Viimeinen lomaviikko alkanut, Ahdistaako ketään?
Itsellä alkoi lievä ahdistus kun tietää että kohta takaisin töihin, ei vaan huvittaisi enkä jaksaisi! muita samassa tilanteessa?
haluisin vaan jatkaa kotona olemista ja luonnossa kävelemistä enkä olla kellon orja.
Kommentit (26)
Ahdistaa niin paljon. Kamala oravanpyörä jatkuu.
Hyvin vietetyn loman jälkeen taas jaksaa mielekästä työtä.
Älä ainakaan äänestä kokoomusta äläkä persuja, jos haluat paremmat työolot.
Mua ahdistaa töissä unettomuus ja se, että oli juttua työkaverin kanssa johon rakastuin ja sainkin pakit vaikka mies itse jallitti. Oon överiherkkä muutenkin enkä handlaa tämmöisiä tilanteita oikeen hyvin. Miten ihmiset pärjää näiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa niin paljon. Kamala oravanpyörä jatkuu.
sunnuntaina vasta ahdistaakin!! juuri kun pääsi lomafiilikseen
Ei oikeastaan koska vain ekan lomaviikon alku oli säiden puolesta mukava. Sitten alkoi nämä helvetilliset helteet eikä ulkona ole hyvä olla eikä kyllä sisälläkään, mutta ihan sama olisi ollut olla töissä kun mitään ei ole voinut tehdä kuin joko tosi aikaisin aamusta tai myöhään illalla.
Kyllä. Töissä pitää olla niin sosiaalinen vaikka itse työ ei sellaista edes edellytä. Työpaikan pitää vaihtua siinä kohtaa kun minua pidetään tämän vuoksi mustana lampaana työporukassa. Vielä niin ei ole käynyt ja olen saanut pidettyä kulissia itsestäni yllä.
Mulla on lomaa yksi pitkää viikonloppu ensi kuun lopussa, ei ole loman loppu ehtinyt alkaa ahdistaa.
Oli pitkä loma, jonka 2 ekaa vìikkoa oli kylmiä ja sateisia ja loput hirveä helle. Ei oikein säät suosineet tänä vuonna. No, ens vuonna sitten uusi yritys.
Mulla just alkoi eka lomaviikko ja ahdistaa jo nyt. Ei taida olla ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa töissä unettomuus ja se, että oli juttua työkaverin kanssa johon rakastuin ja sainkin pakit vaikka mies itse jallitti. Oon överiherkkä muutenkin enkä handlaa tämmöisiä tilanteita oikeen hyvin. Miten ihmiset pärjää näiden kanssa?
Miksei voi vain puhua suomea.
Minulla on lomaa vielä 4,5 viikkoa jäljellä. Viikko takana. Olen jo rentoutunut ja uskon, että ehdin tehdä kaikki suunnitelmani ja levätä.
Voimia Ap! Minulla jäi viime kesänä kesäloma ihan kesken. Silloin oli 3+2viikkoa, nyt on siis putkeen 5,5 viikkoa.
Ei ahdista työnteko. Se on ihan normaali asia. EI työikäiset ihmiset voi vaan jäädä ikuiselle lomalle. Näin se maailma toimii. Minulla oli oma mahdollisuus kesälomaan ja olen sen nyt sitten käyttänyt. Ei elämä ole pelkkää lomaa.
Aloitin loman kesäkuun alussa ja luultavasti syyskuulla töihin. Vielä ei ahdista.
Mulla ei ole tänä kesänä lainkaan varsinaista lomaa vaan otan ylimääräisiä vapaita pitkin kesää. Mutta 6 viikon päästä tähän aikaan olen täysin vapaa eli ei koskaan enää työelämää. Sen vuoksi ei ahdista sen enempää työt kuin säätkään.
Minä mietin aina jotain oikein kivaa tekemistä ensimmäisen työpäivän illaksi loman jälkeen. Sellaista mitä on kiva odottaa niin, että se töihin paluukin on sitten ihan mukavaa. Ja suunnittelen koko viikon ja seuraavan viikonvaihteen mukavaksi. Siivoan ennakkoon, ostan kauniita kukkia, jotain kevyttä, hyvää ruokaa jne. Ja jos varaa niin jonkun uuden vaatteen. No, näitähän voi tehdä ympäri vuoden mutta nyt mietin ja suunnittelen tarkemmin. Toki kaikki tälläinen käy, koska asun yksin.
Ei ahdista, kun elämäni perusta ei ole lomalla olo ja vkloput. Ihan tavallinen arki on mukavaa myös. Ei pidä ajaa itseään piippuun vaan loman tulee olla kova piristävä lisä. Loma kannattaa myös pätkiä. Kävin keväällä etelässä nauttimassa +25 lämmöstä viikon, nyt ihan 2vk suomen suvea ja vielä vapaus keksiä irtiottoja syksyyn yhden viikon verran
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vietetyn loman jälkeen taas jaksaa mielekästä työtä.
sitä mielekästä ei ole kaikilla, varsinkaan minulla! ja harkitsen jopa lopputilin ottamista en vaan jaksaisi enää nykyisessä työpaikassa sekuntiakaan ja lomalta paluu tuntuu todella ahdistavalta. haluan olla rauhassa!
AP
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista, kun elämäni perusta ei ole lomalla olo ja vkloput. Ihan tavallinen arki on mukavaa myös. Ei pidä ajaa itseään piippuun vaan loman tulee olla kova piristävä lisä. Loma kannattaa myös pätkiä. Kävin keväällä etelässä nauttimassa +25 lämmöstä viikon, nyt ihan 2vk suomen suvea ja vielä vapaus keksiä irtiottoja syksyyn yhden viikon verran
Ei kaikilla ole mahdollisuutta ihan tavalliseen mukavaan arkeen. Siis ei arjessa ole mitään vikaa vaan siinä, ettei siitä saa oman näköistä ja itselle sopivaa esim siksi ettei ole säännöllistä työaikaa vaan työ on epäsäännöllistä vuorotyötä. Ei saa säännöllistä rytmiä elämään mitenkään kun yhtenä päivänä työvuoro alkaa klo 6.45 ja toisena klo 12 ja kolmantena klo 15 ja se loppuu vasta klo 22.15. Lisäksi työvuorot on eri pituisia. (ne viikko aamua, viikko iltaa voisi vielä ollakin ok)
Ei voi ottaa mitään säännöllistä harrastusta koska viikossa ei ole yhtäkään sellaista päivää jolloin työvuoroa ei voi olla. Eikä voi mennä nukkumaan joka päivä samaan aikaan.
Kuinka sun loman loppu ahdistaisi ketään?