Asioita joiden tekemisen olet lopettanut
Itse olen lopettanut illalliskutsujen järkkäämisen kodissani. Huomasin että aina ihmisiä peruutti viime hetkellä vai venkoili aikataulun kanssa.
Toki jos joku kutsuu minut syömään, pyydän henkilön vastavierailulle kotiini. Muuten sovin jatkossa tapaamiset kahvilaan tai ravintolaan.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut sukupuolirooleihin liittyviin käyttäytymisodotuksiin vastaamisen.
Mitä tarkoitat vastaamisella?
En ole tuo, jolta kysyit, mutta jos vastaa odotuksia, silloin täyttää odotukset.
Vierailija kirjoitti:
Nussimisen, kun ei seiso millään lääkkeilläkään.
Ei se niin hohdokasta hommaa loppupeleissä olekaan. Senkin ajan mitä sen eteen joutuisi uhraamaan, voi käyttää muuhun. T. Esivaihdevuodet
Kyläily ja kylään kutsuminen - viihdyn paremmin oman perheen kanssa tai yksin
Käytetyn tai tarpeettoman tavaran myynti -> vien suoraan kaatopaikalle tai sekajätteeseen koska ei kiinnosta jänkätä tinkijöiden ja kyselijöiden kanssa
Töissä käynti - downsizasin kaiken turhan pois ja sijoitin rahani fiksusti
Somen käyttö - en tarvitse huomiota eikä kiinnosta muiden joutavanpäiväiset postaukset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut sukupuolirooleihin liittyviin käyttäytymisodotuksiin vastaamisen.
En ole tuo, jolta kysyit, mutta jos vastaa odotuksia, silloin täyttää odotukset.
Eli onko joku oikeesti yrittäny vastata niihin odotuksiin :D
Vierailija kirjoitti:
Kyläily ja kylään kutsuminen - viihdyn paremmin oman perheen kanssa tai yksin
Käytetyn tai tarpeettoman tavaran myynti -> vien suoraan kaatopaikalle tai sekajätteeseen koska ei kiinnosta jänkätä tinkijöiden ja kyselijöiden kanssa
Töissä käynti - downsizasin kaiken turhan pois ja sijoitin rahani fiksusti
Somen käyttö - en tarvitse huomiota eikä kiinnosta muiden joutavanpäiväiset postaukset
Nää on hyviä! Mulla myös tavoitteena lopettaa tori.fin: käyttö myyntitarkoituksessa. -ap
Kaiken muun ostamisen kuin pakollisen syömisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli onko joku oikeesti yrittäny vastata niihin odotuksiin :D
Suurin osa on sisäistänyt ne niin hyvin , että ei edes tunnista vastaavansa.
Mökillä käynnin. En vaan pysty, en tykkää olla mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Polkupyöräily
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polkupyöräily
Miksi?
Voi kävellä eikä tarvii miettiä varastetaanko pyörä tai meneekö se rikki?
Seksi, viime kerrasta kohta 2 vuotta enkä kaipaa sitä ollenkaan. Samoin alkoholi, en muista millon viimeksi juonut.