Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehet selitätte sen, että Coldplay-pettäjän salarakas on vanhempi ja vähemmän nätti kuin miehen vaimo?

Vierailija
19.07.2025 |

Kertokaa nyt, miehet :D

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi piirittää ja pyörittää samaan aikaan monia muitakin kuin vain tuota naista

Panomiehet eivät useinkaan saa kauneimpia/itsevarmimpia naisia (vaikka sellaista mainetta ymmärrettävästi pitävät yllä ja yhtä ymmärrettävästi naiset haluavat uskoa siihen)

Täytyy tämä panomiehenä kyllä myöntää. Itsekin pidän haaremia naisista, mutta ne on niitä vähemmän viehättäviä ja epävarmoja. Kauniit valitaan sitten suhteeseen.

Olet roskaa. Juuri sinä, ihan yhtä roskaa.

On se kumma, että naiselle ei kelpaa että mies ei pane, mutta ei kelpaa myös sekään, että mies panee.

Vierailija
62/77 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi piirittää ja pyörittää samaan aikaan monia muitakin kuin vain tuota naista

Panomiehet eivät useinkaan saa kauneimpia/itsevarmimpia naisia (vaikka sellaista mainetta ymmärrettävästi pitävät yllä ja yhtä ymmärrettävästi naiset haluavat uskoa siihen)

Se on juuri noin. Mikä saa ihmiset uskomaan, että tämä nainen on jotenkin spessu? Voi olla yksi monista naisista. Kunnon panomies pyörittää isoa joukkoa naisia, ei ehkä aina samaan aikaan, mutta uusi on jo pehmitettynä kun entinen suhde loppuu. Eikä ne kauneimmat naiset kuulu siihen peliin vaan helpot. Sellaiset, jotka ei vaadi eroamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emt, en ole nähnyt vaimosta muuta kuvaa kuin sen joka puolella levitellyn feikkikuvani eli ei mitään hajua miltä oikeasti näyttää.

Juuri niin, vaikea muutenkin verrata jotain filtteröityä facebookkuvaa siihen kiss-cam pysäytyskuvaan. Sitä paitsi, onko kovin feminististä arvottaa naisia ulkonäön perusteella, eikö se ole niin ysäriä.

Vierailija
64/77 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vanhempi nainen, mutta olen elämäni varrella huomannut, että miehen ihastuvat aina naiseen, joka arvostaa ja kumartaa häntä. Eli olen satavarma, että miehen itsetuntoa on hivellyt naiselta saama ihailu. 

Samasta syystä miehen pettävät: omalta vaimolta ei saa riittävästi kehuja, eikä mies ymmärrä, ettei häntä kumarreta sen vuoksi, että vei roskat tms.

Vierailija
65/77 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se halusi sitä miestä. Ja mies halusi häntä. Kerronko seuraavaksi mehiläisistä jne.?

Vierailija
66/77 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä pettää koska tarvitsee niitä uuden suhteen ja pettämisen kicksejä. Ei siksi, että olisi vaihtamassa parempaan. 

Ehkäpä tämäkin suhde nyt päättyy, koska asiasta tuli julkinen. Ei ole enää salailun tuomaa jännitystä. Harmi vaan, että tais mennä perheet, maine ja työpaikat samalla.

Nainen oli eronnut ja varmaan siksi mies iski hänet. Miehellä todennäköisesti liuta muitakin sivusuhteita.  

Vierailija
67/77 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pano. Nielee.

Vierailija
68/77 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä, että kysessä on Coldplay fani!

Vierailija
69/77 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse keissi on väärin, niin näyttihän ne siinä videon alussa oikeasti aidon onnelliselta ja ihastuneelta, harmi vain että toinen on varattu. Sen takia ne varmaan kisscamin päätyivätkin.

Vierailija
70/77 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi väljät paikat, sopii sen iso tattipäinen palli pareen!

Vierailija
71/77 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se on vetävämpi mimmi.😂😂😂

Vierailija
72/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vanhempi nainen, mutta olen elämäni varrella huomannut, että miehen ihastuvat aina naiseen, joka arvostaa ja kumartaa häntä. Eli olen satavarma, että miehen itsetuntoa on hivellyt naiselta saama ihailu. 

Jos vaihtoehtoina on nainen joka tykkää sinusta ja on kiva sinua kohtaan ja toinen joka ei tykkää eikä ole, niin mitä luulet kummanko kanssa mies mieluumin on?

Vierailija
73/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaihtoehtoina on nainen joka tykkää sinusta ja on kiva sinua kohtaan ja toinen joka ei tykkää eikä ole, niin mitä luulet kummanko kanssa mies mieluumin on?

Ihailustahan tuossa puhuttiin eikä tykkäämisestä ja kivuudesta.

Vierailija
74/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muija on kätevästi työpaikan tuttuja. Sieltä niitä  löydetään.

Vierailija
75/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu virkistää. T. Mies

Vierailija
76/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis vaimo ei pidä aviomiestään niin ylivertaisen ihanana, vaan tasavertaisenaan. Sitävastoin rumempi, vanhempi rakastajatar on niin kiitollinen miehestä, että palvoo maata hänen jalkainsa alla.

Vierailija
77/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsis moni mies arvostaa ja pitää puoleensa vetävänä monia muitakin piirteitä naisessa kuin ulkonäköä; esim keskustelutaitoa ja huomaavaista käytöstä tai, että nainen ei pidä miestä vain seksin perässä juoksevana alkukantaisena otuksena. 

Tää on suurinta bs:ia mitä oon lukenut! Mies arvostaa tasan ulkonäköä, pillua, persettä sekä tissejä. Pis te.