Mitä järkeä on lähteä yhdelle oluelle terassille?
Se yhden juo 5 minuutissa ja sitten takas kotiin. Eikö kannata juoda joku 6-10 olutta samantien koska ei ole muuten järkeä lähteä ulos.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Koska Suomessa on niin saatanan kallilsta juoda ulkona.
Ei se siellä sisällä sen halvempaa ole.
Voisihan sitä näin reilu 20 vuoden kuivuuden näännyttämänä käydä yhdellä.
Mieluummin överit kuin vajarit. Käyn kerran kesässä terassilla ja vedän kunnon perseet.
Käyn terassilla kerran tai kaksi vuodessa ja otan sitten useamman juoman. Yhden takia en sinne mene.
IHAN SAMA KUIN LÄHTEÄ KAHVILLE. SE VASTA PÖLLÖÄ ON.
Kannattaa. Siinä tukee myös taksiyrittäjiä
Seksi vie ja taksi tuo, siideri mua liikuttaa
En ole keksinyt tarpeeksi hyvää syytä mennä terassille nykyisessä elämänvaiheessani ja -tilanteessani. Ottamaan yhtä tai useampia. Mieluummin otan kotona sen minkä otan. Vieraat ihmiset ovat vieraita ihmisiä, en nauti vieraiden ihmisten läsnäolosta. Ihme, että jotkut näyttävät nauttivan.
Vierailija kirjoitti:
En ole keksinyt tarpeeksi hyvää syytä mennä terassille nykyisessä elämänvaiheessani ja -tilanteessani. Ottamaan yhtä tai useampia. Mieluummin otan kotona sen minkä otan. Vieraat ihmiset ovat vieraita ihmisiä, en nauti vieraiden ihmisten läsnäolosta. Ihme, että jotkut näyttävät nauttivan.
Sinne mennään pitämään hauskaa hei! Mölisemään mitä sylki suuhun tuo ja nauraa räkättämään. Läpändeeros lentää ja juttua tulee. Täysin ventovieraiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne mennään pitämään hauskaa hei! Mölisemään mitä sylki suuhun tuo ja nauraa räkättämään. Läpändeeros lentää ja juttua tulee. Täysin ventovieraiden kanssa.
Ei puhuta vieraisiin pöytiin!
Ei oikein järkeä. Rahan tuhlausta.
En ymmärrä että yhtä siideriä tai olutta juodaan tunti tai kaksi. Olen sellaisstakin nähnyt. Ei se olut maistu enää kun se väljähtää 20 minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Se on kivaa ja rentouttavaa, näkee ihmisiä ja tuttuja ja saa juttuseuraa. Eikä mee seuraava päivä hukkaan krapulassa maaten...
Yleensä, kun käyn yhdellä tai kolmella, ei ole muuta juttuseuraa kuin baarimikko.
Porukka tulee baariin 23 jälkeen, silloin olen jo lähtenyt kotiin.
Vierailija kirjoitti:
IHAN SAMA KUIN LÄHTEÄ KAHVILLE. SE VASTA PÖLLÖÄ ON.
Jos käyn kahvilla juon yleensä 8-10 kupposta. Onhan se kallista kun kupillinen maksaa 2,5e
No en minä yhtä olutta juo mutta viiniä tai joku nätti drinksu, kiitos. Yksikin riittää, en minä tässä iässä halua humalassa heilua julkisilla paikoilla. Ja se ensimmäinen lasillinen on se mikä maistuu hyvältä. Sen jälkeen täytyy pitää tauko.