Minkälainen ihminen voi asua kerrostalossa?
Miten joku pystyy asumaan noissa?
Eikö yhtään vituta?
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kultaseni. Yhtään ei vtuta, että huoltoyhtiö hoitaa pihatyöt eikä tarvitse itse mennä kolaamaan lumia jne.
Laiskat ihmiset on toinen mitä en käsitä.
Ei jakseta edes pihatöitä tehdä. Ne olis just hyvästä noissakin tehdä itse.
Saisitte tekin läskiperseet hieman sitä fyysistä kuntoa nostettua.
Ei siinä ole mitään laiskuutta, että käyttää aikansa johonkin mielekkäämpään kuin lumien kanssa ähräämiseen. Ymmärrän, että sinua vtuttaa, kun pitää itse kolata, mutta elämä on valintoja. Ja heikosti menee, jos fyysinen kuntosi on lumenkolaamisen varassa :D
Minut on tarkoitettu asumaan linnassa Skotlannin ylängöillä, mutta what can you do.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kerrostaloasujat hoitavat perusharrastusvälineiden huollon?
Itsellä ainakin maastosfillarit, maantiefilllarit, useita paria laskettelusuksia, muutaman lumilauta, sukelluskamat, 2*kajakki, vaelluskamppeet... Kaikki pitää tasaisesti huoltaa, purkaa, rasvata, teroittaa, vahata, kuivata, säilyttää...
Asuuko kerrostaloissa vain porukkaa, joilla ei ole mitään harrastuksia?
Joogamaton huolto onnistuu sillä, että suihkuttelen puhdistusainetta ja pyyhin puhtaaksi. Poikkihuilun huollon hoitaa ammattilainen. Kirjoja ei tarvitse huoltaa, kun niistä pitää huolta. Ei kaikki harrastaminen vaadi järkyttävää määrää kamaa.
Kuullostaa, että sun elämän jännittävin hetki tulee olemaan vanhana sänkyyn kuoleminen kakka vaipassa. No...jos tykkää.
No ainakan en ahdistu vauvapalstalla siitä, että joku elää eri tavalla kuin minä. Voimia sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Tärkeämpiä kysymyksiä: Miksi ap teit tämän aloituksen? Vittuillaksesi? Ylimielisyydestä? Painaaksesi muita alaspäin?
Miksi sinulla on tällainen tarve? Mikä puute omassa elämässäsi on, joka tähän ajaa?
Ne on varmaan näitä ylilautalaisia ne on tehnyt viimeaikoina useita iskuja eri keslusteluihin
Vierailija kirjoitti:
Huoleton on pihaton. Siksi kerrostalo. Autuutta tämä on. Inhoan koko sydämestäni pihatöitä ja huoltotöitä. Ei enää ikinä.
Jep, tämähän on sitä luksuselämää. Ja ei muka rikkaat asu kerrostaloissa? Kyllä asuu, useimmat suomijulkkiksetkin. Ja myös mun työpaikan toimari asuu kerrostalossa. Hänellä on oma helikopteri, monta autoa ja muita leluja, miks sitä kiinnostaisi joku "oma piha"?
Tällainen hoikkka 57 v nainen. Helposti pystyy asuu. Ei kututa yhtään. Oliko muuta kysyttävää?
Sivistynyt, siisti, muut huomioon ottava.
Jännä juttu: meidän talosta on häädetty vain epäsiistejä metelöiviä juoppoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kultaseni. Yhtään ei vtuta, että huoltoyhtiö hoitaa pihatyöt eikä tarvitse itse mennä kolaamaan lumia jne.
No ei niitä lumia tarvitse kolata talossakaan, jos se niin pelottaa. Meillä on tuossa mönkijä, missä puskulevy ja linko. Itseasiassa kunnon pyryn jälkeen on tappelu, kumpi pojjista pääsee tekemään lumityöt.
Ja asutaan pk-seudulla, joten kyllä - mönkkäreitä on täälläkin. Samalla mönkijällä toinen teini kurvailee kesäisin treeneihin.
Pahin painajaseni olisi joku mönkkäri pörräämässä pihassa heti aamusta.
Miksi se pörräisi siinä heti aamusta? Teinit nukkuu vapaapäivänä puolille päivin. Pihasta pääsee kyllä neliveto-SUVilla, vaikka pihatiellä olisi 40cm lunta.
Omassa talossa näihinkin asioihin voi vaikuttaa eikä ottaa sitä, mitä ulkoa tulee.
