Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on lähteä yhdelle oluelle terassille?

Vierailija
18.07.2025 |

Se yhden juo 5 minuutissa ja sitten takas kotiin. Eikö kannata juoda joku 6-10 olutta samantien koska ei ole muuten järkeä lähteä ulos.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ole enenpää terderahaa?

Vierailija
62/69 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juon yleensä useita useita...

Siellä tapaat kaltaisiasi. Surullisia ja säälittäviä alkoholisteja. Aika masentavan kuulloista hauskanpitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin käyttää yhden siiderin juomiseen tunnin :D Kahta en koskaan juo kun tulee paha olo. 

Vierailija
64/69 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä keleillä se olut on kiehuvaa 6 minuutissa. En tuhlaa muutenkaan baaris olutta koska se maistuu kamalalta.

Vierailija
65/69 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä että yhtä siideriä tai olutta juodaan tunti tai kaksi. Olen sellaisstakin nähnyt. Ei se olut maistu enää kun se väljähtää 20 minuutissa.

Maku  on sivuseikka, kun kännillä on kiva rasvoittaa maksaansa ja kasvattaa  mahan pumperoa. Ja kuormittaa Sotea.

Vierailija
66/69 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tulossa töistä kotiin niin on kiva joskus poiketa vain yhdellä niin ettei kotimatka veny turhan pitkäksi ja alkaa tulla sanomista kotona. 

Vierailija
67/69 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä olekaan. Ei niin mitään järkeä. Huvittuneena kävelen aina ohi.

Vierailija
68/69 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla menee tuoppiin olutta kyllä heittämällä enemmän kuin 5min. Kahteen tuoppiin menee tunti vähintään.

Mitä vittua oletko jokun obsolutisti tunissa juo 8-9 mikä ongelma hä😀😃 

Juoppo siellä huutelee.

Ei kun tosi mies silloin kun juodaan  niin juodaan kans ja silloin kun naidaan niin naidaan pitkään ja kauvan. kaikki asiat tehdään kunnolla pitkään ja antaumuksella.niin kun mies eikä neiti niin kun sinä.😀😃🤣 

Vierailija
69/69 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itsekän koskaan ymmärtänyt vain yhden tai kahden alkoholiannoksen juomista. Saa vain haitat (rahaa menee, kalorit jne) muttei hyötyjä (ei tunnu vielä missään). Esim jos juon viiniä, juon koko pullon kerralla.

Eli sinä juot aina humalahakuisesti. 

No mitä järkeä olisi muuten juoda alkoholia? Juon vettä ellei halua humalaan.

Minä osaan kyllä ihan nauttia lasillisesta hyvää viiniä, tai tuopillisesta kylmää olutta tai siideriä kesähelteellä. Kertonee pienestä ongelmasta, jos se juominen on aina humalahakuista, eikä pysty jättämään yhteen lasilliseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme