Ihana huomata näin 46-vuotiaana että ei tarvitse enää koskaan tapailla miehiä, tulla raskaaksi, jutella neuvolatätien kanssa jne!
Ei enää KOSKAAN! Ei ukkoja, parisuhdepaskaa, ei pakkoseksiä/seksiä muutenkaan ällöttävän äijän kanssa, kamalia pentujen päiväkotiin kuskaamisia, kyttääviä kasvatusalan ammattilaisia arvostelemassa, mammakerhoja, ryhmäytymistä, hyväksyntää jne. Ja kun tajuaa että yksikään ihminen täällä maapallolla ei ole hengaamisen arvoinen, vaan ainoa mikä merkitsee on luonto ja siellä vaeltaminen. Niin ja eläimet.
VAPAUS!!!
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun on aikaisemmin pitänyt tehdä noita jos et tykkää?
Alusta asti olisi voinut elää sitä elämää, mitä haluaa... No, joillakin menee koko elämä sen tajuamiseen, mitä oikeasti haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuollainen ole missään iässä pakollista jos ei halua. T. Nuori nainen
Ei olekaan ja kyllä kaikki tietää sen. Asia on yhteiskunnan odotuksista ja ryhmäpaineesta. Toiset kokee kovemmin kuin toiset. T. Keski-ikäinen peruna
Ok, itte oon ollut aina outolintu. xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanopa muuta! Varmaan joku ryhmäpaine. En mä noita lapsia kadu, mutta jos olisin tiennyt mitä elämä on, olisin jättänyt tekemättä.
Ap
Sanot ettet kadu ja heti perään sanot, että kadut...
Sääliksi käy lapsiasi ellei koko ketju ole pelkkä provo.
Ei kun sinä et ymmärrä mitä hän sanoo. Anna nyt muidenkin rauhassa puhua ja opiskele elämästä asioita. Hiljaisuudessa et kuule mitä kaikkea elämässä voikaan tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanopa muuta! Varmaan joku ryhmäpaine. En mä noita lapsia kadu, mutta jos olisin tiennyt mitä elämä on, olisin jättänyt tekemättä.
Ap
Eli kyllä sinä kuitenkin kadut ainakin jossain määrin lasten hankkimista. Elämäsi olisi ollut helpompaa ilman heitä. Surullista lastesi kannalta, ettet ole ollut onnellinen hankittuasi heidät.
Monet tulevat katkeraksi, kun eivät ole saaneet kokea parisuhdetta ja ovat jääneet lapsettomaksi. Sinä kadut sitä, että sait. Meitä on moneen junaan tosiaan. Onneksi viisastuit ja ymmärsit, että yksinäinen vanhuus on sinun juttusi.
Vierailija kirjoitti:
Montako komeaa jännämiestä sinua käytti hyväksi kun noin vihaat miehiä?
En mä mitään miehiä vihaa, en vaan halua sellasia enää omaan elämääni. Ja sitäpaitsi olen jo ihanan vanha kaikille pariutumis- ja lisääntymishaluisille.
Ap
Täällä nainen 50+ on ihanaa keskittyä vain itseensä kaiken passaamisen ja säätämisen jälkeen.
Aika aikansa kutakin. Ja nyt on minun aikani keskittyä omaan hyvään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä nainen 50+ on ihanaa keskittyä vain itseensä kaiken passaamisen ja säätämisen jälkeen.
Ittepä oot valinnut paasata
Mun ei ole ikinä tarvinnut tehdä mainitsemiasi asioita koska toisin kuin sinua, minua ei ole pakotettu tekemään lapsia, deittailemaan epämiellyttäviä tyyppejä, tai harrastaa seksiä vasten tahtoani.
Vierailija kirjoitti:
Mun ei ole ikinä tarvinnut tehdä mainitsemiasi asioita koska toisin kuin sinua, minua ei ole pakotettu tekemään lapsia, deittailemaan epämiellyttäviä tyyppejä, tai harrastaa seksiä vasten tahtoani.
Niih. Ite oon aina ollut tarkka kuka minuun koskee, ettei tule hyväksikäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin enää? Onko joskus ollut pakko?
On ilmeisesti ollut pakko. Lapset on synnytetty vastentahtoisesti ja sitten heihin liittyvät jutut, kuten neuvolat ja muut on olleet pakkopullaa. Puolisosta onneksi pääsee helposti eroon, jos sellaista on kunnolla ollutkaan. Nyt kun loppuelämänsä muistaa katsella toiseen suuntaan, jos joku miehenkutale yrittää ottaa kontaktia, niin ehkä elämä lopulta kääntyy onnelliseksi. Kunhan ne lapset ymmärtää elää omaa elämäänsä eivätkä äitiään häiritse jouluisin tai äitienpäivinä.
Olen 43 enkä ole vielä tehnyt listaamiasi asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuollainen ole missään iässä pakollista jos ei halua. T. Nuori nainen
Ei olekaan ja kyllä kaikki tietää sen. Asia on yhteiskunnan odotuksista ja ryhmäpaineesta. Toiset kokee kovemmin kuin toiset. T. Keski-ikäinen peruna
Niin me erakot ja oudot ollaan lopulta niitä fiksuimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sama täällä. Mutta tein lapsen sen verran myöhään, että tässä on vielä matkaa puolet lapsen täysikäisyyteen.
N44
Vierailija kirjoitti:
Tuo on normaalia oman itsen vaalimista kiireisten ruuhkavuosien jälkeen ja sitten kun lapset on lentäneet pesästä. Ap ei ole kaltaisesi. Hän katuu parisuhteitaan ja jopa lapsiaan. Olisi halunnut olla sinkku ja lapseton koko ikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhuus ei tule yksin.
Eikä katkeruus joka paistaa aloituksessa joka rivin välistä.
Mä olen myös 46v ja olen eronnut reilu kaksi vuotta sitten. En ehkä ole koskaan enää valmis parisuhteeseen, mutta toisaalta välillä kaipaan sellaista. Ilman seksiä en halua olla ja onneksi on löytynyt mies seksisuhteeseen ja suhde kestänyt kaksi vuotta. Seksi erittäin hyvää ja nautin todella paljon.
Lapsia olen halunnut aina ja olisin halunnut monta lasta. Yhden sain ja olen monet itkut itkenyt, että enempää lapsia ei tullut.
N46
Mahtavaa! Johan tuo kestikin että tajusit olemisen ytimen.
Miks ihmiset kohtelee itseään niin kaltoin? Aika moni vanhempi ihminen hokee tuota että "nyt saan vihdoin olla vapaa ja elää itselleni" . Aika surullista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhuus ei tule yksin.
Eikä katkeruus joka paistaa aloituksessa joka rivin välistä.
Ja sinusta kateus.