Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin väitteen, että samat ihmiset juoksee lääkärissä/päivystyksessä

Vierailija
18.07.2025 |

Itse uskon tähän. Viimeksi käynyt sairauden vuoksi julkisella 2015. Muuten vain työterveystarkastuksia, seulontoja ja hammaslääkäriä.

Kommentit (168)

Vierailija
161/168 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän aiheesta riippumatta oikeistolaisten kommentit ovat aina muita pilkkaavia ja halveksuvia?

(voisiko tästä oppia jotain?)

Vierailija
162/168 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes eläkeiässä ja työskennellyt koko ikäni. En ole koskaan ollut lääkärin määräämällä sairaslomalla.

Ymmörrön, että on sairaita ihmisiä, mutta melko hyviä syitä poissaoloille usein osataan keksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/168 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko näin kuulit? Menin päivystykseen verenpaineeni oltua 240/140. 

Jonotin 6 tuntia, minkä jälkeen minut laitettiin kotiin. Ilman lääkkeitä, ilman mitään. 

tota en usko. noilla paineilla sieltä ei lähdetä mihenkään. vaan laitetaan makuuasentoon ja annetaan lääkettä kunnes paineet laskee

No älä sitten usko, mutta näin kävi. Joensuu. 

siis noilla paineilla on edesvastuutonta lähettää potilas kotiin.

Vierailija
164/168 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas kuulin väitteen, että samat lääkärit laittavat ihmiset juoksemaan vastaanotoillaan.

Tekevät tästä rahaa, mutta eivät välitä tai tiedä parantamisista mitään. Lääkeitä vaan tarjotaan, koska sillä tehdään rahaa.

Vierailija
165/168 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ainoa tällaiseen käyntimäärään johtanut ongelma oli se, ettet saanut selitettyä asiaa puhelimessa(mikset yrittänyt seuraavana päivänä uudelleen) ja marssit tuonne järjestelemään itsellesi aikaa.

En jotenkin mitenkään jaksa uskoa, että jos tarvitset tietyt kokeet esim lääkärin seurantaohjeen mukaan, ei asia hoidu puhelimessa hoitajan nähdessään k.o. ohjeen.

T. Terveyskeskus"

Joo huomaa, että olet arvauskeskuksessa. Soita uudelleen seuraavana päivänä? Sinne numeroon joka on heinäkuun ajan suljettu? Monesti pitäisi soittaa seuraavana päivänä.

Vierailija
166/168 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on joku sairaus niin luonnollisesti joutuu käymään useammin. Minä olen käynyt tänä vuonna 5 kertaa saman vaivan takia. 

Jos on semmoinen sairaus että pystyy omin avuin mennä päivystykseen, niin sitten voi odottaa myös lääkärin aikaa eikä turhaan ruuhkauttaa päivystystä.

Miten voit olla noin tietämätön? Päivytys ei tarkoita sitä, että sinne voi mennä vain ambulanssilla. Haloo nyt taas.

Mä olen monesti kävellyt itse sisälle päivystykseen. Sairastin tuolloin syöpää ja aina viikon päästä viikon sytojaksot jälkeen tuli joku infektion esim. keuhkokuume. Syöpätaudeilta ohje mennä ensin päivystykseen ja sieltä sitten osastolle. Kävelin itse, mutta olin kivuissa, kuumeessa, voimaton jne. 

Sun logiikan mukaan mun olisi pitänyt odottaa kuitenkin. Onneksi sä et ole ihminen joka näistä asioista päättää. Ota asioista selvää ennen kun alat kirjoittelemaan yhtään mitään asiaan liittyvää.

Vierailija
167/168 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä antaisin vasemman käteni, jos pääsisin eroon kroonisesta sairaudestani eikä mun tarttis juosta tämän tästä seurantaverikokeissa ja lääkärillä. (Tosin jos verikokeissa käy ilmi, että mikään ei ole sillä kertaa pahasti pielessä, lääkäri lähettää vain viestin ja neuvoo siinä, miten jatketaan.)

Vierailija
168/168 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaavat huomiota.

Kukaan ihminen ei mene terveyskeskukseen huomion tai juttuseuran vuoksi! Sitä saa muualtakin, ja paljon ystävällisempää ja asiallisempaa. Kuka muka haluaa asiasta tehden mennä kuuntelemaan kettuilua?

Voi kuule, kyllä menee. 

Miski kukaan menisi sinne tuollaisesta syystä? Kuuntelemaan kyykytystä ja paskaa.

Vanhat ihmiset todellakin menevät  juttuseuran vuoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi