Naurattaa kun ihmiset juovat alkoholia ja laittavat rahansa tuoppiin ja lonkeroon ja siideriin
Ihmiset juovat rahansa terassilla. Kalliit hinnat ja sinne rahansa vievät. Minä en alkoholia käytä ollenkaan. Rahat käytän mielummin viisaammin. Eikä vedestä ja smoothiesta tule krapulaa.
Kommentit (59)
Ei naurata enää. On IBD ja munaissyöpä on leikattu.
Minä taas saan niistä kesäpäivän terassituopeista enemmän iloa kuin mistään muusta elämässä, joten en todellakaan aio luopua. En myöskään juo niin paljon, että tulisi krapulaa. Hitaasti tissutellen ei tule havaittavasti känniin, eikä krapulaa, mutta tulee mukava seitinohut humala jonka tuntee itse ja joka tekee kesäisestä päivästä vieläkin kauniimman kuin se jo ennestään on.
Rahasta mulla ei ole pulaa, hyvin tienaavana sinkkuna. Käytän mihin milloinkin huvittaa. Ja yleensä juuri miellyttäviin elämyksiin, joihin se kesällä terasseilla istuskelu ehdottomasti kuuluu.
En mä missään terassilla juo olutta ja lonkeroa. Juon kotonani viiniä. Eikä lopu rahat tähän juomiseen.
Niaurattaa kun terassilla istumisen jälkeenkin on enemmän pinkkaa kuin ap:llla
Jotkut, ihan hyvin toimeentulevat ihmiset kantaa baariin kaikki rahansa. Kuten veljeni ja hänen baariruusu-vaimokkeensa. Molemmat käy kyllä töissä, mutta kaikki vapaat menee lähipubissa notkuen. Näin ollut jo vuosia, ja alkaa kyllä näkyä päällepäin ja kuulua jutuissa. Sitten ihmettelevät miten meillä on varaa omistusasuntoon ja ulkomaanlomiin kun itse nippanappa saavat vuokran maksettua. Heille ei millään mene jakeluun, että kaikille tuo baareissa käyminen ei ole elämäntapa, ja jotkut ihan oikeasti tekevät vapaapäivinään ja lomilla muuta kuin juovat alkoholia.
Mies se tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta.
Pieni olut 8 euroa terasseilla. Lonkerot 9 euroa. Ostan mielummin kaupasta kun saa kolme lonkeroa 3 eurolla tai 8 olutta.
Joo. Just pari päivää sitten mietin, etten samaistu terassilla juopotteleviin. Mikäs siinä kerran on hauskaa, itelle vaan tulisi sellanen "siat karsinassa" -fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Just pari päivää sitten mietin, etten samaistu terassilla juopotteleviin. Mikäs siinä kerran on hauskaa, itelle vaan tulisi sellanen "siat karsinassa" -fiilis.
Mulle se on juuri se pointti, että siellä on muitakin. Olen erittäin yksinäinen ihminen, mulla ei ole yhtään läheistä ihmissuhdetta. Ei vaan aina jaksa istua kotona yksin, välillä on kiva nähdä muita ihmisiäkin. En ole sellainen ihminen, joka helposti tutustuisi keneenkään, mutta ei tarvikaan, mulle riittää se, että saa olla muiden lähettyvillä, ikään kuin osa laumaa. Terassilla kuin siat karsinassa saa olla osa sitä sikalaumaa ja tykkään siitä :D Vähän sama kuin silloin kun käyn kuntosalilla, tunnen olevani osa salijengiä, ja saan siitä hyvää oloa, vaikken juttelekaan kenenkään kanssa.
HUOMIO! HUOMIO! HUOMIO!
Muistakaa, että alkoholin kittaaminen on painava syy lihavuuden lisääntymisen taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas saan niistä kesäpäivän terassituopeista enemmän iloa kuin mistään muusta elämässä, joten en todellakaan aio luopua. En myöskään juo niin paljon, että tulisi krapulaa. Hitaasti tissutellen ei tule havaittavasti känniin, eikä krapulaa, mutta tulee mukava seitinohut humala jonka tuntee itse ja joka tekee kesäisestä päivästä vieläkin kauniimman kuin se jo ennestään on.
Rahasta mulla ei ole pulaa, hyvin tienaavana sinkkuna. Käytän mihin milloinkin huvittaa. Ja yleensä juuri miellyttäviin elämyksiin, joihin se kesällä terasseilla istuskelu ehdottomasti kuuluu.
Onpas sinulla surullinen, synkkä, tylsä ja ankea elämä, kun vain tuo elämäsi iloisin asia. Pitäisiköhän sinun tutkituttaa pääsi, että onko sinulla vakava masennus?
Vierailija kirjoitti:
Pieni olut 8 euroa terasseilla. Lonkerot 9 euroa. Ostan mielummin kaupasta kun saa kolme lonkeroa 3 eurolla tai 8 olutta.
Itse mieluummin en osta ollenkaan mitään alkoholijuomia. Kahvia aamulla ja iltapäivällä. Sunnuntain kunniaksi kaakaota. Muuten vesi ja erilaiset teet juomana.
Vierailija kirjoitti:
Mikä nyt sitten lopulta on viisasta? Möllöttää yksin kotona rahatukko kädessä sitä tiukasti puristaen. Ihminen elää vain kerran, tästä ajasta kannattaa osata nauttia.
Jos sinusta elämää on viinan juominen jossain hikisessä ja haisevassa terassilla, niin säälin sinua.
Ainakin Jyväskylässä nuo terassit vaikuttaa tosi kuumilta ja tunkkaisilta ja pahanhajuisilta paikoilta jopa maanantai-iltoina, jolloin vähemmän väkeä.
Vierailija kirjoitti:
HUOMIO! HUOMIO! HUOMIO!
Muistakaa, että alkoholin kittaaminen on painava syy lihavuuden lisääntymisen taustalla.
Alkoholin kulutus on roimasti vähentynyt samaan aikaan kun ylipainoisuus on yleistynyt. Millä tämän selität?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas sinulla surullinen, synkkä, tylsä ja ankea elämä, kun vain tuo elämäsi iloisin asia. Pitäisiköhän sinun tutkituttaa pääsi, että onko sinulla vakava masennus?
En ole masentunut ollenkaan. Harvoin mulla on mitään masentunutta oloa ollenkaan, pääosin olen hiljaisen tyytyväinen. Elän tavallista pientä arkea, josta tykkään. Isommat nautintoni ovat myös tuollaisia aika pieniä, eli vaikka rannalla auringossa makaaminen, terassilla muutama tuoppi, hyvässä ravintolassa syöminen, hyvän kirjan lukeminen... En kaipaa mitään sen ihmeellisempiä nautintoja, itse asiassa en usein edes pidä semmoisista jutuista mistä muut esim. matkustelu joka lähinnä stressaa minua. Mun mielialaskaala vaihtelee pääosin rauhallisen tyytyväisen ja onnellisen välillä, tuskin se masennusta silloin on. Ja sen onnellisuuden mulle voi tuottaa vaikka se tuoppi terassilla elämänmenoa katsellen.
En voi sietää sitä terasseilla ja esim. festareilla leijailevaa, oksettavaa kaljanhajua. Hyi, tulee paha olo kun ajatteleekin. Ja jotkut vappaehtoisesti viettävät käytännössä koko kesälomansa näissä pahanhajuisissa kaljakarsinoissa....
Ei sinua naurata. Harmittaa jostakin syystä niin, että tänne kirjoittelit. Ehkä olet kade
Raikas vihersmoothie on maukas terveyspommi joka antaa energiaa päivään.