Miten miehet selitätte sen, että Coldplay-pettäjän salarakas on vanhempi ja vähemmän nätti kuin miehen vaimo?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Mies voi piirittää ja pyörittää samaan aikaan monia muitakin kuin vain tuota naista
Panomiehet eivät useinkaan saa kauneimpia/itsevarmimpia naisia (vaikka sellaista mainetta ymmärrettävästi pitävät yllä ja yhtä ymmärrettävästi naiset haluavat uskoa siihen)
Se on juuri noin. Mikä saa ihmiset uskomaan, että tämä nainen on jotenkin spessu? Voi olla yksi monista naisista. Kunnon panomies pyörittää isoa joukkoa naisia, ei ehkä aina samaan aikaan, mutta uusi on jo pehmitettynä kun entinen suhde loppuu. Eikä ne kauneimmat naiset kuulu siihen peliin vaan helpot. Sellaiset, jotka ei vaadi eroamaan.
Vierailija kirjoitti:
Emt, en ole nähnyt vaimosta muuta kuvaa kuin sen joka puolella levitellyn feikkikuvani eli ei mitään hajua miltä oikeasti näyttää.
Juuri niin, vaikea muutenkin verrata jotain filtteröityä facebookkuvaa siihen kiss-cam pysäytyskuvaan. Sitä paitsi, onko kovin feminististä arvottaa naisia ulkonäön perusteella, eikö se ole niin ysäriä.
Minä olen vanhempi nainen, mutta olen elämäni varrella huomannut, että miehen ihastuvat aina naiseen, joka arvostaa ja kumartaa häntä. Eli olen satavarma, että miehen itsetuntoa on hivellyt naiselta saama ihailu.
Samasta syystä miehen pettävät: omalta vaimolta ei saa riittävästi kehuja, eikä mies ymmärrä, ettei häntä kumarreta sen vuoksi, että vei roskat tms.
Ehkä se halusi sitä miestä. Ja mies halusi häntä. Kerronko seuraavaksi mehiläisistä jne.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäjä pettää koska tarvitsee niitä uuden suhteen ja pettämisen kicksejä. Ei siksi, että olisi vaihtamassa parempaan.
Ehkäpä tämäkin suhde nyt päättyy, koska asiasta tuli julkinen. Ei ole enää salailun tuomaa jännitystä. Harmi vaan, että tais mennä perheet, maine ja työpaikat samalla.
Nainen oli eronnut ja varmaan siksi mies iski hänet. Miehellä todennäköisesti liuta muitakin sivusuhteita.
Sillä, että kysessä on Coldplay fani!
vaikka itse keissi on väärin, niin näyttihän ne siinä videon alussa oikeasti aidon onnelliselta ja ihastuneelta, harmi vain että toinen on varattu. Sen takia ne varmaan kisscamin päätyivätkin.
Tarpeeksi väljät paikat, sopii sen iso tattipäinen palli pareen!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vanhempi nainen, mutta olen elämäni varrella huomannut, että miehen ihastuvat aina naiseen, joka arvostaa ja kumartaa häntä. Eli olen satavarma, että miehen itsetuntoa on hivellyt naiselta saama ihailu.
Jos vaihtoehtoina on nainen joka tykkää sinusta ja on kiva sinua kohtaan ja toinen joka ei tykkää eikä ole, niin mitä luulet kummanko kanssa mies mieluumin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihtoehtoina on nainen joka tykkää sinusta ja on kiva sinua kohtaan ja toinen joka ei tykkää eikä ole, niin mitä luulet kummanko kanssa mies mieluumin on?
Ihailustahan tuossa puhuttiin eikä tykkäämisestä ja kivuudesta.
Se muija on kätevästi työpaikan tuttuja. Sieltä niitä löydetään.
Kaunis vaimo ei pidä aviomiestään niin ylivertaisen ihanana, vaan tasavertaisenaan. Sitävastoin rumempi, vanhempi rakastajatar on niin kiitollinen miehestä, että palvoo maata hänen jalkainsa alla.
Vierailija kirjoitti:
Katsis moni mies arvostaa ja pitää puoleensa vetävänä monia muitakin piirteitä naisessa kuin ulkonäköä; esim keskustelutaitoa ja huomaavaista käytöstä tai, että nainen ei pidä miestä vain seksin perässä juoksevana alkukantaisena otuksena.
Tää on suurinta bs:ia mitä oon lukenut! Mies arvostaa tasan ulkonäköä, pillua, persettä sekä tissejä. Pis te.
On se kumma, että naiselle ei kelpaa että mies ei pane, mutta ei kelpaa myös sekään, että mies panee.