Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viimeinen lomaviikko alkanut, Ahdistaako ketään?

Vierailija
21.07.2025 |

Itsellä alkoi lievä ahdistus kun tietää että kohta takaisin töihin, ei vaan huvittaisi enkä jaksaisi! muita samassa tilanteessa?

haluisin vaan jatkaa kotona olemista ja luonnossa kävelemistä enkä olla kellon orja. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdistaa sinun ahdistus. Minun loma alkoi vasta tänään, 6 vko:a lomaa edessä.

Vierailija
22/26 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi viikkoa vielä lomaa, mutta odottelen jo innoissani töiden alkamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Töissä pitää olla niin sosiaalinen vaikka itse työ ei sellaista edes edellytä. Työpaikan pitää vaihtua siinä kohtaa kun minua pidetään tämän vuoksi mustana lampaana työporukassa. Vielä niin ei ole käynyt ja olen saanut pidettyä kulissia itsestäni yllä.

Kuluttavaahan tuollainen on.

Miksei riitä että on oma ittensä.

Vierailija
24/26 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ahdista, kun elämäni perusta ei ole lomalla olo ja vkloput. Ihan tavallinen arki on mukavaa myös. Ei pidä ajaa itseään piippuun vaan loman tulee olla kova piristävä lisä. Loma kannattaa myös pätkiä. Kävin keväällä etelässä nauttimassa +25 lämmöstä viikon, nyt ihan 2vk suomen suvea ja vielä vapaus keksiä irtiottoja syksyyn yhden viikon verran

Tästä syystä aloin tehdä lyhyempää päivää. Onhan lomat oma juttunsa kun voi nollata rutiinit mutta perusarjelle se vuosi silti edelleen rakentuu. 

Vierailija
25/26 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähäkutti, ei ahdista yhtään enää. Eka kesä kun olen eläkkeellä, eikä tarvitse loman jälkeen palata konttoriin :D

Vierailija
26/26 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla ole mahdollisuutta ihan tavalliseen mukavaan arkeen. Siis ei arjessa ole mitään vikaa vaan siinä, ettei siitä saa oman näköistä ja itselle sopivaa esim siksi ettei ole säännöllistä työaikaa vaan työ on epäsäännöllistä vuorotyötä. Ei saa säännöllistä rytmiä elämään mitenkään kun yhtenä päivänä työvuoro alkaa klo 6.45 ja toisena klo 12 ja kolmantena klo 15 ja se loppuu vasta klo 22.15. Lisäksi työvuorot on eri pituisia. (ne viikko aamua, viikko iltaa voisi vielä ollakin ok) 

Ei voi ottaa mitään säännöllistä harrastusta koska viikossa ei ole yhtäkään sellaista päivää jolloin työvuoroa ei voi olla. Eikä voi mennä nukkumaan joka päivä samaan aikaan.

Tätä ei moni tunnu ymmärtävän! tämä vuorotyö on hemmetin raskas ja väsyttävä! ei voi säännöllisesti liikkua tai harrastaa kun työ vie kaiken energian! itsellä on vuorotyö lähes samanlainen ja ahdistaa niipaljon töihin paluu, en vain jaksaisi!!

AP