Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana huomata näin 46-vuotiaana että ei tarvitse enää koskaan tapailla miehiä, tulla raskaaksi, jutella neuvolatätien kanssa jne!

Vierailija
20.07.2025 |

Ei enää KOSKAAN! Ei ukkoja, parisuhdepaskaa, ei pakkoseksiä/seksiä muutenkaan ällöttävän äijän kanssa, kamalia pentujen päiväkotiin kuskaamisia, kyttääviä kasvatusalan ammattilaisia arvostelemassa, mammakerhoja, ryhmäytymistä, hyväksyntää jne. Ja kun tajuaa että yksikään ihminen täällä maapallolla ei ole hengaamisen arvoinen, vaan ainoa mikä merkitsee on luonto ja siellä vaeltaminen. Niin ja eläimet.

VAPAUS!!!

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voi 40v synttäreilleen tehdä kondomeista hauskat ilmapallot 🥳

Vierailija
62/87 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minkä ikäiset lapset sulla on, ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kans 46-v. Ja eniten mua pelottaa se, että mitä jos miehellä ei seiso mun kanssa?!! Oman ikäisillä miehillä alkaa olla erektio-ongelmia. 

Ei mua ollenkaan huoleta nuo muut tuossa luettelossa. 

Tottakai on erektio-ongelma, kun haluaisi 46-vuotiaan sijaan 18-vuotiasta. Siitä se johtuu!

Tekosyy

Vierailija
64/87 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minkä ikäiset lapset sulla on, ap?

Toivottavasti ovat jo aikuisia. Sääliksi käy, jos ovat vielä sen ikäisiä, että tarvitsevat äitiään arjessa. 

Vierailija
65/87 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kans 46-v. Ja eniten mua pelottaa se, että mitä jos miehellä ei seiso mun kanssa?!! Oman ikäisillä miehillä alkaa olla erektio-ongelmia. 

Tottakai on erektio-ongelma, kun haluaisi 46-vuotiaan sijaan 18-vuotiasta. Siitä se johtuu!

Tekosyy

Ei ainakaan minulla. Heti seisoo kun näkee nuorta ja tuoretta lihaa!

Vierailija
66/87 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuollainen ole missään iässä pakollista jos ei halua. T. Nuori nainen

Ei olekaan ja kyllä kaikki tietää sen. Asia on yhteiskunnan odotuksista ja ryhmäpaineesta. Toiset kokee kovemmin kuin toiset. T. Keski-ikäinen peruna

Kyllä sen ryhmäpaineen aina välillä tuntee, mutta minkäs teet, jos ei löydy sellaista jonka kanssa varmasti haluaa olla. Itse olen tässä asiassa jämpti, että hyvä pitää olla ennenkuin sinkkuudesta luovun. Jää sitten vaikka lapset hankkimatta. Harmihan se on, mutta elämästä ei yhtään tiedä, saako mitä mahdollisuuksia, saako mitään yleensä. 

Vierailija
67/87 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sulla ollut surkea elämä. Valintoja valintoja. 

Vierailija
68/87 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekosyy

Seksityöntekijä sitten?

Vierailija
69/87 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekosyy

Tuoretta lihaa ei kannata pilata vanhalla homeiselle makkaralla. 

Vierailija
70/87 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tuosta saa kyllä nyt sen kuvan, että sinä olet se ongelma, itsellesi ja muille. Onneksi kuitenkin toinen jalka haudassa, löysit itsesi niin ei ole sentään ihan koko elämä pelkkää sontaa, hyvää matkaa metsään.

Vierailija
71/87 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Kuullostaa että sinusta tuli mies.

Vierailija
72/87 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto ei ole paskaakaan kiinnostunut sinusta ap. Pysy poissa.

Vierailija
73/87 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voi 40v synttäreilleen tehdä kondomeista hauskat ilmapallot 🥳

Ei tarvi pelätä raskautta, jee! 

Vierailija
74/87 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi mitä incel mummo?

Käytät varmaan windows PC tietokonettakin vai mitä??

Vierailija
75/87 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellekin esivaihdevuodet ovat olleet ilon asia. Niiden myötä loppui mielenkiinto miellyttää tai uhrautua kenenkään puolesta. Vapauttavaa monella tavalla. Empä olisi nuorena uskonut mikä helpotus tulee olemaan.

Vierailija
76/87 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako komeaa jännämiestä sinua käytti hyväksi kun noin vihaat miehiä?

Miehet aina luulee näin, vaikka todellisuudessa ne on ihan tavismiehet joiden kanssa seurusteluun on heidän pitänyt sekä itsen pitänyt vähän taivutella itsensä. Sitten he tekee kusiset eli perus mies jutut: häviävät, lakkaavat osallistumasta, ovat muuten kamalia. 

Vierailija
77/87 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hormonit, ne hormonit. Mä olen samaa ikää, vaihdevuosissa, hormonikorvauksella. Ja tunnen tuon helpotuksen tunteen. Se tuli samalla kun estrogeenin ylihuomaavaiseksi tekevät vaikutus alkoi jäädä pois. Nykyään on tosi helppoa olla vaativa, laiska ja itsekäs, ihan naurattaa kaikki aiempi höyryäminen. Välillä ihmettelen itsekin, kuinka iloisen välitänpitämättömästi asioihin voi suhtautua. Ei häiritse tiskit, pyykit, ruoka eikö ulkonäkö ja joku hoiva on muisto vain. Mies on ollut vähän ihmeissään, mutta meillä on kivaa yhdessä, varsin suorasukaisesti nykyään. Perheleikit on leikitty jo, se oli ainakin puolet helpotuksesta.

Vierailija
78/87 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekosyy

Tuoretta lihaa ei kannata pilata vanhalla homeiselle makkaralla. 

Aivan. Tärkeintä minulle on tuore liha silmänruokana, niin voi käyttää mielikuvitustaan ja kättään tumputtaessaan!

Vierailija
79/87 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä että olisit oppinut pitämään lapsistasi, jos ympäröivä kulttuuri ei olisi mitä se on. Niihin kuitenkin rakastuu luonnostaan.

Vierailija
80/87 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä olin jonkun 30+ miehen kanssa ja hän jo selitti, että ei riitä enää hänen iässään vaan että nainen makaa vaan pitää myös aktiivisesti tehdä jotain. Tuo oli minulle ihan tarpeeksi tietoa miesten kyvyistä.

Ei sillä, että mitään "seksiä" haluaisinkaan. Jos mies on hedelmätön ja kykenemätön niin 100% ok minulle olla ilman seksulia. Näin elän koko ajan muutenkin, jo monia vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi