K-Marketin riistohinnat! Nyt riitti mulle!
Nyt loppui käyminen! Olen joo pitkään ollut tietoinen k-ryhmän ylihinnoista mutta viikonloppuna meni yli!
Tilillä oli enää vähän rahaa ja piti laskea tarkkaan mitä ostaa; tietysti siis välttämättömät. Eli esim. wc-paperi.
Halvin tuote mitä k-marketissa oli, maksoi 3,99€/8 rullaa!! Ja siis oli halvin tuote, esim. mikään halvempi ei ollut loppunut hyllystä.
Oli pakko lähteä kaupasta ja ajaa vähän kauemmaksi s-marketiin; siellä vastaava tuote 1,89€/8 rullaa.
Jäätävää riistoa!
Kommentit (65)
En usko 1.89/8rll hintaa...mikä merkki?Coopkin maksaa yli euron enemmän.
Wc-paperi ei ole välttämättömyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessapaperi on turhaa, käsisuihkulla saa alapään puhtaaksi.
Jeps, itse otin isoilla asioilla käynnin yhteydessä tavaksi suihkuttaa suoraan, enkä vaihtaisi entiseen. Paperilla ei saa puhtaaksi. Paperi vain rikkoo herkät limakalvot. Alapää kestää vesipesun jokaisella ulostuskerralla, niinhän vauvojen ja muidenkin vaippoja käyttävien pylly pestään joka kakkakerralla.
Tämä on kyllä ihan totta. Jos asuisin yksin eikä olisi kiirettä, voisin ruvetakin toimimaan näin.
Mutta ei ehkä mene perheessä läpi (aikuiset ja lapsi kiireessä) että nyt riisut vaatteesi ja peset alapään, kuivaat pyyhkeeseen jne. Mikä kauhea pyykkivuorikin olisi turhaan pestävänä päivittäin... Eli ei kyllä sovi meille.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeps, itse otin isoilla asioilla käynnin yhteydessä tavaksi suihkuttaa suoraan, enkä vaihtaisi entiseen. Paperilla ei saa puhtaaksi. Paperi vain rikkoo herkät limakalvot. Alapää kestää vesipesun jokaisella ulostuskerralla, niinhän vauvojen ja muidenkin vaippoja käyttävien pylly pestään joka kakkakerralla.
Nyt en enää yhtään ihmettele naisten alapää voiteiden mainosten määrää.
Tämmönen on nykyajan maailma, liukkaria vagisan tai jotain että saa munan sisään ja laxoberon että saa paskan ulos. Perheen pää vetää vieteriä että saa sen mulkkunsa sinne rouvan vagisan kosteutettuun onkaloon. Ukkokin vetää sitten sitä u-lääkettä. Ja kaikki näyttää onnellisilta. Toivottavasti myös ovat sitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, wc-paperi ei ole välttämättömyys elossa pysymisen kannalta. En siihen vähiä varojani käyttäisi. Enkä varsinkaan kiukuttelisi kuin pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkit, kun sen vie viimeiset sentit. : D
Vierailija kirjoitti:
1,89€ 8 rullaa X-tra, liila "etiketti".
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vertailla hintoja etukäteen nettikaupoissa (k-ruoka, s-kaupat, lidl). Siten säästyy turhilta kauppareissuilta.
Suosittelen myös miettimään, onko kuitenkin edullisempaa ostaa lähikaupasta kalliimmalla kuin ajaa autolla kauempana olevaan kauppaan. Ei se autoilukaan ilmaista ole.
Me käydään usein K-Marketissa. Hinnat ovat toki kalliimpia, mutta voimme kävellä kauppaan ja reissu on nopeampi (niin matka kauppaan kuin kaupan sisällä käytetty aika), joten säästyy autokulut sekä aikaa. Ei pienissä erissä lähelle tuotu tavara tietenkään voi olla saman hintaista kuin kaukana isoon halliin keskitetty.
Moi, K - kauppias! Lafkasi tuotteet nyt vaan ovat naurettavan kalliita. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin ja lopeta kitinä
Olen töissä. Miksi pitäisi lopettaa valittaminen riistohinnoista?
AP
Valittaminen ei riitä, pitää boikotoida. Vaikka olisi varaa ostaa, ei kannata tukea järjetöntä hintojen nostoa. K-ryhmän kaupoissa nostetaan hintoja joka toinen viikko aina viisi senttiä kerrallaan.
