Paikkoja Suomessa joilla on tosi huonot energiat?
Sellaisia jotka aiheuttaa ahdistavan olon heti kun sinne menee?
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
Mäntsälä
Tuolla tulee aina semmoinen Wild West-fiilis. Saluunan ovet käyvät. Ihmiset ovat hyvätuloisia ja juntteja, yhtaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Lieksan lestakeskittymä
What? Onko Lieksassa lestoja? OIlen käynyt monena kesänä siellä. Olen aina ajatellut, että ortodoksisuus on siellä se kakkosvaihtoehto.
Hollolan kuntakeskys, maisemat, rakennukset ja ennenkaikkea prisma ja tokmanni vaatetukseen pukeutuvat lihavat ja rumat ihmiset.Ero valtava kun menet esim.Ruoholahden cittariin.
Vierailija kirjoitti:
Murhaniemi tietenkin
En itse ehkä vaistoa tällaisia asioita, koska olen käynyt siellä monta kertaa eväsretkellä ja uimassa, enkä ole tuntenut mitään muuta kuin rauhaa ja iloa. Kaunis paikka. Toki tiedän hyvin, mitä siellä on tapahtunut.
Porissa outo tunnelma. Se on kuin 50 luvun teollisuuskaupunki joka odottaa uusia teollisuustyöpaikkoja. Miehillä on kunnon ammatti talonmies tai sekatyömies naisilla pakkaaja tai bussin rahastaja jospa joskus pääsisi kahvilan kassaksi. Lukio on herrojen hommaa.
Turun linna. Ne sokkeloiset pimeät käytävät ne vankilat alat miettimään ihmiset on kuolleet sinne linnaan
Vierailija kirjoitti:
Turun linna. Ne sokkeloiset pimeät käytävät ne vankilat alat miettimään ihmiset on kuolleet sinne linnaan
Mulla tuli tuolla fyysisesti yhtäkkiä kamala heikotus, luulen että siellä tosiaan on jotain
Kaivoskaupungit perinteisesti. Siellä nousee maakaasuja ja kroppa osaa varoittaa niistä. Kaivoksiin liittyy myös kummitustarinoita.
Mikä tahansa saastuttava tehdas voi tehdä saman ahdistavan vaikutuksen, kun hengitysilma on huonoa. Ahdistus lähtee usein fyysisestä ärsykkeestä.
Hollola. Vietin siellä lapsuuden enkä suosittele paikkakuntaa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli tuolla fyysisesti yhtäkkiä kamala heikotus, luulen että siellä tosiaan on jotain
Hapeton seisova ilma.
Petäjävesi. Pitäisi aidata ja eristää muusta Suomesta.
Joensuu. Kylmää kesällä. Olen käynyt vain kerran. Sama kokemus Oulusta.
Espoossa on sellainen "every man for himself"-tunnelma, ei mitään yhteisöllisyyttä eikä kulttuuria. Raha on ainoa arvo.
Vantaa: Koivukylä (silmiinpistävän kansainvälinen ja rumia rakennuksia), Havukoski (sama kuin Koivukylä), Korson keskustan vanhan S-marketin puoli (Korson päihdeongelmaisten päivittäinen ajanviettopaikka), Myyrmäki (keskusta likainen, sutattu, silmiinpistävän kansainvälinen ja rumia rakennuksia), Länsimäki (sama kuin Koivukylä).
Helsinki: Kontula, Itäkeskus, Mellunmäki, Meri-Rastila, Malmi. Metro/juna-asemien ympäristöt epäsiistejä, täynnä päihdeongelmaisia, silmiinpistävän kansainvälisiä, rumaa rakentamista. Pahimmat näistä Kontula ja Malmi.
Espoo tulee ykkösenä mieleen. Kylmä, nihilistinen moottoritieliittymä jolla on kaupunkioikeudet.
Turku on vähän outo, mutta ei paha sinällään. Twin Peaks. Ihmisillä on ihan eri taajuus.