Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

veikatkaa tyttö vai poika?

Vierailija
31.03.2007 |

ihan vaan huvikseen kirjoittelen, mut veikatkaa silti. alkaa noi idolsjutut jo kyllästyttää..eli tuleeko meille tyttö vai poika. Kaks tyttöä on jo, nyt tekee mieli suolaista, pahoinvoitia ei ole, olo mitä loistavin, painoa ei ole tullut, maha on matalalla eteenpäin suuntautuva melonin puolikas. Linea negraa ei ainakaan vielä ole, sykkeet 132-150 välillä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli pojasta viiva (linea negra) ja tytöstä ei. Muuten IHAN samanlaiset raskaudet oikeastaam.

Vierailija
2/7 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et istukassa ei mitään vikaa. siis pahoinvointi loppui ajoissa.

lisään vielä et tytöistä olin aina väsynyt,vaikeat raskaudet,lihoin ihan kekenä, söin makeeta ja suolasta sekasin, toisessa linea negra toisessa ei, molemmissa sykkeet aina 140-150.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pojista tuli selkeä pigmenttiviiva ja tytöstä ei tullut. Muuten samanlaiset oireet.

Vierailija
4/7 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin nyt sukupuolesta kuitenkaan

Vierailija
5/7 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa veikkaan sykkeen perusteella...toisaalta " poikamaha" itselläni ollut aina ylhäällä ja eteenpäin. Mutta tytöistä minulla ollu nopeampi syke kuin pojista. Ihan veikkailua on, näet sitten kumpi tulee!

Vierailija
6/7 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä istukan toiminnasta, että minulla ei ole kertaakaan ollut pahoinvointia kolmessa raskaudessa. Yhdessä raskaudessa oksensin koko ajan, mutta siitä ei tullutkaan valmista. Ja kertaakaan ei istukan toiminnassa ole ollut mitään vikaa.

Vierailija
7/7 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hieman todennäköisemmin tyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän