Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä helle on järjetön. Olen käynyt tänään jo kolmesti suihkussa. Ei tarvitse kuin kävellä toiseen huoneeseen niin hiki valuu

Vierailija
22.07.2025 |

Suihku helpottaa niin kauan kuin sieltä ei tule pois.

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen yli 26 astetta vaikka kello yli 10 illalla =o tänä yönä ei vissii ees tuuletella. Huh huh mikä kesä

Mulla on yötäpäivää makkarin iso ikkuna kokonaan auki. Siinä on hyttysverkko. Myös toisessa huoneessa tuuletusikkuna auki ja kylppärin ikkunakin raollaan ja ovi auki, sieltäkin tulee vetoa. Nyt on sisällä 24, ulkona 22. Olen kyllä nukkunut nämä helleyöt tosi hyvin peitto korvissa.

Vierailija
82/112 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yli 30 asteen päiviä on ollut nyt peräkkäin 18." 

Meneekö perille niille jotka väittävät näiden olevan tavanomaisia kesäsäitä. Aiemmin on ollut usein hellejaksoja, jolloin lämpö on ollut juuri ja juuri 25 astetta, nyt se pyörii 30 asteen kieppeillä ja lisäksi ilma on kosteaa ja tukalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko teistä muista että aurinko on nykyään kuumempi?

kyllä!! Ehottomasti.

Vierailija
84/112 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkua parempi viilennys on kylpyamme, kun on viileässä vedessä tunnin niin koko loppupäivän on viileä olo.

Vierailija
85/112 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jo seitsemältä tuntui viileältä tulla ulkoa sisälle. Meillä on viilentimet.

Vierailija
86/112 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse kävelin just 2km lenkin ja meinasin pyörtyä

Eilen oli 27 täällä. Kävelin 6km. Lenkin kuten aina muutoinkin päivittäin ja ei vaivannut mitenkään! Ajoin vielä nurtsinkin sitten iltapäivällä, kun olin n. tunnin vilvoitellut. Olen 59-vuotias mies. Ilmastointikone tuvassa viilentää koko alakerran. Eipä ole ollut ongelmia. Kannatti sijoittaa 199 euroa.

Vierailija
87/112 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tyypillä huono kunto ja kestävyys..itse teen metsähommia,"kirjanpainaja"-hyönteisen tuhoamia kuusia sahailen..eikä auringonpaiste ja lämpö  haittaa yhtään..monet ovat nykyisin vaan niin vätyksiä ja heikkokuntoisia pitsan ja hamppareiden syöjiä..ja limua punkeroille palan painikkeeksi..

Vierailija
88/112 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tyypillä huono kunto ja kestävyys..itse teen metsähommia,"kirjanpainaja"-hyönteisen tuhoamia kuusia sahailen..eikä auringonpaiste ja lämpö  haittaa yhtään..monet ovat nykyisin vaan niin vätyksiä ja heikkokuntoisia pitsan ja hamppareiden syöjiä..ja limua punkeroille palan painikkeeksi..

Typerä kommentti. Ihmisten kuumuuden siedossa on luonnostaan isoja eroja.

t. normaalipainoinen nainen, joka kulkee paukkupakkasessa T-paidassa ja ilman sukkia

Vierailija
89/112 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkua parempi viilennys on kylpyamme, kun on viileässä vedessä tunnin niin koko loppupäivän on viileä olo.

Niin varmaan, jos olisi kylpyamme!

Vierailija
90/112 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin kun on hiukan lämmintä niin heti joku läski vinkuu.

Kannattaa nauttia lämmöstä. Kyllä talvea ja loskaa kohta taas tulee sen reilut 8kk. 

Luojan kiitos. Kyllä lumityöt aina tämän voittaa. Enkä ole "vinkuva" läski!

Vierailija
91/112 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin keski-ikäisenä ei tosiaankasn jaksais helteitä... Taas suihkuun!

Vierailija
92/112 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen päivä yli 30 ja viileneminen vaan siirtyy ja siirtyy! Seuraavien päivien ennusteet 31, 30, 31. On kyllä tämä "iso kesä" kuuma pätsi tänä vuonna jos vielä elokuukin jatkaa samaan malliin

Vierailija
93/112 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on ilmeisesti 30 astetta, mutta meillä on viilennin.

Vierailija
94/112 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette laita kylmällä vedellä kostutettua paitaa päälle? Uusi kostutus aina kun lämpenee. Oikeasti toimiva konsti. Myös ihon suihkutus kylmällä vedellä täytetyllä suihkepullolla.

Vierailija
95/112 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin. Ei ole normaalia, ellet sitten ole ylipainoinen. Toki helteillä ei myöskään pidä kävellä kilometrikaupalla auringossa tai muuta vastaavaa.

Vierailija
96/112 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole käynyt tänään vielä kertaakaan suihkussa eikä hikoiluta eikä haise vaikka on tehty piha- ja raksahommia 6h. Mittarissa vain 28, viileä päivä

Kohta uimaan ja illemmalla suihkuun ennenkuin lähdetään syömään

Vierailija
97/112 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö perille niille jotka väittävät näiden olevan tavanomaisia kesäsäitä. Aiemmin on ollut usein hellejaksoja, jolloin lämpö on ollut juuri ja juuri 25 astetta, nyt se pyörii 30 asteen kieppeillä ja lisäksi ilma on kosteaa ja tukalaa.

Siis koko suomessa ? vai yksittäin lämpötila aina jossain yli 30,,, nuo on kaks ihan eri asiaa.

Mutta, miksi ette laita ilmastointia päälle? ei nyt niin pihi kannata olla..

Vierailija
98/112 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa! 🌞🌞🌞🌞😍😎

Vierailija
99/112 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kylällä pks on ollut vain yksi päivä tasan 30 astetta, muuten alle. Hellettä toki 16pv yhteensä. Eli täällä ilan normaali kesäkuukausi

Vierailija
100/112 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka ikinen päivä yli 30 ja viileneminen vaan siirtyy ja siirtyy! Seuraavien päivien ennusteet 31, 30, 31. On kyllä tämä "iso kesä" kuuma pätsi tänä vuonna jos vielä elokuukin jatkaa samaan malliin

Huh huh! Missä päin vieläkin noin kuumaa? Itä-Suomessa?

Elokuu ei varmasti ole yhtä kuuma. Lämmintä varmaan, mutta ei tolkutonta hellettä.