Viisi senttiä? Kyllä meidän superissa puhutaan 20 sentistä tai isommista hinnankorotuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä ihan totta. Jos asuisin yksin eikä olisi kiirettä, voisin ruvetakin toimimaan näin.
Mutta ei ehkä mene perheessä läpi (aikuiset ja lapsi kiireessä) että nyt riisut vaatteesi ja peset alapään, kuivaat pyyhkeeseen jne. Mikä kauhea pyykkivuorikin olisi turhaan pestävänä päivittäin... Eli ei kyllä sovi meille.
AP
Mihin sullakin kiire on? Kiukuttelemaan ajanvietteenä käytäytettävälle keskustelupalstalle kun kukaan muu ei enää jaksa kuunnella miten väärältä kaikki tuntuu kaiken aikaa? :D Pitäisiköhän sinun vähän pysähtyä ja hengähtää, jos kuppi menee parista eurosta nurin?
Itse ostan Tokmannilta Grise-kyykkyvessapaperia. Hyvälaatuista ja halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, wc-paperi ei ole välttämättömyys elossa pysymisen kannalta. En siihen vähiä varojani käyttäisi. Enkä varsinkaan kiukuttelisi kuin pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkit, kun sen vie viimeiset sentit. : D
Kuka kiukuttelee kuin pikkulapsi? Minä vaan kerroin, että viimeinen pisara k-marketin käyttämisessä sattui olemaan wc-paperi. Olisi yhtä hyvin voinut olla vaikka kissanruoka tai hammastahna.
Jos noin 2 euron perustuotteesta pitäisi maksaa 4 euroa, on se mielestäni riistoa. Siksi vaihdoin kauppaa. Enkä mene enää ikinä ostamaan "niitä pakollisia", minkä vuoksi ole lähi-k-marketia käyttänytkin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Jos hän on ostanut 4 rullaa talouspaperia ja sahannut ne kahtia saadakseen 8 rullaa? Neljän rullan talouspaperi on vähän halvempi kuin halvin wc-paperi?
KKK-Kauppa on siirtynyt Plussa-eduissa tarjoilemaan kansalle einespaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kiukuttelee kuin pikkulapsi? Minä vaan kerroin, että viimeinen pisara k-marketin käyttämisessä sattui olemaan wc-paperi. Olisi yhtä hyvin voinut olla vaikka kissanruoka tai hammastahna.
Jos noin 2 euron perustuotteesta pitäisi maksaa 4 euroa, on se mielestäni riistoa. Siksi vaihdoin kauppaa. Enkä mene enää ikinä ostamaan "niitä pakollisia", minkä vuoksi ole lähi-k-marketia käyttänytkin.
AP
Ylläri, taas ei riitä rahat omakotitalon, auton, lasten, lemmikkinen, jne...kulujen jälkeen. :D Vahingonilo on iloa puhtaimmillaan.
Keskolla on erittäin kannattava pisnes. Ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa.
Sinä 31/33.
Kiireellä tarkoitin, että ei ihan pelkkä peppupesu tule kysymykseen meillä. Kun perheessä on muitakin kuin minä. Ei menisi ehdotus ikinä läpi muille perheenjäsenille.
Mieti itse miten peppu pestään ison hädän jälkeen, riisutaan ensin vaatteet, pestään, kuivataan, puetaan.
Mulla menee ns. kuppi nurin, jos päivittäiset perustuotteet maksavat tuplasti enemmän. Ja varsinkin jos joutuu vaihtamaan kauppaa.
Jos mulla on vaikka 10 euroa rahaa sillä hetkellä käyttää, niin en voi maksaa mistään tuotteesta 2 euroa enempää kuin olen laskenut. Sitten jää joku muu tärkeä tuote ostamatta. Ja ennen kun juututte taas siihen vessapaperiin; kyseessä olisi voinut olla vaikka maitolitra tms. Maksaisitko noin 2,50 maitotölkistä??
Vierailija kirjoitti:
Keskolla on erittäin kannattava pisnes. Ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa.

Se on aina hyvä vetää tähän keskon ja Cittarikauppiaiden tulot kun puhutaan pienestä k-kaupasta
Älkää ostako mitään k-kaupoista. Säästätte valtavan summan rahaa vuodessa kun asioitte s-kaupoissa tai lidlissä. Ihmisten taloudellista riistoa välttämättömien elintarvikkeiden hankinnassa ei tule tukea.
jaxuhali