Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten musta tuntuu että meikki vanhentaa minua?

Vierailija
22.07.2025 |

En meikkaa usein, mutta kun meikkaan ihan kevyestikin, (ripsiväri, meikkivoide) en pidä lopputuloksesta. Tuntuu että rypyt vain korostuvat ja näkyvät paremmin, samoin kun kaikki ihon epätasaisuudet. Samoin ärsyttää se että meikkiä pitää kokoajan varoa, ettei esim. silmiä hieraistessa meikki leviä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt käytössäsi olevaa meikkivoidetta voi sekoittaa primeriin tai aurinkosuojaan (joka on must ja ainoa varmasti ihon ikääntymistä estävä asia) tai vaikka molempiin kevyemmän koostumuksen aikaansaamiseksi. Peiteväriä lisäksi sinne, minne tarvitaan, esimerkiksi silmien alle.

Vierailija
42/44 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki vanhentaa monia. Eräs ystäväni (44v) on huomattavasti nuoremman ja kauniimman näköinen ilman meikkiä.

N38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen olen huomannut, että iän myötä kannattaa meikata niukasti ja luonnollisesti. Ripsivärin laittaminen on jännitävää, kun ei näe lähelle tarkasti ilman lukulaseja. 

Hanki suurentava meikkauspeili.

Tai meikkauslasit, esim. nämä https://cailap.com/fi/tuote/lukulasit/meikkauslasi-2/?srsltid=AfmBOopNF…

Vierailija
44/44 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 ja siirryin täysin luonnonkosmetiikkaan viime talvena. Tuloksena iho parani niin paljon että en enää tarvitse meikkivoidetta mikä on ollut ihanan vapauttavaa!

Käytän mineraaliaurinkovoidetta suojakertoimella 50 kasvoilla ympäri vuoden. Jos on jotain näppyä tai punoitusta niin sipaisen Mádaran peiteväriä. Kulmat muotoilen kirkkaalla geelillä (Ilia tai Kosas). Teen tightliningin kynällä (Uoga Uoga tai Dr. Hauschka). Yläluomelle laitan Ilian stick luomiväriä. Ripsiin Ilian mascara. Sitten vielä poskipuna (Ilia tai Kosas).

Ainut kosmetiikkatuote mitä kuljetan mukana on huulirasva, naama pysyy kyllä kuosissa koko päivän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan