Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä helle on järjetön. Olen käynyt tänään jo kolmesti suihkussa. Ei tarvitse kuin kävellä toiseen huoneeseen niin hiki valuu

Vierailija
22.07.2025 |

Suihku helpottaa niin kauan kuin sieltä ei tule pois.

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki räppänät auki ja kaihtimet kiinni, ristiveto. 

No ei mitään räppänöitä auki päivällä, vasta yöllä, ja silloinkin jos kosteuslukemat eivät ole korkeat.

Vierailija
62/112 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa tunnin välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse kävelin just 2km lenkin ja meinasin pyörtyä

Itse olin 8 tuntia rakennustelineillä täysvarusteissa rehkimässä. Välillä muutama pisara tuli kypärän alta.

Mutta muuten ei tunnu missään.

Vierailija
64/112 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse kävelin just 2km lenkin ja meinasin pyörtyä

Itse olin 8 tuntia rakennustelineillä täysvarusteissa rehkimässä. Välillä muutama pisara tuli kypärän alta.

Mutta muuten ei tunnu missään.

Kuten huomaat ei me muut tällä palstalla missään töissä olla vaikka aina kehutaan kuinka tienataan 5000e kuussa ja painetaan pitkää päivää.

Vierailija
65/112 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikä loppua näy..aluksi näytti jo perjantaille viileämpää..nyt näyttää koko seuraavalle 10 päivälle väh. +24..prkl, tästäkin tuli sitten "kesä, jolloin istuin sisällä"

Kyllä, ja näillä ilman kosteusprosenteilla ja päälle 20 asteen yölämpötiloilla 24 astetta on pahempi kuin 30 astetta varsinkin alkukesällä, jolloin ilma on hyvin kuivaa ja yölämpötilat lähempänä kymmentä astetta.

Vierailija
66/112 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Kävin suihkussa,sitten kävelin viereisen  talon parkkipaikalle jätskiautolle. Taas hiki! Tai hiki on on liian lievä ilmaisu,tuntuu että iho kiehuu. Yöt nukun täysillä pöhisevän tuulettimen vieressä ja aamulla kurkku kipeä. Lapset nukkuu parvekkeella. Kukaan ei halua syödä muuta kuin jäätelöä.

Tulisi jo syksy..

Onneksi et töihin joudu niinkuin minä olin tänään 8h ja lopputili tulee jos lähden jätskiautolle ja suihkuun.

Mulla aikanaan kun olin vielä töissä niin toimistossa oli viileetä. Hyvä ilmastointi. Kun lähti töistä ulos niin oli kuin ois saunaan mennyt.

Vierailija
67/112 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pian onkin lokakuu

Vierailija
68/112 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu miksei meillä ole ilmastointia muuta kuin se joka vetää täysillä ilmaa sisään ja ikkunan raoista katupölyt.  Ei ole mitään lämmittävää eikä viilentävää ilmastointia eikä edes lämmityspattereita enää kun remontissa revitään irti nekin.  Ja uusiin ei laitettu.  MISSÄ ON SUOMALAISET TALON RAKENTAJAT KYLPYAMMEET PATTERIT VIILENNYS ILMASTOINTI ILMAN PÖLYN VETÄMISTÄ SISÄÄN JA  TALVILÄMMITYS . 

Kysy sitä niiltä Liettuan raksahemmoilta, jotka kävelee rakennuskohteissa vasara kädessä paikasta a paikkaan b kerran päivässä, muu aika ollaan tauolla ja kännissä.

Vierailija
69/112 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se kävely.

Vierailija
70/112 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellettä pitelöö jo pitkään. Hohhoijaa kun ei jaksa naijakkaan. 

Vierailija
71/112 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kokeilemaan rappusiivousta näillä keleillä! Ilma ei vaihdu mihinkään. Kostean kuumaa hapetonta tilaa kun siivoaa, ei ole lämpöhalvaus kaukana. Yhden lämpöhalvauksen koin jo vuosi sitten. Työpäivän jälkeen ei pysty kuin läähättää kämpillä loppuillan.

Vierailija
72/112 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa melkein 40 :/

Vierailija
73/112 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin suihkussa viikko sitten. Ihan sopiva olo on ollut koko ajan.

Vierailija
74/112 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te syötte näillä keskikesän tappohelteillä? Kämpässä +30 ja ei kiinnosta pätkääkään lämmittää vielä lisää käyttämällä uunia tai liettä. Oon väsänny vaa jotai kylmiä kesäsalaatteja ruohosipulista mozzarellasta ja tomaatista sekä itse leikatuista krutongeista

Vierailija
75/112 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen yli 26 astetta vaikka kello yli 10 illalla =o tänä yönä ei vissii ees tuuletella. Huh huh mikä kesä

Vierailija
76/112 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töis uusi toimisto ja tuli kylmä kun on vahva lippi. Piti tänään nostaa sen lämpöä

Vierailija
77/112 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap Juha Mieto?

Vierailija
78/112 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset juokaa kunnolla ja muutakin kuin vettä! Huolehtikaa myös suolojen saannista. Syökää nestepitoisia hedelmiä ja marjoja. Kastelkaa päätänne. Enemmän taukoja erityisesti fyysisessä työssä, mutta muissakin. 

Vierailija
79/112 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin kun on hiukan lämmintä niin heti joku läski vinkuu.

Kannattaa nauttia lämmöstä. Kyllä talvea ja loskaa kohta taas tulee sen reilut 8kk. 

Vierailija
80/112 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä taas on liian kylmä tuuli joten olen käyttänyt ulkona hupparia. 

Minä jouduin kaivamaan varastosta pilkkihaalarin, kun niin vilutti.