Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupunkiloma tapailemani miehen kanssa, miten toimia kun en haluaisi mennä?

Vierailija
18.07.2025 |

Olemme varanneet muutaman päivän kaupunkiloman. Lennot, hotellit ja aktiviteetit on jo varattu ja loma lähestyy joten peruminen ei ole vaihtoehto. Kyseessä on myös oman lomani viimeiset päivät joten menen mieluummin pienelle reissulle kun istun kerrostaloasunnossani hikoilemassa. Mutta itse ongelmaan: odotin aiemmin reissua innoissani, ostin uusia vaatteita ja kävin kampaajallakin. Listasin meille mahdollisuuksia asioista joita kohteessa ja sen lähialueella voisi tehdä ja nähdä ja kysyin mieheltä mikä näistä voisi kiinnostaa häntä. Kyseessä tavallisia turistien juttuja, museoita, ravintoloita, kirkkoja ja nähtävyyksiä ja sen sellaisia mutta myös liikunnallisia aktiviteetteja. Meni kuitenkin maku aivan totaalisesti kun mies kohautti vain olkiaan kaikille ehdotuksille, paitsi kylpylälle. Tässä kohtaa oli hyvin kiinnostunut siitä minkälaisia uima-asuja pakkaan mukaan, kyseli yksityiskohtia ja kuviakin (no en laittanut). Muutenkin tajusin tässä kohtaa laskea 1+1 myös miehen aiempien puheiden perusteella ja ymmärsin että miehelle tämä on pääasiallisesti panoloma. Olemme jo olleet silläkin levelillä, mutta suoraan sanoen meni maku ihan totaalisesti koko reissuun ja mieheen. 

Millähän ihmeellä tuosta reissusta tekisi edes jokseenkin siedettävän, huomioiden että jaamme hotellihuoneen ja mies varmasti aistii etäisyyteeni. Vietän hänen kanssaan aikaa ihan mielelläni mutta tiedän miehen odotusten olevan ihan erilaiset kuin omani. 

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaat itsellesi oman huoneen samasta hotellista.

Tämä. Tai jos ei enää saa samasta hotellista, niin lähellä olevasta. Sanoisin tämän suoraan ehdoksi lähtemiselle. Toki jos muutoksesta aiheutuu kuluja, niin maksaisin ne itse. Samaan huoneeseen tuollaisen miehen kanssa en majoittuisi missään tapauksessa.

Toinen vaihtoehto olisi, että kysyisin mieheltä, että saako hän jonkun mun tilalle, koska en haluakaan lähteä. Tuollaisella idarilla on kuitenkin joku toinenkin säätö menossa tai yhtä idari veli/ystävä. Voivat sitten tehdä miesten huo*areissun.

Vierailija
102/127 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pää ja perse on vaihtanut paikkaa niin tässä on tulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun matkakaveri lähti paikallisten gigolojen matkaan yhtenä iltana. Kömpi yön poissaolon jälkeen aamulla hotlaan yltä päältä liassa vaatteita ja hiuksia myöden.

Vierailija
104/127 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen panoloma? Eikö sitä voi panna kotonakin? Eka kerta että kuulen tällaisesta termistä 🤷🏻

No valitettavasti osa elää siinä maailmassa, että matkoille lähdetään panemaan. 

Vierailija
105/127 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen panoloma? Eikö sitä voi panna kotonakin? Eka kerta että kuulen tällaisesta termistä 🤷🏻

No valitettavasti osa elää siinä maailmassa, että matkoille lähdetään panemaan. 

Sehän kuuluu matkapakettiin. Tää tarina josta aloitus on , tarinan pari on jo panosuhteessa.

Vierailija
106/127 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa. Olen ollut tuollaisella matkalla. Tapailumies oli kuitenkin jo seurustelumies mutta matkalla hänestä paljastui uusia kivoja puolia, esim. lärvit jo lentokentällä, kännissä koko ajan, ei tullut kanssani museoihin vaan jäi seisomaan oven ulkopuolella. Ei päästänyt minua Wienissä kahvilaan vaan hoputti että mennään hotellille juomaan kaljaa.

Tuollainen reissuhan on oiva testi, että kannattaako jatkaa.

Vierailija
107/127 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi mies maksaisi lennot, hotellit ja muut, että pääsee panemaan jos se pääsee sua panemaan muutenkin?

Vierailija
108/127 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän panette ja kylvette, vähän katsotte  nähtävyyksiä, tai ainakin sinä itse. en nyt rupeaisi periaatteesta kieltäytymäänkään, kun kerran olette jo sanomasi mukaan paneskelleet. mutta rajoittaisin ja ohjaisin ajallisesti, että saat itsekin jotain reissusta irti. hotellihuonen ulkopuolella. periaatteet voi pilata turhaan tunnelmaa.

Vierailija
109/127 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin reissuun ja katsoisin miten sujuu. En varaisi vielä omaa huonetta, mutta katsoisin vaihtoehtoja valmiiksi. Voihan sitä yksinkin käydä museossa tms. 

Vierailija
110/127 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät vaan nauti seksistä yhtä paljon kuin miehet.

