K-Marketin riistohinnat! Nyt riitti mulle!
Nyt loppui käyminen! Olen joo pitkään ollut tietoinen k-ryhmän ylihinnoista mutta viikonloppuna meni yli!
Tilillä oli enää vähän rahaa ja piti laskea tarkkaan mitä ostaa; tietysti siis välttämättömät. Eli esim. wc-paperi.
Halvin tuote mitä k-marketissa oli, maksoi 3,99€/8 rullaa!! Ja siis oli halvin tuote, esim. mikään halvempi ei ollut loppunut hyllystä.
Oli pakko lähteä kaupasta ja ajaa vähän kauemmaksi s-marketiin; siellä vastaava tuote 1,89€/8 rullaa.
Jäätävää riistoa!
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
sinä # 41
Menee ihan ohi aiheen mutta kerro ihmeessä miten käyt alapesulla riisumatta housuja, ja niin että se on hoidettu nopeasti? Kuivaat vaan paperilla??
Raskaana ollessani jouduin käymään tosi usein neuvolassa tarkastuksessa ja aina piti paikanpäällä käydä alapesulla (kokeita varten).
Oli aina yhtä tuskaa eikä siihen mikään paperilla "taputtelu" riittänyt! Vettä oli rinkulalla ja lattiallakin vaikka oli kuinka varovainen. Ja minä siis kävin vain pesulla, EN isolla hädällä.
Niin ja eikö se paperikin ollut turhaa??
Vierailija kirjoitti:
Meidän kylällä on K-Market ja S-Market. K-Marketissa käymme ja ässässä emme ole käyneet enää kymmeneen vuoteen. Meille on ihan sama, mitä ruoka maksaa, ei edes katsota hintoja kun ostoksilla ollaan.
Hyvä, että teillä menee hyvin. Näin ei kuitenkaan ole isolla osalla ihmisiä. En siis todellakaan ole ainoa pienituloinen.
Tilillä on usein esim. 10 tai 20 euroa, jonka on riitettävä tiettyihin pakollisiin asioihin. Ennen kun tili taas tulee. Siinä vaiheessa on vielä tarkempaa mietittävä mitä ostaa ja mitä tekee ruoaksi.
Kymmenen euron budjetissa 4€:n tuote on paljon rahaa. Jos vastaavan saa normaalisti 2€:lla. Se tarkoittaa, että jotain on jätettävä pois. Rikkaiden on tätä ehkä vaikea ymmärtää mutta tällainen on ihan oikeaa todellisuutta ja arkipäivää monille! Ja minä "onnekkaana" olen sentään töissä.
AP
Sulla menee bensaa 2 euron edestä kun haet kauempaa halvempia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Sulla menee bensaa 2 euron edestä kun haet kauempaa halvempia tuotteita.
Ei mene. Laskin että kun vaihdoin kauppaa ja kävin hakemassa halvemman tuotteen, maksoi se (bensat) alle euron lisää. Tarkemmin laskettuna n. 30 senttiä.
AP
PS. Kahdella eurolla ajan vähintään 20 km.
sinä # 41
Menee ihan ohi aiheen mutta kerro ihmeessä miten käyt alapesulla riisumatta housuja, ja niin että se on hoidettu nopeasti? Kuivaat vaan paperilla??
Raskaana ollessani jouduin käymään tosi usein neuvolassa tarkastuksessa ja aina piti paikanpäällä käydä alapesulla (kokeita varten).
Oli aina yhtä tuskaa eikä siihen mikään paperilla "taputtelu" riittänyt! Vettä oli rinkulalla ja lattiallakin vaikka oli kuinka varovainen. Ja minä siis kävin vain pesulla, EN isolla hädällä.