Olen lomalla aivan Aihe Vapaa riippuvainen
Keksin vaikka kuinka fiksuja parisuhteeseen, ruokaan, meikkaamiseen jne liittyviä aloituksia ja kommentoin aktiivisesti toisten keskusteluja.
Olen lomalla ja aikaa on käyttää tähän hölynpölyyn tunti kaupalla. Mitenköhän vieroitan itseni tästä? Saisin luettua tai neulottua tai jotain. Urheilen kuitenkin.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ja Jodel on mikä?
Ap
Tosi koukuttava anonyymi keskustelupalsta aivan kuten Vauva aihe vapaa.
Hienoa. Muualla positiivista ja mukavaa. Ainakin jos tekee itse sen.
No kiitos vinkistä, minun tapauksessa saattaisin upota sinnekin. Taidan pidätellä rajojani ja yrittää vähentää tämänkin käyttöä huh uh huh!
Ap
Sama. Aamulla ihan vähän vaan vilkaisen. Sitten menikin monta tuntia. Sentään sain käytyä kaupassa aamulla ja kävelylenkin iltapäivällä. Kävelylenkinkin kävin vain siksi että voitin kilpailusta jäätelön, jonka hain kioskilta. Sentään sain käveltyä lisääkin kun sain /ceeni ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Jodel on mikä?
Ap
Eikös Josel ole teinien juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Jodel on mikä?
Ap
Jodel
-eri
En tiedä. Onko teinien vai kenen.
Minä olen jo kypsään ikään ehtinyt. 48-V.
Pitää kohta alkaa tekemään ruokaa kun lapset tulee uimasta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Jodel on mikä?
Ap
Ne saattavat luulla niin:)
Olen myös koukussa. Kyllä täältä välillä löytää mielenkiintoisia näkemyksiä, ja vinkkejä eri asioihin.
Eikö loma ole sitä varten, että voi olla vaan. Maata pötköttää ja jotain aivotonta hömppää siihen päälle, tai kenties ei. Miksi tulostavoitteet? Ja on se arkenakin ihan järkevää.
No keksi nyt jotain järkevämpää tekemistä lomallesi, kauniit kesäpäivät menee ihan hukkaan.
Täällä myös yksi riippuvainen ilmoittautuu. Aina tulee päätös laittaa kiinni, mutta kuitenkin vielä kurkistaa etusivua, että olisiko jotain kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös koukussa. Kyllä täältä välillä löytää mielenkiintoisia näkemyksiä, ja vinkkejä eri asioihin.
Yleensä kun täältä löytää jotain kiinnostavaa niin kohta se on poistettu.
Hanki myös Jodel kännykkään.