Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppia tuntemaan itsensä?

Vierailija
10.10.2025 |

Vain elämää artistit keksivät aina jonkun aktiviteetin. Olen pohtinut, että mitä keksisin itse.. olen surullinen sillä en tiedä yhtään mitä aktiviteettia minä haluaisin ohjata ja mikä olisi minun juttu. Miten voin löytää itseni? Työni on perus settiä ja en harrasta mitään muuta kun kävelyä ja perhe elämää. Ahdistaa, en tunne itseäni!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit ohjata kävelyä tai perheleikkejä. 

Vierailija
2/17 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ja vastaa iteltäsi asioita ...😅😅😅😅

Vierailija
4/17 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Miten Vain elämää tähän liittyy? Ja miten aktiviteetit liittyvät itsensä tuntemiseen?

Vierailija
5/17 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vain elämää liity mihinkään, heräsin vainsiihen että en keksisi mitään minun aktiviteettia. Kysyin puolisoltakin, että mikä olisi mun aktiviteetti ja hän meni hiljaiseksi ja sanoi ettei tiedä. Eli minä olen vaan suorittaja. Minuutta ei ole, alkoi ahdistaa. Aika surullista.

ap

Vierailija
6/17 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei vain elämää liity mihinkään, heräsin vainsiihen että en keksisi mitään minun aktiviteettia. Kysyin puolisoltakin, että mikä olisi mun aktiviteetti ja hän meni hiljaiseksi ja sanoi ettei tiedä. Eli minä olen vaan suorittaja. Minuutta ei ole, alkoi ahdistaa. Aika surullista.

ap

No pelaisit vaikka mölkkyä muiden artistien kanssa. Mikä on ongelma? 

Vierailija
7/17 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Oletko elänyt elämääsi vain pyrkien täyttämään muiden odotuksia ja unohtanut miettiä, kuka oikeasti olet? 

Vierailija
8/17 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No pelaisit vaikka mölkkyä muiden artistien kanssa. Mikä on ongelma? 

No en tykkää pelata koskaan mitään. Ikinä en osallistu, jos muut pelaa. Joten ei se mölkky vois oll mun aktiviteetti.

ap

Vierailija
9/17 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oletko elänyt elämääsi vain pyrkien täyttämään muiden odotuksia ja unohtanut miettiä, kuka oikeasti olet? 

Todennäköisesti juuri näin. Nyt heräsin tähän. Olen vaan suorittaja, ollut jo 16 vuotta (eli vanhempana näin kauan). En siis vaan tiedä kuka olen. Miten selvitän sen?

ap

Vierailija
10/17 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että tiedät pitäväsi jostain.

Vierailija
11/17 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä auttoi astrologian tutukiminen. Ei ne kaikki asiat juuri sellaisenaan tietenkään minussa ilmene, mutta sen avulla saa miettimisen aihetta! Pääsee kärryille, mitä asioita on sisäsyntyisesti ja miten se ilmenee arkielämässä 

Vierailija
12/17 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietä enemmän aikaa yksin hiljaisuudessa. Kyllä se minuus alkaa sieltä pikkuhiljaa nostamaan päätään, kun ulkopuolista hälinää on vähemmän.

Vierailija
13/17 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet sellainen, jota ei kiinnostaisi keksiä eikä ohjata mitään aktiviteettia? Ehkä sinua kiinnostaisi jokin ihan muu? Nyt yrität runnoa itseäsi toisten keksimään konseptiin, jossa keksitään ja ohjataan aktiviteetteja.

Vierailija
14/17 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi lopeta itsesi vertailu tv-ohjelmiin. Ne eivät ole totta.

Vierailija
15/17 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tekoälyn selvittää. Se on hyvä näissä.

Vierailija
16/17 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi perehtyä psykologiaan, se on varmaankin se moderni tie itsensä ymmärtämiseen. Eksistentiaalinen filosofia auttaa paljon myös, mutta on selvästi raskaampaa perehdyttävää.

Vierailija
17/17 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Todennäköisesti juuri näin. Nyt heräsin tähän. Olen vaan suorittaja, ollut jo 16 vuotta (eli vanhempana näin kauan). En siis vaan tiedä kuka olen. Miten selvitän sen?

ap

Olet siis suorittaja ja nyt pitäisi vielä keksiä aktiviteetti, jota suorittaa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän