Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen katkaisee aikuisena välit sisarukseen

Vierailija
11.12.2024 |

antamatta edes mitään selitystä? 

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kenen sisko on narsisti

Vierailija
2/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai narsistinen sisko joka ei voi pitää kynnysmattona enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen

Vierailija
4/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolla on järkyttävä sisarus.

Isäni näin teki veljelleen, enkä yhtään ihmettele. 

Vierailija
5/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sådant är väl lite svårt att göra om man ännu bor hemma, så därför torde det ske efter uppfylld myndig ålder och det att personen har ett eget hem. Då blir det obönhörligen i vuxen ålder.

Vierailija
6/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut elämässäni sen verran, että paha ei koskaan lopeta pahuuttaan, vaan pahuus muuttaa vain muotoaan. Jos veli ei pysty lyömään tai r aiskaamaan minua, hän pahoinpitelee minua verbaalisesti. Jos puolustaudun verbaalisesti, väkivalta muuttuu epäsuoraksi (kunnianloukkaus, kyräily, juoruilu, uhriutuminen, jne. epäsuora toteutus)

Miksi ihmeessä minä vaatisin huomiota ja hyväksyntää pahoinpitelijältä, jotta hän varmasti tietäisi, miksi en halua hänen väkivaltaansa ja seksuaalista väkivaltaansa elämääni? Kuolkoot ojaan minun puolestani

Vierailija
7/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka on lopen kyllästynyt siihen, ettei ymmärretä vastavuoroisuutta ihmissuhteissa. 

Vierailija
8/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on aina syy. Aina.

Vierailija
9/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jonka veljellä on ollut 20 vuotta aikaa oppia käyttäytymään ihmisen tavoin. Jatkuvaa alistamista, vähättelyä, nöyryyttämistä ja huonoa kohtelua. Muiden aikana pilkkaamista. Hän on vihannut minua syntymästäni asti, syystä jota en tiedä. Toivonut että olisin kuollut.

En jaksa enää. En halua häntä pilaamaan elämääni, en nyt, enkä koskaan.

Vierailija
10/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, jonka veljellä on ollut 20 vuotta aikaa oppia käyttäytymään ihmisen tavoin. Jatkuvaa alistamista, vähättelyä, nöyryyttämistä ja huonoa kohtelua. Muiden aikana pilkkaamista. Hän on vihannut minua syntymästäni asti, syystä jota en tiedä. Toivonut että olisin kuollut.

En jaksa enää. En halua häntä pilaamaan elämääni, en nyt, enkä koskaan.

Älä pidä häneen mitään yhteyttä.Sinulla on oikeus siihen.

Vierailija
11/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei halua olla yhteydessä omien uskonnollisten käsitystensä takia ja sisarus ei ajattele samoin.

Vierailija
12/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellainen ihminen katkoo välit, joka on huomannut ettei alunperinkään lapsena ole ollut hyvät välit sisaruksen.

Vierailija
13/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen kynnysmatto, jolla muija määrää kaiken. Myös muuhun sukuun on siis laittanut välit poikki.

Vierailija
14/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai narsistinen sisko joka ei voi pitää kynnysmattona enää

TÄMÄ!!

Vierailija
15/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen, joka pilkkaa, panettelee ja puhuu pahaa vaimostani ja itselleni *ittuilee kuin sinkkiämpäri kännipäissään.

Sellainen ihminen pisti välit siskoonsa poikki vuosikymmeniksi ja teen kyllä uudestaankin.

Vierailija
16/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka on saanut päihdeongelmaisen draamailusta tarpeekseen lopullisesti. Jo yli 10 vuotta rauhallista elämää ilman turhia draamailuja ja sekoilua.

Vierailija
17/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kenen sisko on narsisti

Tämä. Se narsisti ei ole muidenkaan sisarustensa kanssa väleissä, eikä oikeastaan kenenkään (kaikissa muissa on vikaa), väittää kyllä omaavansa (rikkaita) ystäviä mutta kukaan ei ole niitä koskaan nähnyt, ja jos on ollutkin on ystävyys ollut ohimenevää.

Vierailija
18/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen

"Lapsellinen"=tyypillinen kommentti narsistin suusta. Peilaamista omasta itsestä. Narsistit on 5-vuotiaan tasolla.

Vierailija
19/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonka sisarus on tehnyt jotakin pahaa.

Vierailija
20/54 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen sisko joka mieluummin haluaa pysyä sellaisesta siskosta erossa joka kehoittaa siskonsa tappamaan itsensä vaikka tällä kaksi lasta, kertoo tälle kuinka sinusta ei pidä kukaan ja kuinka sun ruumis olisi helppo heittää roskaautoon ja antaa palaa vaan. Sellainen sisko joka myös osaa arvostaa itseään eikä halua olla kyseisen ihmisen kanssa missään tekemisissä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi