Mistä ketjullinen kolmipyörä?
Tyttö täyttää elokuussa kaksi ja olen ajatellut hankkia hänelle kolmipyörän. Palstalla olevien neuvojen perusteella olen hylännyt ne mallit, joissa polkimet on kiinni etupyörässä. Ketjullista ei vain tunnu löytyvän mistään. Yksi kauppias kyseli, että onko sellaisia edes...
Niin, mistä olette pyöränne ostaneet ja mitä merkkiä ne ovat? Asumme Etelä-Pohjanmaalla, mutta tilaamalla kai pyöriä saa muualtakin. Onko pyörissä ollut työntöaisa, ajattelisin, että sellainen olisi tarpeen...
Mitä mieltä olette, onko kolmipyörä meille oikea vaihtoehto vai olisiko sittenkin kaksitoistatuumainen apupyörillä parempi? Tyttö on liikunnallinen ja 85 cm pitkä.
Kommentit (2)
me ostettiin viime keväänä Intersportista NopsaTrike, joka on 10" 2-v tytölle. Aluksi ei kunnolla ylettänyt polkimille, vaikka satula oli matalimmillaan. Polkemaan oppi kesällä. Nyt tyttö on n. metrin mittainen ja tuo pyörä alkaa olla pieni, joten taidetaan hankkia kesäksi 16" pyörä appareilla. Intersportissa katselin, että tämän vuoden Trikessä on työntökahva vakiona, ja ohjaustanko oli paremmin muotoiltu (viimevuotisessa se on jotenkin kapealla). Kannattaa varmaankin käydä kokeilemassa liikkeessä mikä koko on paras, meillä siis tuo 10 " pyöräkin oli aluksi iso...
Muista ketjuvetoisista en tiedä.
Nopsalla on ketjullinen kolmipyörä Trike esim. Intersportista noin 80 ¿, Euromarket mainosti juuri ketjullista kolmipyörää noin 70 ¿. Nämä olen tässä parin viikon tutkimisen aikana löytänyt.