Asioita joiden tekemisen olet lopettanut
Itse olen lopettanut illalliskutsujen järkkäämisen kodissani. Huomasin että aina ihmisiä peruutti viime hetkellä vai venkoili aikataulun kanssa.
Toki jos joku kutsuu minut syömään, pyydän henkilön vastavierailulle kotiini. Muuten sovin jatkossa tapaamiset kahvilaan tai ravintolaan.
Kommentit (34)
Aikani tuhlaamisen epämiellyttäviin ihmisiin.
Mansikoiden syönnin. Toki mansikkakakkua viikonloppuna mutta muutoin.
Haaveilun siitä että löytäisin joskus miehen jota minä rakastan ja joka rakastaa minua.
Meikkaamisen. Myös pyöräily ja mansikat on jääneet. Osan sukulaisten tapaamisen. Tv:n katselun.
Kahvin juonti
Sianlihan syönti
Nikotiinin lopetus
Meikkaamisen ja liian paljastaviin vaatteisiin pukeutumisen.
Yhteydenpidon moniin sukulaisiin ja entisiin tuttuihin. Pari hyvää ystävää riittää.
Vierailija kirjoitti:
Yhteydenpidon moniin sukulaisiin ja entisiin tuttuihin. Pari hyvää ystävää riittää.
Sivusta: minun kirjoissani tuttu pysyy tuttuna vaikka olisi vuosien takainen tuttu. Kuollessaan hän voi saada entis-statuksen, ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Kahvin juonti
Sianlihan syönti
Nikotiinin lopetus
Olisit vaan jatkanut nikotiinin lopetusta.
Oon lopettanut negatiivisen sisäisen puheen itseä ja muita kohtaan
Meikkaamisen (jo vuosia sitten)
Alkoholin juomisen
Facebookin käytön
Nussimisen, kun ei seiso millään lääkkeilläkään.
Täällä uusien ketjujen avaamisen, ja joskus noitakin avaan, jos koko kysymys on tehty selväksi jo otsikossa. Pari kertaa viikossa täällä käyden yleensä luotan siihen, että ketjussa on jo monta sivua eikä sitä ole heti poistettu, eli ei ole provo aloitus, niitä kun on jo liikaa täällä.
Olen lopettanut sukupuolirooleihin liittyviin käyttäytymisodotuksiin vastaamisen.
Facebookin käytön, tupakoinnin, matkustelun, hiusten vaalennuksen, iltasyömisen, ja valitettavasti romaanien lukemisen.
Polkupyöräily