Kaupunkiloma tapailemani miehen kanssa, miten toimia kun en haluaisi mennä?
Olemme varanneet muutaman päivän kaupunkiloman. Lennot, hotellit ja aktiviteetit on jo varattu ja loma lähestyy joten peruminen ei ole vaihtoehto. Kyseessä on myös oman lomani viimeiset päivät joten menen mieluummin pienelle reissulle kun istun kerrostaloasunnossani hikoilemassa. Mutta itse ongelmaan: odotin aiemmin reissua innoissani, ostin uusia vaatteita ja kävin kampaajallakin. Listasin meille mahdollisuuksia asioista joita kohteessa ja sen lähialueella voisi tehdä ja nähdä ja kysyin mieheltä mikä näistä voisi kiinnostaa häntä. Kyseessä tavallisia turistien juttuja, museoita, ravintoloita, kirkkoja ja nähtävyyksiä ja sen sellaisia mutta myös liikunnallisia aktiviteetteja. Meni kuitenkin maku aivan totaalisesti kun mies kohautti vain olkiaan kaikille ehdotuksille, paitsi kylpylälle. Tässä kohtaa oli hyvin kiinnostunut siitä minkälaisia uima-asuja pakkaan mukaan, kyseli yksityiskohtia ja kuviakin (no en laittanut). Muutenkin tajusin tässä kohtaa laskea 1+1 myös miehen aiempien puheiden perusteella ja ymmärsin että miehelle tämä on pääasiallisesti panoloma. Olemme jo olleet silläkin levelillä, mutta suoraan sanoen meni maku ihan totaalisesti koko reissuun ja mieheen.
Millähän ihmeellä tuosta reissusta tekisi edes jokseenkin siedettävän, huomioiden että jaamme hotellihuoneen ja mies varmasti aistii etäisyyteeni. Vietän hänen kanssaan aikaa ihan mielelläni mutta tiedän miehen odotusten olevan ihan erilaiset kuin omani.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
No, on taas ongelma..lahjoita sun matka mulle. Voin olla ukkos kanssa samassa huoneessa, mutta seksiä se ei tule multa saamaan, enkä muutenkaan sen kanssa vietä aikaa. Nukkumiseen tarvitaan kuitenkin huone, joten sen ajan siedän ukkoasi.
Mä tuun kans. Voin jyystää sitä aamuin illoin.
Kirjaa ap nyt tarkkaan kaikki neuvot, miten tulee toimia sinne ruutuvihkoosi ja ota muistiinpanot mukaan matkalle.
Sullahan menee siellä taas muuten sormi suuhun.
Ööö ööö miten pitikään toimia öö öö?
Eehehehheee eehhehee viddu mikä dorka.
Kuin te menittekään tähän lankaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuin te menittekään tähän lankaan?
Mihin lankaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama huone varattu ja ei kellot soineet jo silloin varattaessa ?
Ziiisus.
Tottakai ajattelin seksin liittyvän reissuun, mutta fiilis lopahti tajutessani että miestä ei kiinnosta museot, nähtävyydet, ruoka tai mikään aktiviteetti ellei se sisällä että olen bikineissä. Miestä koko reissussa tuntuu kiinnostavan ainoastaan vieraassa ympäristössä seksin harrastaminen ja hän kommentoi ehdottamiani aktiviteetteja tyttöjen reissuksi. Ehdotuksiin ei siis sisältynyt manikyyrissä käyntiä ja shoppailua, jos joku ihmettelee. -aloittaja-
Vähän juntin tyypin olet onnistunut löytämään. Eikö teillä ole yhteisiä harrastuksia ollenkaan?
Hmph! Nytkö se muna ei kelpaakaan , vaikka aina ennen on kelvannut.