Apua. Join huomaamattani 3 ISOA kuppia maitokahvia. Onkohan tämä vaarallista?
Sydän tykyttää ikävästi ja on tosi levoton olo. Lieventääköhän veden juonti oireita?
Kommentit (31)
Oletko sama, joka joi huomaamattaan 6 pulloa viiniä?
Ravintosuositusten mukaan on kuolemaksi.
Nyt on lähdettävä arkkukauppaan :(
kahvin pilaaminen maidolla ja varsinkin kauramaidolla on typeryyden huippu. Laadukas kahvi mustana on parasta, ei siis mikään pauligin rännivesi korvike tms.
Tuolla määrällä pääsen vasta sängystä ylös aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä vahingossa voit kahvia juoda?
Lapset herätti jo puoli kuudelta. Yritän pysyä hereillä. Ihmettelin kun tuli näin huono olo ja tajusin että olen juonut kupin enemmän kuin normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset herätti jo puoli kuudelta. Yritän pysyä hereillä. Ihmettelin kun tuli näin huono olo ja tajusin että olen juonut kupin enemmän kuin normaalisti.
Rakkosi vaan täyttyi nopeammin kuin normaalisti. Käy veskissä, se auttaa kummasti.
Aika auttaa. Älä juo tai syö tänään enää mitään kofeiinipitoista. Muutamassa tunnissa pitäisi oireiden helpottaa, kun veren kofeiinipitoisuus laskee.
Itse alan käymään ylikierroksilla, jos juon enemmän kuin 4 normaalia kahvikupillista (= 2 mukillista) kahvia päivässä. Juon yleensä 2-3 kupillista, jolloin minulle jää vielä vara juoda yksi "kohteliaisuuskupillinen", jos tilanne tulee eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä tuo niin paljon ole. Kusettaa kylläkin mutta ei se vaarallista ole.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sama, joka joi huomaamattaan 6 pulloa viiniä?
Varmaan. Jollakin käy paljon vahinkoja :D
Vierailija kirjoitti:
kahvin pilaaminen maidolla ja varsinkin kauramaidolla on typeryyden huippu. Laadukas kahvi mustana on parasta, ei siis mikään pauligin rännivesi korvike tms.
*kaurajuomalla*
Et voi oikein tehdä muuta kun odottaa. Juo riittävästi nestettä ja syö jotain jos alkaa heikottamaan. Sehän on täysin yksilöllistä miten kofeiini jokaisen kehossa vaikuttaa. Jotkut saavat pahojakin tutinoita yhdestäkin kupista.
Siinä meni kahden päivän annokset. Vrt uudet suositukset/määräykset. Ja on vasta aamu.
kannattaa hypätä järveen lisäpainojen kanssa, tosta ei ole enää paluuta.
Käy kusella heti kun rakko täyttyy niin saat kofeiinia pois kehosta. Ja vedellä huuhtelu on hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa keksiä muita keinoja virkistyä kuin kofeiini. Se ei ole hyväksi elimistölle.