Ihana huomata näin 46-vuotiaana että ei tarvitse enää koskaan tapailla miehiä, tulla raskaaksi, jutella neuvolatätien kanssa jne!
Ei enää KOSKAAN! Ei ukkoja, parisuhdepaskaa, ei pakkoseksiä/seksiä muutenkaan ällöttävän äijän kanssa, kamalia pentujen päiväkotiin kuskaamisia, kyttääviä kasvatusalan ammattilaisia arvostelemassa, mammakerhoja, ryhmäytymistä, hyväksyntää jne. Ja kun tajuaa että yksikään ihminen täällä maapallolla ei ole hengaamisen arvoinen, vaan ainoa mikä merkitsee on luonto ja siellä vaeltaminen. Niin ja eläimet.
VAPAUS!!!
Kommentit (87)
Miksi sun on aikaisemmin pitänyt tehdä noita jos et tykkää?
Tässä taas nähdään et ihmisten pitäis kasvaa henkisesti enneku alkaa parisuhteisiin....
Vierailija kirjoitti:
Sanopa muuta! Varmaan joku ryhmäpaine. En mä noita lapsia kadu, mutta jos olisin tiennyt mitä elämä on, olisin jättänyt tekemättä.
Ap
Suomessa huonoja miehiä? Ulkomailla mikä tilanne? Kaikki nalkuttavat? Onko kunnollisia.
mammakerhoja
Muista, että täällä käy paljon äitejä, ja ne puhuu just äitien jutuista.
Montako komeaa jännämiestä sinua käytti hyväksi kun noin vihaat miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanopa muuta! Varmaan joku ryhmäpaine. En mä noita lapsia kadu, mutta jos olisin tiennyt mitä elämä on, olisin jättänyt tekemättä.
Ap
Kannattaa miettiä mitä itse haluaa, eikä seurata mitä muut tekee. Niin tulee vaan katkeraksi.
Miten niin enää? Onko joskus ollut pakko?
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, olen nyt 38. Vapaus!
Ok mutta hyvässäparisuhteessa on kyllä v apaus myös
Samanikäisenä miehenä pakko todeta, että on upeata kun akat ei ruikuta enää lapsia. Saan keskittyä kalasteluun ja muihin harratuksiin.
Jos olisin itse saanut aikanaan omia lapsia, niin saattaisin hyvinkin ajatella nyt juuri noin.
Mutta elämä yksin ilman omaa perhettä tuntuu ihan kaamealta ajatukselta, vaikka juuri niin minulle tulee käymään.
Itsellä samat ja miltei sama ikä ja olen mies. Lapset onneksi tajunnut jättää tekemättä kun tiennyt aina vähintään alitajuisesti että tämä on se elämä mitä haluan. Monenlaista naamaria silti pidetty ja esitetty jotain mitä en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, otan sellaisen avosylin vastaan jos tulee eteen. Menneisyys narsistin kanssa oli riittävästi kaikkea.
Surullista ettö ihmiset tekee niinku muut painostaa. Sitten syntyy katkeria kansalaisia
Ap, et kuulosta kyllä hyvinvoivalta ja onnelliselta ihmiseltä. Suosittelen kääntymään ammattiavun puoleen, jos et ole jo. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sanot ettet kadu ja heti perään sanot, että kadut...
Sääliksi käy lapsiasi ellei koko ketju ole pelkkä provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. Jokainen parisuhde on kompromissi.
Ap
Eihän tuollainen ole missään iässä pakollista jos ei halua. T. Nuori nainen