Taas pitää heittää vanhaksi mennyttä ruokaa roskiin jääkaapista pari kassillista
Ottaa päähän kun aina käy näin. Roskiin menee
jugurttia
raejuustoa
kanaa
kermaa
lohta
perunasalaattia
voileipäkakkua
tomaatteja
avokaadoja
porkkanoita
parsakaalia
salaattia
munakoiso
juusto
eineksiä
riisipiirakoita
grillimakkaroita
piimää
ja paljon muuta.
Vain kananmunat jätän, ne eivät ole menneet miksikään, ja ei kun kauppaan.
Kommentit (62)
Syön kaiken mitä ostan. En heitä roskiin mitään koska se oli sama kun heittää rahaa roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Ostan vaan ihan liikaa ruokaa näköjään ja unohdan sen sitten.
Avauksen perusteella, ap ostaa ruokaa kaapin täyteen, syö aamiaisen, lounaan ja päivällisen ulkona, ja jos iltapalaa kaipaa, käy girllillä syömässä.
Mulla meni roskiin tänään.
nenäliina
kahvisuodatin
pala talouspaperia
makkarapaketti
tyhjä leipäpussi
kissan paskaa
Eikö sulla ole ap pakastinta?
Tokkopa noi nyt kaikki ole vanhaksi mennyt. Vaikka nyt lapussa lukeekin.
Käytä sun talonpoikasjärkeä.
Minä tunnistan ongelman. Teen ruokaa kotona itsellenij a teinille. Teini aina haluaa jotain ja kun teen ruokaa, se ei olekaan sitten teinin mielestä syömäkelpoista. Syön sitä itse, mutta seuraava ruoka täytyy laittaa tulille ja usein sama juttu.
Sinä halusit kertoa tämän meille, koska .... ?
A) Haluat kertoa olevasi niin rikas, että sinulla on varaa heittää noin paljon ruokaa roskiin. Miksi sinulla ei sitten ole ammattitaitoista taloudenhoitajaa?
B) Haluat kertoa, että sinä voit ottaa jostakin ruoka-avusta niin paljon kuin jaksat kantaa, vaikka et syö niitä?
C) Jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi nyt ottaa yhteyttä joko muistihoitajaan tai mielenterveystoimistoon.
Oliko teillä isotkin juhlat? Nuo kaikki ovat sellaisia että ne voi tehdä ruuaksi ja pakastaa sen ruuan.
Tuostakin saisi vielä säilöttyä tomaatti-kasvissoosia, tehtyä porkkanasämpylöitä, sosekeittoa, wokkia tai currya.
No trollihan tuo on, ei kukaan voi olla noin tyhmä!
Te täydelliset ihmiset, joilta ei ruokaa mene biojätteeseen, mikäs ruokabudjetti teillä on kuukaudessa? Riittääkö satanen per naama?
Meillä kahden aikuisen taloudessa ei ikinä mene ruokaa kompostiin. Budjettia en kyllä ole laatinut enkä osaa edes arvioida.
Kaupasta ostetaan vain sellaista joka varmasti tulee syötyä. Leipä säilytetään jääkaapissa ja paahtimen kautta syötäväksi.
No joskus tuorekurkusta on ehtinyt loppuosa pehmentyä niin ettei voi syödä.
Osan noista olisit voinut pakastaa.
Pitäisikin siivota jääkaappi. Kyllä sieltäkin nyt kassillinen varmaan irtoaa biojätettä.
Piimä ,juusto, jugurtti eivät mene vanhoiksi. Turha päiväyksiä tuijottaa
Tyhjäsin nyt pakkasesta eksän sinne jättämiä ruokia kun erosta kulunut puolitoista vuotta. Järkyttävä määrä pakasteita meni roskiin mutta teki hyvää siivota eksän jälkiä pois elämästäni.
Tilaa uudelle elämälle.
Vierailija kirjoitti:
Piimä ,juusto, jugurtti eivät mene vanhoiksi. Turha päiväyksiä tuijottaa
Homeessa jos on. Niin kyllä ne piloilla on.
Vierailija kirjoitti:
Te täydelliset ihmiset, joilta ei ruokaa mene biojätteeseen, mikäs ruokabudjetti teillä on kuukaudessa? Riittääkö satanen per naama?
Meillä menee kauppaan 400e mutta syömme todella hyvin ja 2 (lämmintä) ateriaa aamu- ja iltapalan lisäksi kun olemme etätöissä. Lisäksi joka su lisäsuita syömässä.
Toki summassa kaikki mitä marketista ostetaan, ei vain ruoka.
Ja mitään syömäkelpoista ei mene roskiin rikä ruuat koskaan homehdu kaappeihin
Vierailija kirjoitti:
'Syön kaiken mitä ostan. En heitä roskiin mitään koska se oli sama kun heittää rahaa roskiin.'
Sama. Osaan arvioida tarkkaan
kuukauden kulutukseni.
Ei mene hävikkiin mun
jk:sta juuri muruakaan.
Mun tän illan viimeinen.
Lokoisat illanjatkot.
Köyhä olet minä heitän koko jääkaapin ruokineen vaikka järveen ja ostan uuden entistä isomman ja nopeasti pilaantuvaa ruokaa kaapin täyteen.