Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lomaviikko miehen kanssa mökillä, mikä pettymys

Vierailija
21.07.2025 |

Mies taas pettyi heti loman ekana päivänä kun ei saanut seksiä, eikä tokana jne niin oli hyvä murjottaa joka päivä niin että oli sitten loma piloilla. 

Itse olisin kyllä varmasti ollut sillä tuulella jos olisin nähnyt miehestä muutakin kuin jokapäiväisen vonkauksen ja sitä seuranneen murjotuksen. Odotin että meillä on mukavaa yhdessä, jutellaan, nautitaan kivasta säästä, veneillään, käydään kalassa, sienessä, marjassa jne ja kun on ollut yhteistä puuhaa ja mukavaa niin sitä kautta minullakin halut taas herää. Tämän kaiken kyllä kerroin miehelle mutta hänestä asia ei voi olla noin, sitä halua kuulemma joko on tai ei ole siitä huolimatta miten muuten menee päivät. Koitin sanoa etten varsinaisesti halua mieltä osoittavaa miestä, vaan iloista ja sellaista joka aidosti välittää siitä miten voin henkisesti ja haluaa tehdä yhdessä lomajuttuja ja nauttii niistä. Kuulemma sitten olisi nauttinut jos olisin ollut himokas häntä kohtaan ja sitä kautta näyttänyt että välitän ja tykkään. Eli olemme siis kierteessä, jossa kumpikaan ei pysty muuttamaan omaa käytöstä "ensin".

Kommentit (1396)

Vierailija
41/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ehdottomasti pidä tuo linja koko loman. Sitten voitte kumpikin valittaa paskaa lomaa muutaman viikon päästä. 

Eli siis pitäisi levittää haarat miehen mieliksi jotta mies on hyvällä tuulella sitten koko loman? Missä vaiheessa minun tunteet ja halut otetaan huomioon? Ap

No jomman kumman haluista lähdetään. Huomaathan itsekin, että sinun asettamasi ehdot eivät johda toivomaasi tulokseen. Tämä on sosiaalisten lahjakkuuksien luvattu maa... ihmetellään eteenpäin, miksi kukaan ei jousta. En minä ainakaan. Miksei tuo toinen?

Vierailija
42/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kuulostat ap todella raskaalta ihmiseltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyypillinen nainen jonka halut hääkakku lopettaa.

Vierailija
44/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on ymmärtää että seksi on keskimäärin miehelle todella tärkeää.

No sitten miehen ei kannata mököttää ja käyttäytyä kuin idiootti. Ap ei vaikuta kovinkaan vaativalta

Jep, tämä. Seksi on muka todella tärkeää mutta kun nainen sanoo että ihan normaali, iloinen yhteinen aika ja arkinen hellyys herättävät halut, mies ei pysty näin säälittävän pieniä ja minimaalisia toiveita toteuttamaan.

Ei, silloin miehelle seksi ei ole tärkeää. Silloin miehelle olisi tärkeää nainen joka toimii hänen yksipuolisena tyydyttäjänään ilman edes minimaalisia toiveita.

Jos seksi olisi miehelle tärkeää hän tekisi ilomielin AP:n pyynnöt, jotka ovat todella pienet.

Vierailija
45/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisit ottanut edes suihin, jos paneminen ei nappaa. Olisit pelastanut molempien loman. Mutta, jos lusikalla on annettu, ei voi kauhalla vaatia.

Onneksi oma puoliso ei ole tommonen takakireä valittaja. 

Annatko sinä vaimollesi suuseksiä silloin kun sinulla ei paneminen nappaa tai seiso?

Olen eri, mutta tottakai, suuseksiä tai mitä vaan haluaa. Itse en esimerkiksi saa mitään erityisen suuria kiksejä jos on vaikka joku illanvietto takana ja useampi lasillinen puudutusta pohjilla eikä aina nallikaan irtoa vaikka kuinka jyystäisi. Vaimolla taas yleensä silloin haluttaa, joten sitten hoidellaan vaimo tyytyväiseksi ja aamulla ehkä sitten toisinpäin minun nautinto edellä kun yleensä minulla aamuisin enemmän haluja ja vaimolla vähemmän. Kyllä siihen toki välillä syttyy itsekin mutta useimmiten se on toisen halujen tyydyttämistä vain. Eikä siinä mitään, kyllähän sen tekee rakkaalleen ihan mielellään. 

Vierailija
46/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä lapsellisia kommentteja aikuisilta ihmisiltä. Sehän on selvä että valtaosa naisista tarvitsee lämpöä ja henkistä yhteyttä, ehkä myös iloista ja rentoa tunnelmaa. Siitä halut herää.

Aika harvalle naiselle kiukutteleva mieslapsi herättää haluja.