Normaali ihminen, joka ei ahdistu kaikesta ja vaadi älyttömästi tilaa ympärilleen.
Ap- raukka. Kovin on köyhä hänen elämänsä; aloitus puhuu puolestaan.
Ja taas sama jankutus, vaihda jo levyä, ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei niitä lumia tarvitse kolata talossakaan, jos se niin pelottaa. Meillä on tuossa mönkijä, missä puskulevy ja linko. Itseasiassa kunnon pyryn jälkeen on tappelu, kumpi pojjista pääsee tekemään lumityöt.
Ja asutaan pk-seudulla, joten kyllä - mönkkäreitä on täälläkin. Samalla mönkijällä toinen teini kurvailee kesäisin treeneihin.
Mutta seinän takana harjoiteltavat pianon soittoläksyt tai yläkerran lasten palikkaleikit kuuden jälkeen ovat unelmasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten joku voi asua omakotitalossa. Aina jotain laitettavaa. Lumitöitä, nurmikon ajoa ja muuta paskaa.
Patalaiskalle ihmiselle kaikki pienikin tekeminen on paskaa.Onneksi neukkukuutiossa voi vaan maata hetekalla.
Onko sulla paljonkin velkaa tönöstä...vai mikä sinulla ahdistaa.
Mitä luulet nouseeko asumistuki vuodenvaihteessa?
Se on mukava lisä, ei tartte omista varoista pistää niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pörräisi siinä heti aamusta? Teinit nukkuu vapaapäivänä puolille päivin. Pihasta pääsee kyllä neliveto-SUVilla, vaikka pihatiellä olisi 40cm lunta.
Sori, en tajunnut, että olet työtön. Meillä työssäkäyvillä sen mönkkärin pitäisi pörrätä heti aamusta, että saataisiin piha kuntoon ennen töihin lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kerrostaloasujat hoitavat perusharrastusvälineiden huollon?
Itsellä ainakin maastosfillarit, maantiefilllarit, useita paria laskettelusuksia, muutaman lumilauta, sukelluskamat, 2*kajakki, vaelluskamppeet... Kaikki pitää tasaisesti huoltaa, purkaa, rasvata, teroittaa, vahata, kuivata, säilyttää...
Asuuko kerrostaloissa vain porukkaa, joilla ei ole mitään harrastuksia?
Mulla on fillari parvekkeella, laskettelukamat vuokraan silloin kun menen laskettelemaan. Noin muuten harrastuskamppeet mahtuvat oikein hyvin vaatehuoneeseen.
Vuokraat? Et taida laskea paljon :D Paljonko on pohja- tai sivukantit vuokraamon vehkeissä? Lähteekö parkissa hyvin vuokrakamoilla?
Voi luoja...
Oletan, että partsilla on joku "markettihybridi"... mutta jos se olisikin ihan oikea maantiepyörä: siellä partsillako teet kaikki huollot?
Jos se olisi maastorillari, missä peset kaikki kurat jne.
Kaikki suomalaiset ei ole hometalossa peräsuolisuomessa asuvia lokkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoleton on pihaton. Siksi kerrostalo. Autuutta tämä on. Inhoan koko sydämestäni pihatöitä ja huoltotöitä. Ei enää ikinä.
Jep, tämähän on sitä luksuselämää. Ja ei muka rikkaat asu kerrostaloissa? Kyllä asuu, useimmat suomijulkkiksetkin. Ja myös mun työpaikan toimari asuu kerrostalossa. Hänellä on oma helikopteri, monta autoa ja muita leluja, miks sitä kiinnostaisi joku "oma piha"?
Tässä kerrostalossa on upea piha, jossa on 150-vuotiaita mäntyjä, koivuja ja kuusia, kalliota ja nurmikkoa, koristepensaita.
Pihalla voi köllöttää viltillä, istua aurinkotuolissa, pelata petankkia.
Nurmikon ja pensaat leikkaa ja lumet kolaa huoltoyhtiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta seinän takana harjoiteltavat pianon soittoläksyt tai yläkerran lasten palikkaleikit kuuden jälkeen ovat unelmasi?
En ole ikinä kuullut mitään tuollaista, vaikka olen asunut kerrostalossa koko 42v ikäni verran. Tietääkseni yhdelläkään naapurillani ei edes ole alle 12v lapsia.
Idioottispämmäri korkannut lauantaipullon.
Kuullostaa, että sun elämän jännittävin hetki tulee olemaan vanhana sänkyyn kuoleminen kakka vaipassa. No...jos tykkää.