Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin usein, miksi minun pitää tehdä pas kaduunia, kun melkein saman rahan saisin olemalla kotona

Vierailija
11.02.2025 |

Minusta vaan tuntuu, ettei työtäni arvosteta siivoojana. Minule maksetaan liian vähän ja ihmiset hädin tuskin tervehtivät työpaikalla.

Miksi minä kestän tätä kaikkea?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ylimääräisen rahan mitä tienaat voit laittaa säästöön ja lopulta ostaa jotain mukavaa, esim. ulkomaanmatkan. Tuilla eläen kaikki pitää kuluttaa.

Vierailija
2/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ylimääräisen rahan mitä tienaat voit laittaa säästöön ja lopulta ostaa jotain mukavaa, esim. ulkomaanmatkan. Tuilla eläen kaikki pitää kuluttaa.

niin, mutta sentään heidän ei tarvtise kokea jatkuvasti stressiä ja alemmuudentunnetta. he saavat olla vapaita fyysisestä rasituksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei sinua pakota.

Vierailija
4/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu nykyään töitä tekee??

Vierailija
5/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tukina 890e vuokran maksetuksi, 590e perustoimeentulotuen osan tilille, sähkölaskun joka kalleimmillaan oli 120e/kk talvella, kotivakuutuksen 15e/kk

Sitä lisäks julkisen terveydenhuollon ja reseptilääkkeet...esim. just sain reseptin erääseen 6kk kuuriin joka maksaa yhteensä 220e.

Siitä tulee yhteensä 1660e/kk nettohyöty.

Miksi menisin paskaduuniin?

Vierailija
6/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin, mutta sentään heidän ei tarvtise kokea jatkuvasti stressiä ja alemmuudentunnetta. he saavat olla vapaita fyysisestä rasituksesta.

Tämä nyt on niin kaukana totuudesta kuin olla voi. Miksi tuilla eläville ollaan kateellisia?

Sen lisäksi, että ollaan yhteiskunnan pohjasakkaa tässä on jatkuvasti instanssien lisäksi tilivelvollinen kutakuinkin jokaiselle, kaikki tietää paremmin mihin rahat menee ja kuinka ne tulisi käyttää ja stressi ja huoli pärjäämisestä on ihan jatkuvaa.

Fyysistä rasitustakin voi tulla kun menee laittamaan nimensä 9 euron hommiin, itse tosin kuntoilen paljon ja oon siksi kivulias vähän väliä.

Mutta tule toki kokeilemaan.

Vierailija
7/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Tukielätit eivät edes joudu kokemaan noita nöyryytyksiä. Kaikki on kasvotonta ja asiallista heille. Tuet ja verot alas ja ihmiset toistensa varaan kokemaan pummaamisen nöyryytyksen.

Mä koen myös työssäni jatkuvaa ylenkatsetta asiakkailta. Olen kuitenkin kunnon ihminen, vaikka en omaakaan mitään niin loistokasta koulutusta tai ammattia.

Vierailija
8/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt on niin kaukana totuudesta kuin olla voi. Miksi tuilla eläville ollaan kateellisia?

Sen lisäksi, että ollaan yhteiskunnan pohjasakkaa tässä on jatkuvasti instanssien lisäksi tilivelvollinen kutakuinkin jokaiselle, kaikki tietää paremmin mihin rahat menee ja kuinka ne tulisi käyttää ja stressi ja huoli pärjäämisestä on ihan jatkuvaa.

Fyysistä rasitustakin voi tulla kun menee laittamaan nimensä 9 euron hommiin, itse tosin kuntoilen paljon ja oon siksi kivuli

en ole heille erityisesti kateellinen mutta luulen, että minä jakasiasin hoitaa itseäni paremmin jos jättäisin työni. Voisin vaikka alkaa miettiä työttömyystuen juostessa uutta siivousalan yritystä, jossa saisin keksiä omat sääntöni

Vierailija
9/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työuran on kuin portaat, alhaalta lähdetään ja ylöspäin päästään ja pyritään, sama pätee palkan suuruuteen.

Jotta pääset paremmin palkattuun työhön tarvitset kokemusta,

Lisäksi palkkatuloa kasvattaa eläkekertymääsi, voi tuntua kaukaiselle asialle nyt, mutta vanhana istuttaa..

Vierailija
10/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen pskaduunia, en ole muuta tehnytkään. Netto 1950 e/kk enkä usko että työttömänä saisin tuonkaan vertaa joten töissä pysyn.

Vierailija
11/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa ennen kuin jättäydyin työttömäksi oma-aloitteisesti. Nyt minun ei tarvitse kysyä :) vaan tyhmät käy töissä kun on tukiikin

Vierailija
12/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työuran on kuin portaat, alhaalta lähdetään ja ylöspäin päästään ja pyritään, sama pätee palkan suuruuteen.

Lisäksi palkkatuloa kasvattaa eläkekertymääsi, voi tuntua kaukaiselle asialle nyt, mutta vanhana istuttaa..

Paskaduunista ei nousta yhtään mihinkään eikä eläke kerry niin pienillä tuloilla.

Vierailija
13/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan tukina 890e vuokran maksetuksi, 590e perustoimeentulotuen osan tilille, sähkölaskun joka kalleimmillaan oli 120e/kk talvella, kotivakuutuksen 15e/kk

Sitä lisäks julkisen terveydenhuollon ja reseptilääkkeet...esim. just sain reseptin erääseen 6kk kuuriin joka maksaa yhteensä 220e.

Siitä tulee yhteensä 1660e/kk nettohyöty.

Miksi menisin paskaduuniin?

Ja tuo "590e perustoimeentulotuen osan tilille," paljasti, että olet huijari, jokA EI  saa tukia. Olet vaan trollaamassa ja mustamaalaamassa tuensaajia.

Vierailija
14/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu julkiselle, jos sulla on alan koulutus.  Mä olen maksanut asuntolainankin siivoamalla, tosin sairaalaa. Enää ei tarvitse raataa. Ala ei sovi niille, jotka murehtivat kovasti mitä muut miettivät.

Vierailija
15/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää tehdä työtä, josta ei pidä ja terveyskin murenee. Ja liksa surkea. Pitäs älytä lähteä jo pois. 

Vierailija
16/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskaduunista ei nousta yhtään mihinkään eikä eläke kerry niin pienillä tuloilla.

Noustaan, jos on kykyjä, ja Elke kertyy vaikka saisit palkkaa 10e/kk