Jep. Yllättävän monella se asenne, että paneskella pitäisi vaikka itseä ei yhtään haluta. Siitäkin huolimatta, että ne halut heräisi ihan sillä, että ensin tehtäisiin jotain mukavaa yhdessä. Sehän on ihan parasta, että lomalla otetaan seksillekin kunnolla aikaa eli pientä flirttiä pitkin päivää, vähän ruokaa ja vaikka sitä veneilyä. Ihan eri tavalla panettaa sen jälkeen ja seksikin on parempaa, kun tunnelmaa on nostatettu pitkin päivää. Ainakin minua. 

Vierailija
47/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kun naiset valittaa siitä, että oma mies vonkaa seksiä. Itse en omalta vaimoltani edes vonkaa, vaan aina "kauhulla odotan", että koska se itse haluaa. Itse vedän mielummin käteen. On vaan vuosien saatossa niin hiton kyllästynyt.

Vierailija
48/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauuuheeta, kuolitsä?

Vierailija
49/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla vaikeaa😂

Vierailija
50/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisit ottanut edes suihin, jos paneminen ei nappaa. Olisit pelastanut molempien loman. Mutta, jos lusikalla on annettu, ei voi kauhalla vaatia.

Annatko sinä vaimollesi suuseksiä silloin kun sinulla ei paneminen nappaa tai seiso?

Kyllä annan. Tarjoilen sille usein ns. uniorkut, vaikka en itse olisi sillä hetkellä seksiä vailla. Tämä tapahtuu joskus rankkojen treenien jälkeen. Tosin mulla kyllä seisoo aina puolisoni kanssa.

Lisäksi pillun nuoleminen ja sormeileminenhan on varsin ihanaa touhua. Meidän molempien mielestä. Ja lienee turhaa sanoa, että mulle tarjotaan niitä suihinottoja ihan pyytämättäkin. Semmosta se elämä voi hyvässä parisuhteessa olla. Siinäpä sullekin tavoiteltavaa.

Vierailija
51/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme lue hullun hörhön TEKSTISEINIÄ, ne on venäläisten tapa levittää propagandaa.

Vierailija
52/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä lapsellisia kommentteja aikuisilta ihmisiltä. Sehän on selvä että valtaosa naisista tarvitsee lämpöä ja henkistä yhteyttä, ehkä myös iloista ja rentoa tunnelmaa. Siitä halut herää.

Aika harvalle naiselle kiukutteleva mieslapsi herättää haluja.

Jep. Yllättävän monella se asenne, että paneskella pitäisi vaikka itseä ei yhtään haluta. Siitäkin huolimatta, että ne halut heräisi ihan sillä, että ensin tehtäisiin jotain mukavaa yhdessä. Sehän on ihan parasta, että lomalla otetaan seksillekin kunnolla aikaa eli pientä flirttiä pitkin päivää, vähän ruokaa ja vaikka sitä veneilyä. Ihan eri tavalla panettaa sen jälkeen ja seksikin on parempaa, kun tunnelmaa on nostatettu pitkin päivää. Ainakin minua. 

Mulle on ihan valtava turn-off jo se, että toinen suostuisi ilomielin seksiin jossa minä en ole innoissani mukana vaan olen "antamassa lahjaa". Vaikka olisi miten hi

Vierailija
53/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista lukea miten moni mies näyttää ajattelevan että naisella on velvollisuus antaa miehelle seksiä, naisen haluista viis. 

Onneksi minulla ei ole tuollaista miestä. Vaikka menee välillä pitkiäkin aikoja ilman seksiä, hän silittelee joka päivä, sanoo rakastavansa, tekee asioita minulle ja kanssani, on kiltti, hellä ja empaattinen. Ja minä tietysti hänelle myös. 

Vierailija
54/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö vieraissa?

Häh miksi kävisin? Ap

Kun ei seksi kiinnosta. Ukkosi ainakin kohta käy. 

Olen monesti sanonut hänelle että jos seksi on suhteen tärkein asia nro1 ja muut asiat eivät ole vähintään yhtä tärkeitä niin silloin en ole sopiva nainen hänelle vaan on vapaa etsimään uuden. Silti ei ole lähtenyt. Itsellä seksuaalisuus herää vasta kun yhdessä on turvallinen ja huomioonotettu olo henkisesti, jos näissä asioissa jokin tökkii pidemmän aikaa niin myös haluni hiipuvat. Ap

Haloo. Ei minuakaan aina huvita. Alkaa olla ikää jne. Mutta olen sisäistänyt sen tosiasian että sen tyyppisille miehille joista olen kiinnostunut seksi on

Ei taas lainaus ilmeisesti onnistunut. Mutta joo ymmärrän kyllä pointtisi tuossa mutta ihmettelen näissä jutuissa aina sitä miksi asetelma kääntyy niin että naisen pitää tehdä jotain seksuaalisia palveluksia jotta saa miehen pidettyä itsellään, saa miehen pidettyä tyytyväisenä ja saa sitä ja tätä ja tuota. Kiitos mutta minun kohdallani asia ei ole noin, varsinkaan jos en mieheltä saa kunnioittavaa käytöstä tai huomioonottamista tai oikeastaan yhtään mitään hänen pyyteettömästä halusta olla sellainen minua kohtaa. Niin en ota munaa suuhun tai käteen sen takia että sitten noita asioita saisin. Itse (32v ei avioliittoa, ei lapsia) pystyn elämään erittäin hyvin omillani niin taloudellisesti kuin muutenkin ilman miestä. Voisi myös kysyä että mitä on ne jutut, joita mies puolestaan tekee naisen eteen jotta saisi pidettyä naisensa tyytyväisenä (ja ehkä täten myös halukkaana??). Tiedän kyllä että seksuaalisuuksia on erilaisia ja joillekin seksi on joku tarve mitä tarvistee säännöllisesti. Itsel taas halut syttyvät hyväkäytöksistä ja kaikille mukavaa miestä kohtaan, edes ulkonäkö ei ole se ykkösjuttu tässä, vaan se miten hän puhuu, käyttäytyy ja kohtelee.

Vierailija
55/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nro 55 oli siis Ap.

Vierailija
56/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla käy sääliksi sinun puolisoasi. Hänellä vaikuttaa olevan itsekäs mies.

Älä turhaan vuodata kyyneliä poskiasi pitkin. Olemme olleet yhdessä jo 25 vuotta ja peitto heiluu vieläkin ihan kivalla tahdilla. Koeta sinä päästä samaan. Ei se oikeastaan ole vaikeata, kun tekee sitä mistä toinen tykkää, Joskus ihan pyytämättä.

Sinä et varmaa ole ikinä ottanut mieheltä yllättäen ja pyytämättä suihin? Ja sen kyllä huomaa!

Vierailija
57/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne. En nyt sano, että velvollisuudesta pitäisi antaa, mutta yleensä seksi lisää haluja. Meillä tilanne on toisin päin (kyllä, pidän huolta itsestäni ja olen ollut se, joka tekee aloitteita) ja voin kertoa, että toisen haluttomuus vaikuttaa älyttömän monella tavalla. Ei pelkästään se, ettei saa vaan tulee todella torjuttu, epähaluttu ja jopa hylätty olo, kun toista ei huvita. Ajan myötä ei enää itsekään halua tehdä aloitteita, vaikka toinen seksiin suostuisikin. 

Vierailija
58/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asettaudun nyt miehenä varmasti monen mielestä "väärään" leiriin, kun tuo aloittajan toivoma päivä kuulostaa aivan upealta. Yhteistä tekemistä ja yhdessä viihtymistä, siihen päälle seksiä jos molemmista siltä tuntuu. Mökkielämää ja parisuhdetta parhaimmillan

Vierailija
59/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuulostaa siltä, että jomman kumman on vain mentävä nyt sen mukavuusalueen ulkopuolelle ja katkaistava kierre. Eli joko mies on mukava ja huomioiva koko päivän ja sun halut herää, tai sitten sinä harrastat hänen kanssaan seksiä vähän puoliväkisin, jolloin hän ehkä on sitten se toivomasi huomioonottava mies. Itse tuollaisessa tilanteessa levittäisin jalat suosiolla, kyllä siinä monesti itselläkin himot herää puuhaillessa, vaikkei niin olisi alkuun mieli tehnytkään.

Vierailija
60/1396 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö vieraissa?

Häh miksi kävisin? Ap

Kun ei seksi kiinnosta. Ukkosi ainakin kohta käy. 

Olen monesti sanonut hänelle että jos seksi on suhteen tärkein asia nro1 ja muut asiat eivät ole vähintään yhtä tärkeitä niin silloin en ole sopiva nainen hänelle vaan on vapaa etsimään uuden. Silti ei ole lähtenyt. Itsellä seksuaalisuus herää vasta kun yhdessä on turvallinen ja huomioonotettu olo henkisesti, jos näissä asioissa jokin tökkii pidemmän aikaa niin myös haluni hiipuvat. Ap

Haloo. Ei minuakaan aina huvita. Alkaa olla ikää jne. Mutta olen sisäistänyt sen tosiasian että sen tyyppisille miehille joista olen kiinnostunut seksi on

Kiitos tästä.

Kivaa, että on olemassa naisia, jotka ymmärtävät tämän asian. Sen tiedän, että tällä palstalla niitä ei montaa ole vieraillut. Täällä on lähinnä ne paskassa suhteessa roikkujat, jotka luulee, että muidenkin suhteen on samaa paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi