin? Miksi Suomi ei tahkoa rahaa maailman parhaalla syöpähoidollaan? 

Kunpa olisikin maailman paras. Olet tainnut tippua jo tuosta kelkasta aika päiviä sitten.  Suomessa syöpähoidot ja muutkin sairaala jutut ovat alatasoa.  Ehkä yksityisellä puolella hoidetaan hiukan paremmin jos sun on paksulompakko täynnä seteleitä. Kun rahat on mennyt monikansallisille firmoille niin hoitos ei ole enää se kummempaa kuin jossain etelä euroopassa.

Vierailija
2106/2551 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Helppohan sen kuolla ku on saanut niin hyvän elämän!" "Olis voinut mennä paljon huonomminkin!"

Helppoa kuolla on vain sellaisen joka vihaa elämää. Mitä paremmin sulla menee sen vaikeampi asia on kuolla. 

Vierailija
2107/2551 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa olisikin maailman paras. Olet tainnut tippua jo tuosta kelkasta aika päiviä sitten.  Suomessa syöpähoidot ja muutkin sairaala jutut ovat alatasoa.  Ehkä yksityisellä puolella hoidetaan hiukan paremmin jos sun on paksulompakko täynnä seteleitä. Kun rahat on mennyt monikansallisille firmoille niin hoitos ei ole enää se kummempaa kuin jossain etelä euroopassa.

Hoito on huippua JOS sen pariin pääsee. Ensimmäinen este on tk-lääkäri joka dissaa vatsaoireesi vuoden ajan ja sitten löytyy levinnyt syöpä kun ensin olet oksentanut ja paskonut verta.

Vierailija
2108/2551 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää? On mahdollista että sai niiden hoitojen ansiosta joitain kuukausia lisäaikaa. Kuoleman lähestyessä muutama kuukausi tai viikkokin hyvää elämää on arvossa, perheenkin tähden. Joka tapauksessa se on ollut hänen valintansa ja siihen hänellä oli oikeus. Ei luulisi ulkopuolisten elämää häiritsevän.llllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Vähän kaksipiippuinen juttu, se että on valheellisen harhan vallassa paranemisesta ja sitten tuleekin taas happoa naamalle ja sairaus onkin yhtäkkiä terminaalivaiheessa. Ehkä itse en haluaisi elää kuvitelmassa.

Jokainen sairastunut ja läheisensä kulkevat oma polkuaan ja käsittelevät sairautta omalla tavallaan. Joskus jotkut jopa "ihmeparanevat" tai saavat tosiaan lisää aikaa. En minä ihmettele että on haluttu käyttää joka kortti ja toivottu/uskottu paranemiseen.

Niinpä, eikä ainakaan tarvitse omaisten myöhemmin epäillä, jossitella ja miettiä olisiko sittenkin pitänyt kokeilla vielä sitä tai tätä.

Vierailija
2109/2551 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- suomalaiset

🤢

Tuskin nyt ihan tuota tarkoitettiin. Pitääkö ihan kaikki aina vääntää jotenkin negatiiviseksi? Onko se juuri sitä

-suomalaisuutta?

Ei noita asioita kukaan menisi sanomaan päin naamaa kuolevalle itselleen (ainakaan toivottavasti).Se kertoo jo paljon siitä, onko nuo kommentit asiallisia. Ja eiväthän ne ole.

Olga on vielä elossa! Tuo kaikki on vaan mautonta. Ei siitä pääse mihinkään. Te ette tiedä yhtään mitä siellä perheessä käydään tälläkin hetkellä läpi. Ja silti täällä moni hokee miten hyvän elämän on saanut verrattuna muihin. Vastenmielistä kerta kaikkiaan. Ja myös ylimielistä, koska te ette ole olleet Olgan asemassa

Ei Olga näitä lue. 

Vierailija
2110/2551 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa kuolla on vain sellaisen joka vihaa elämää. Mitä paremmin sulla menee sen vaikeampi asia on kuolla. 

En nyt puhu Olgasta enkä vertaa häntä kehenkään enkä ollenkaan ettei tule väärinkäsityksiä mutta on ihmisiä jotka ovat kuolinvuoteellaan sanoneet että elivät onnellisen ja "rikkaan" elämän ja ovat siitä kiitollisia. vaikka olivat kuollessaan 40-50-vuotiaita ja jälkeen jäi alaikäisiä lapsia. Jotkut ovat katkeria elämättömästä elämästä tai siitä että kaikki oli aina kurjaa ja nyt vielä pitää kuollakin.

Vierailija
2111/2551 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli tuossa vielä ihmeparantuminen tapahtuu niin muodostuu kysymys oliko mitään syöpää!

Vierailija
2112/2551 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt en ihan ymmärrä miksi on mautonta tai loukkaavaa sanoa että Olgalla on ollut hyvä elämä. Sanoi hän itsekin niin jo pari vuotta sitten. Ei se ole rienausta tai mautonta vaikka hän vielä elossa onkin.

Vierailija
2113/2551 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on saastaa. Läskejä, inhottavia, slummissa asuvia työkyvyttömiä vihervassareita, joiden luonnekin on niin kauhea, ettei kenellekään kelpaa.

Olen todella surullinen ihanan Olgan puolesta.

Älä tuo politiikkaa tähän. Olet itse hyvin ilkeä ja teet aiheettomia oletuksia. 

Vierailija
2114/2551 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olga oli erittäin sievän näköinen ja kauniisti pukeutunut. Ei näyttänyt kuolemansairaalta ollenkaan, joten edelleenkin vaikea uskoa, että hänen tilanne olisi niin toivotan, mutta kai se on uskottava. Toivon ihmeparantumista. 

Vierailija
2115/2551 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- suomalaiset

🤢

Tuskin nyt ihan tuota tarkoitettiin. Pitääkö ihan kaikki aina vääntää jotenkin negatiiviseksi? Onko se juuri sitä

-suomalaisuutta?

Ei noita asioita kukaan menisi sanomaan päin naamaa kuolevalle itselleen (ainakaan toivottavasti).Se kertoo jo paljon siitä, onko nuo kommentit asiallisia. Ja eiväthän ne ole.

Olga on vielä elossa! Tuo kaikki on vaan mautonta. Ei siitä pääse mihinkään. Te ette tiedä yhtään mitä siellä perheessä käydään tälläkin hetkellä läpi. Ja silti täällä moni hokee miten hyvän elämän on saanut verrattuna muihin. Vastenmielistä kerta kaikkiaan. Ja myös ylimielistä, koska te ette ole olleet Olgan asemassa

Ei ole kukaan verrannut mitenkään. Miksi on mautonta sanoa, että hänellä on hyvä perhe ja saanut hyvän elämän? Tuukka itse on puhunut jo, että Olgan elämä ei jatku. Miksi viimeisillä hetkillä ei voi puhua siitä, että elämä on ollut merkityksellinen? Ei se poista sitä, että kyseessä on tragedia ja todella surullinen asia. Ja kyllä minä tiedän mitä on sairastua vakavasti ja lapset ovat liian pieniä menettämään äitinsä. On ihan eri asia jättää jälkeensä pienet lapset kuin aikuisuuden kynnyksellä olevat. Miksi tätä ei saa sanoa? Tässä ketjussa on kyllä paljon kuvottavimpiakin juttuja ihan ilkeydestä lähtöisin. 

Vierailija
2116/2551 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt puhu Olgasta enkä vertaa häntä kehenkään enkä ollenkaan ettei tule väärinkäsityksiä mutta on ihmisiä jotka ovat kuolinvuoteellaan sanoneet että elivät onnellisen ja "rikkaan" elämän ja ovat siitä kiitollisia. vaikka olivat kuollessaan 40-50-vuotiaita ja jälkeen jäi alaikäisiä lapsia. Jotkut ovat katkeria elämättömästä elämästä tai siitä että kaikki oli aina kurjaa ja nyt vielä pitää kuollakin.

No, tuo nyt on vain sanahelinää. Lyön vetoa että joku alkoholisoitunut spurgu kohtaa loppunsa "letkeämmin" kuin joku rikas bilehirmu joka saa kuin taivaasta tippuneena 3 kuukaudessa tappavan taudin. Jo muinoin sotaherrat tiesivät että sotilaita pitää kohdella kuin karjaa ja näin ne saadaan halveksumaan kuolemaa ja taistelemaan kuin pedot, koska se on melkein helpotus kaamean kohtelun jälkeen,

Vierailija
2117/2551 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin oksettavaa tämä kuolevien julkkisten seuraaminen. Aivan kuin ihmiset jopa odottaisivat hänen kuolemaa. Tulee ihan mieleen Janita Lukkarisen tapaus. Silloin jopa Seiska-lehti mässäili otsikolla "viimeiset kuvat sairaalasta" Niissä kuvissa myös Janita oli tosi turvonnut. Kuitenkin viimeisessä somekuvassa hän oli riutunut ja laihtunut. Seuraan kyllä itsekin uutisia mutta olen kauhuissani.

Vierailija
2118/2551 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö Tuukka lapsineen jäädä asumaan siihen isoon taloon? Hirveät lainat varmaan kun hassasivat hirveät rahat turhiin "hoitoihin"

Olga oli vuosien ajan kiireinen ja toimelias monialayrittäjä, joka pyöritti näyttelijän töidensä ohella omaa kotieläinpihaa ja menestyvää pizzeriaa. Tätä perintöä Tuukka haluaa kunnioittaa.

Meidän elämä jatkuu, mun ja lasten. Meidän vastuu ja velvollisuus on vaalia Olgan muistoa ja kaikkea sitä, mitä hänestä jää tänne. Se on ravintola ja tietenkin elokuvat ja tv-sarjat ja kaikki se valloittava, upea persoona, mitä täällä on.

https://seura.fi/viihde/julkkikset/podcast-tuukka-temonen-kertoo-olgan-…

Vierailija
2119/2551 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tuo nyt on vain sanahelinää. Lyön vetoa että joku alkoholisoitunut spurgu kohtaa loppunsa "letkeämmin" kuin joku rikas bilehirmu joka saa kuin taivaasta tippuneena 3 kuukaudessa tappavan taudin. Jo muinoin sotaherrat tiesivät että sotilaita pitää kohdella kuin karjaa ja näin ne saadaan halveksumaan kuolemaa ja taistelemaan kuin pedot, koska se on melkein helpotus kaamean kohtelun jälkeen,

Omin korvin olen kuullut. Epäilen vahvasti että kuoleva ei viimeisin voimin viimeisinä hetkinään latele mitään sanahelinää ja miksi otit esimerkiksi jonkun bilehirmun?

Vierailija
2120/2551 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin oksettavaa tämä kuolevien julkkisten seuraaminen. Aivan kuin ihmiset jopa odottaisivat hänen kuolemaa. Tulee ihan mieleen Janita Lukkarisen tapaus. Silloin jopa Seiska-lehti mässäili otsikolla "viimeiset kuvat sairaalasta" Niissä kuvissa myös Janita oli tosi turvonnut. Kuitenkin viimeisessä somekuvassa hän oli riutunut ja laihtunut. Seuraan kyllä itsekin uutisia mutta olen kauhuissani.

Mulle tulee vähän sama tunne. Mutta jos uutisoidaan niin eipä niiltä uutisilta voi kenenkään silmät välttyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi