Kuvaile Kaksos-nainen ;) Katson mikä täsmää minuun ;;)
Kommentit (10)
Eiks muut kuvaile ketään Kaksos-tuttaviaan ;)
impulsiivinen, yltiösosiaalinen, erittäin liikunnallinen ja myöskin empaattinen ihminen.
Vierailija:
impulsiivinen, yltiösosiaalinen, erittäin liikunnallinen ja myöskin empaattinen ihminen.
ap
Minä olen vilkas, sosiaalinen, vitsikäs, sukkelasanainen, ahkera, nauravainen, paljon kavereita (sekä miehiä että naisia) mutta vain pari hyvää ystävää (kaksi miestä ja yksi nainen) mutta myös hermostun nopeasti, aloitan monta asiaa samaan aikaan ja usein en vie niitä päätökseen. Olen myös kova flirttailemaan ja olen usein pettänyt aikaisemmissa suhteissa. Nyt olen kaksosmiehen kanssa naimisissa (10 vuotta) ja sen verran actionia löytyy tästä herrasta, että olen vieläkin maailman rakastunein ihminen! Olen myös äiti kahdelle lapselle, mutta en ehkä perinteisin äitihahmo, vaan sellainen vähän hassu...:-) Kalat on muuten mun aksendentti..
se mukava ja sitten se ei niin mukava
Positiivista: Olen älyttömän sopeutuvainen, rakastan menoa ja aktiviteettejä, uusia harrastuksia ja asioita, joita en tosin jaksa harrastaa alku huumaa pidemmälle...Ihastun helposti ja menetän kiinnostukseni nopeaa. Olen älykäs, liikunnallinen ja mukava
negatiiv. Innostun nopeaa, mutta se lopahtaa pian sen jälkeen...En ole pitkäpinnainen, vaan rakastan vaihtelua. Vaihdan maisemaa ja maata usein, sillä muuten kyllästyn.
Olen älykäs ja nopea oivaltamaan, mutta kyllästyn myös samaa tahtia, teen asiat nopeasti enkä jää jahkailemaan, kaikki tylsä (esim. luennot, hidas musiikki) on kammotusta, olen sosiaalinen mutta en aina ehdi ajattelemaan mitä sanon, mulla on paljon tuttavia mutta vain pari tosiystävää, jotka ymmärtävät minua puolesta sanasta. En tiedä liittyykö tämä horoskooppimerkkiin, mutta aineenvaihduntani on myös nopea, yksi siideri juoksuttaa pissillä noin 10 minuuttia sen jälkeen kun sen olen juonut...
Tämä vielä: en pidä mitenkään oikeana sääntöä, jonka mukaan vaikeneminen on kultaa ja puhuminen hopeaa. Höpö höpö, mikään ei ole niin rasittavaa kuin puhumattomat ja hymyttömät ihmiset, enkä tarkoita tällä luonnostaan ujoja tyyppejä, he ovat ihastuttavia.
Ei täsmää.
ap