Millainen ihminen katkaisee aikuisena välit sisarukseen
Kommentit (54)
Tai narsistinen sisko joka ei voi pitää kynnysmattona enää
Sellainen, jolla on järkyttävä sisarus.
Isäni näin teki veljelleen, enkä yhtään ihmettele.
Sådant är väl lite svårt att göra om man ännu bor hemma, så därför torde det ske efter uppfylld myndig ålder och det att personen har ett eget hem. Då blir det obönhörligen i vuxen ålder.
Olen oppinut elämässäni sen verran, että paha ei koskaan lopeta pahuuttaan, vaan pahuus muuttaa vain muotoaan. Jos veli ei pysty lyömään tai r aiskaamaan minua, hän pahoinpitelee minua verbaalisesti. Jos puolustaudun verbaalisesti, väkivalta muuttuu epäsuoraksi (kunnianloukkaus, kyräily, juoruilu, uhriutuminen, jne. epäsuora toteutus)
Miksi ihmeessä minä vaatisin huomiota ja hyväksyntää pahoinpitelijältä, jotta hän varmasti tietäisi, miksi en halua hänen väkivaltaansa ja seksuaalista väkivaltaansa elämääni? Kuolkoot ojaan minun puolestani
Sellainen, joka on lopen kyllästynyt siihen, ettei ymmärretä vastavuoroisuutta ihmissuhteissa.
Sellainen, jonka veljellä on ollut 20 vuotta aikaa oppia käyttäytymään ihmisen tavoin. Jatkuvaa alistamista, vähättelyä, nöyryyttämistä ja huonoa kohtelua. Muiden aikana pilkkaamista. Hän on vihannut minua syntymästäni asti, syystä jota en tiedä. Toivonut että olisin kuollut.
En jaksa enää. En halua häntä pilaamaan elämääni, en nyt, enkä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jonka veljellä on ollut 20 vuotta aikaa oppia käyttäytymään ihmisen tavoin. Jatkuvaa alistamista, vähättelyä, nöyryyttämistä ja huonoa kohtelua. Muiden aikana pilkkaamista. Hän on vihannut minua syntymästäni asti, syystä jota en tiedä. Toivonut että olisin kuollut.
En jaksa enää. En halua häntä pilaamaan elämääni, en nyt, enkä koskaan.
Älä pidä häneen mitään yhteyttä.Sinulla on oikeus siihen.
Sellainen, joka ei halua olla yhteydessä omien uskonnollisten käsitystensä takia ja sisarus ei ajattele samoin.
Varmaan sellainen ihminen katkoo välit, joka on huomannut ettei alunperinkään lapsena ole ollut hyvät välit sisaruksen.
Semmoinen kynnysmatto, jolla muija määrää kaiken. Myös muuhun sukuun on siis laittanut välit poikki.
Vierailija kirjoitti:
Tai narsistinen sisko joka ei voi pitää kynnysmattona enää
TÄMÄ!!
Sellaiseen, joka pilkkaa, panettelee ja puhuu pahaa vaimostani ja itselleni *ittuilee kuin sinkkiämpäri kännipäissään.
Sellainen ihminen pisti välit siskoonsa poikki vuosikymmeniksi ja teen kyllä uudestaankin.
Sellainen, joka on saanut päihdeongelmaisen draamailusta tarpeekseen lopullisesti. Jo yli 10 vuotta rauhallista elämää ilman turhia draamailuja ja sekoilua.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kenen sisko on narsisti
Tämä. Se narsisti ei ole muidenkaan sisarustensa kanssa väleissä, eikä oikeastaan kenenkään (kaikissa muissa on vikaa), väittää kyllä omaavansa (rikkaita) ystäviä mutta kukaan ei ole niitä koskaan nähnyt, ja jos on ollutkin on ystävyys ollut ohimenevää.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen
"Lapsellinen"=tyypillinen kommentti narsistin suusta. Peilaamista omasta itsestä. Narsistit on 5-vuotiaan tasolla.
Jonka sisarus on tehnyt jotakin pahaa.
Sellainen sisko joka mieluummin haluaa pysyä sellaisesta siskosta erossa joka kehoittaa siskonsa tappamaan itsensä vaikka tällä kaksi lasta, kertoo tälle kuinka sinusta ei pidä kukaan ja kuinka sun ruumis olisi helppo heittää roskaautoon ja antaa palaa vaan. Sellainen sisko joka myös osaa arvostaa itseään eikä halua olla kyseisen ihmisen kanssa missään tekemisissä!!
Sellainen kenen sisko on narsisti