Höpsis. Minä ainakin nautin, todella paljon. Mutta toki miehissä ja siinä miten kemiat kohtaa, on eroja. Seksi on kuitenkin yleisesti hyvää ja nautinnollista useimpien kanssa.

Vierailija
111/127 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi mies maksaisi lennot, hotellit ja muut, että pääsee panemaan jos se pääsee sua panemaan muutenkin?

Nii mutku ap on vähän vähä-älyinen.

Vierailija
112/127 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku tarinan mies ei maksa matkaani, vaan minä ap halusin vakipanoni sinne reissuun. Saattaa tulla seksihelteet.

Vierailija
113/127 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan nyt aloittajana useampaan kommenttiin:

-molemmat ovat maksaneet oman osansa matkasta 

-kiitos huolikommenteista, mutta olen tuntenut miehen useamman vuoden ajan ja seksiä on harrastettu joten en ole varmasti missään vaarassa vaikka kieltäydynkin

-tunnemme toisemme hyvin ja matka varattiin ajatuksella että vietetään kivaa aikaa yhdessä tehden erilaisia asioita ja aktiviteetteja. Olemme aiemminkin käyneet esim. museoissa joten en vetänyt ideaa tuulesta

-nyt tuntuu parhaalta ajatukselta ottaa oma hotellihuon

-kaikki romanttinen kiinnostus kaikkosi kyllä täysin, ihan vaan koska ainoa miestä kiehtova elementti koko reissussa on kaikki seksiin liittyvä. -aloittaja-

No se mies saa sulta muutenkin, sen ei todellakaan tarvitse maksaa lentoja ja hotelleja edes itselleen seksin takia. 

Kyllä minäkin odottaisin lomalta seksiä, mieshän suhtautuu siihen kuin parisuhde lomaan, eli että on seksiä, rentoutumista hyvää ruokaa jne.  

Ehkä tukahdutit hänet nähtävyyslistallasi. 

Puhu sen miehen kanssa! Kerro, mitä ajatuksia sinulla heräsi. Jos se mies on järkevä, se ymmärtää kyllä, ja saa sinut myös haluamaan seksiä, ihan sillä omalla käytöksellään. Mikään ei sytytä niin, kuin kuunteleva, välittävä ja huolehtiva mies. 

Vierailija
114/127 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se maksakaan. Olen vain itse panoja vailla.

Vierailija
115/127 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on aivan liian myöhäistä tässä vaiheessa perua ja pienestä asiasta olet harmistunut. Sillä tavalla loma meneekin pilalle. Paikan päällä ehtii katsoa mitä nähtävyyksiä ja tekemistä on tarjolla, kun kuitenkin on kyseessä loma, eikä tarkkaan etukäteen ohjelmoitu matka. 

Vierailija
116/127 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No se mies saa sulta muutenkin, sen ei todellakaan tarvitse maksaa lentoja ja hotelleja edes itselleen seksin takia. 

Kyllä minäkin odottaisin lomalta seksiä, mieshän suhtautuu siihen kuin parisuhde lomaan, eli että on seksiä, rentoutumista hyvää ruokaa jne........"

No tämä mies on chat gpt luoma hahmo ja ei sitä oikeesti oo. Halusin vähän suoltaa sontaa. Tää on vaan päiväuneni. Haluaisin olla pantavan näköinen, mut en oo yhyyyyyyyy

Vierailija
117/127 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti mul ei oo mitään tapailumiestä ja oon itsekin mies byäääääääääähähäää

Vierailija
118/127 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perut loman ja lopetat tapailun. Et selvästikään halua sen kanssa kuin kaveruutta, tai menet lomalle ja teet selväksi, että olette kavereita ja pimppaa on turha anella. Ja olipa status mikä vain, voit kaiketi aikuisena ihmisenä käydä missä haluat ja ukko käy omissa menoissaan jos toiveet ei siltäkään osin kohtaa.

Minä lähtisin lomalle, mutta ottaisin oman huoneen. Mutta en sen jäljeen jatkaisu tapailua.

Vierailija
119/127 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa. Olen ollut tuollaisella matkalla. Tapailumies oli kuitenkin jo seurustelumies mutta matkalla hänestä paljastui uusia kivoja puolia, esim. lärvit jo lentokentällä, kännissä koko ajan, ei tullut kanssani museoihin vaan jäi seisomaan oven ulkopuolella. Ei päästänyt minua Wienissä kahvilaan vaan hoputti että mennään hotellille juomaan kaljaa.

Tuollainen reissuhan on oiva testi, että kannattaako jatkaa.

Jatketaan jatketaan paneskelumerkeissä kuten tähänkin asti. Mul tuli vaan se siveilysekoilu just tähän väliin. -ap

Vierailija
120/127 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on taas ongelma..lahjoita sun matka mulle. Voin olla ukkos kanssa samassa huoneessa, mutta seksiä se ei tule multa saamaan, enkä muutenkaan sen kanssa vietä aikaa. Nukkumiseen tarvitaan kuitenkin huone, joten sen ajan siedän ukkoasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi