Miten miehet selitätte sen, että Coldplay-pettäjän salarakas on vanhempi ja vähemmän nätti kuin miehen vaimo?
Kommentit (77)
Mies voi piirittää ja pyörittää samaan aikaan monia muitakin kuin vain tuota naista
Panomiehet eivät useinkaan saa kauneimpia/itsevarmimpia naisia (vaikka sellaista mainetta ymmärrettävästi pitävät yllä ja yhtä ymmärrettävästi naiset haluavat uskoa siihen)
Pettäjä pettää koska tarvitsee niitä uuden suhteen ja pettämisen kicksejä. Ei siksi, että olisi vaihtamassa parempaan.
Se on se kemia, mutta en sitä tässä ala enempää avaamaan. Kyllä sen tietää kun on kipinää. Näin se on.
Helppo seksi. Vaimo ei pidä uhkana yms.
Se netissä kiertävä kuva nuoresta naisesta ei pidä paikkaansa. Vaimo on aika samanoloinen kuin salarakas.
Tuleeko jollekin yllätyksenä että miehet katsovat naisessa paljon muutakin kuin ikää ja kauneutta?
Ehkä hän on mukava, rento, sivistynyt, kunnioittava jne.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko jollekin yllätyksenä että miehet katsovat naisessa paljon muutakin kuin ikää ja kauneutta?
Ehkä hän on mukava, rento, sivistynyt, kunnioittava jne.
No pettäjät harvemmin on kenenkään mielestä mitään noista. Kunnioittava ihminen ei ole naimisissa olevan miehen kanssa.
Se nainen on hypergaminen tietty!
T: inselilauma
Naimanaamat. Nainen uusi firmassa joten tavallaan tuore.
Mies reagoi vain itseensä sanallisesti: "Fucking hell, it's me"
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8aa1a6ed-466a-4e88-839c-cd6cbd…
Se salarakas tuntui mukavammalta.
No esim:
- nykyisen kanssa parisuhde kriisissä
- ei seksiä
- ei läheisyyttä
- ei paljon muutakaan yhteistä
Salarakas tarjoaa noita kaikkia, vaikkei yhtä kuvankaunis olisikaan. Sitäpaitsi miestä saattaa viehättää seksuaalisesti muutenkin vanhemmat naiset
Palstatrolleilla on vielä käsittelyssa case Diana-Camilla-Charles, eikä siitäkään ole vielä keksitty miksi lähti vanhemman matkaan. Koska palstatiedon mukaan yli 30-vuotiaat naiset jää aina yksin.
Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Miehen puoliso on hoikka ja nätti. Mulla ei ole etuna kuin nuorempi ikä. Olen ylipainoinen ja kasvoiltani tavallinen. Seksi on kyllä hyvää ja kiihkeää. En mitenkään palvo miestä ja sanon kyllä hyvinkin kipakasti mielipiteeni, jos mies mua jotenkin ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
No esim:
- nykyisen kanssa parisuhde kriisissä
- ei seksiä
- ei läheisyyttä
- ei paljon muutakaan yhteistä
Salarakas tarjoaa noita kaikkia, vaikkei yhtä kuvankaunis olisikaan. Sitäpaitsi miestä saattaa viehättää seksuaalisesti muutenkin vanhemmat naiset
Mitä rumempi nappa, sitä anteliaampi ja parempi viiva. Koska kauniin ei tarvitse yrittää, varsinkaan parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kotoa ei saa, niin haetaan muualta. Monelle "kaunottarelle" läheisyys on tietynlainen kauppatavara kotonakin. "Sä et saa, jos mä en saa tätä timanttikorua"
Monelle? Sano nyt ihan vaikka etunimillä mainiten, kun noin varmaa tietoa kerrot.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi piirittää ja pyörittää samaan aikaan monia muitakin kuin vain tuota naista
Panomiehet eivät useinkaan saa kauneimpia/itsevarmimpia naisia (vaikka sellaista mainetta ymmärrettävästi pitävät yllä ja yhtä ymmärrettävästi naiset haluavat uskoa siihen)
Täytyy tämä panomiehenä kyllä myöntää. Itsekin pidän haaremia naisista, mutta ne on niitä vähemmän viehättäviä ja epävarmoja. Kauniit valitaan sitten suhteeseen.
Katsis moni mies arvostaa ja pitää puoleensa vetävänä monia muitakin piirteitä naisessa kuin ulkonäköä; esim keskustelutaitoa ja huomaavaista käytöstä tai, että nainen ei pidä miestä vain seksin perässä juoksevana alkukantaisena otuksena.