Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhojen tansseihin osallistuminen - kannattaako se?

Kannattaako osallistua?
19.08.2024 |

Pitääkö osallistua Vanhojen tansseihin, jotta voi mennä jatkoille. Tilanne on se, että minua ahdistaa se tanssiminen, vaikka harrastankin tanssia. En haluaisi kuitenkaan jäädä ulkopuoliseksi porukasta, joten ajattelin, että jos voisin kuitenkin mennä jatkoille. Kouluni vararehtori puoliksi pakotti minut valitsemaan Vanhojen (LI08) -kurssin, sillä se kuulemman parantaa yhteishenkeä luokan sisällä. Onko tämä ollut totta kohdallanne?

Minun olisi myös hyvin vaikea osallistua harjoituksiin, sillä lukujärjestykseni on hyvin täynnä, ja minulle tulisi olemaan päällekkäisyys vanhojen kurssin ja ranskan tuntien kanssa. Tämä on ongelma pikkulukiossa, sillä kurssit on kerran vuodessa.

En myöskään haluaisi tuottaa ystävälleni pettymystä, joka odottaa minua parikseen, eikä kuulemma myöskään tanssi jossen tanssi. Hän ei siis kiristä minua, mutta hänellä ei ole "ketään muutakaan".

Onko teillä ajatuksia, kokemuksia tai neuvoja?   otan niitä ilomielin vastaan!

Kiitos jo näin etukäteen:)

T: Lukiolainen

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin sinusta itsestäsi tuntuu, älä tee mitään muiden mieliksi.

En itse mennyt vanhoihin ollenkaan vuonna 2001 ja asia ei ole harmittanut tai kaduttanut millään lailla. Pidin oman pääni asiassa.

Vierailija
2/19 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kyllä kannatti. Se on vähän sellainen once in a lifetime -juttu. Erikoista että teillä on vanhojenkurssi muiden kurssien päälle. Meillä se oli erikseen järjestetty niin, että sen kanssa samaan aikaan ei ole mitään. Ehkä voisit ottaa maksimipoissaolot molemmista tai muuten sumplia tilannetta? Varmasti ymmärretään, että olet hankalassa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako syödä 

Vierailija
4/19 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako syödä perunoita 

Vierailija
5/19 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako katsoa kuuta

Vierailija
6/19 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ehdottomasti. Se on hauskaa eikä itseään aina kannata ottaa niin vakavasti. Kaverikin on valmiina niin sinne vaan rohkeasti mukaan!

Vierailija
7/19 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannatti! Olisi harmittanut ja paljon, jos olisin jäänyt pois. Tämä siitä huolimatta, että tulin opettajan toimesta paritetulsi, koska kukaan ei kysynyt minua. Sama kohtalo oli kyllä lähes kaikilla muillakin :D. 

Vierailija
8/19 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juniori on lukion toisella vuodella ja ilmoitti ykskantaan ettei aio osallistua, ekat parikyselijät kuulemna saaneet jo pakit.

Mikäpä siinä, ihan ikioma valintansa. Ei ole mitään merkitystä myöhemmän elämän kannalta.

Vierailija
9/19 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tanssitreeneissä mukana vaikka tiesin etten mene vanhojen tansseihin. Kuului silloin asiaan. Parinikaan ei mennyt. Ei ole kaduttanut kertaakaan.

Vierailija
10/19 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juniori on lukion toisella vuodella ja ilmoitti ykskantaan ettei aio osallistua, ekat parikyselijät kuulemna saaneet jo pakit.

Mikäpä siinä, ihan ikioma valintansa. Ei ole mitään merkitystä myöhemmän elämän kannalta.

Hän siis ei osallistu, koska pelkää saavansa pakit... surullista.

Vierailija
11/19 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen tanssien jatkoilla saanti on melkein varmaa, että jos vaan haluaa oman parinsa korkata

Vierailija
12/19 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleva kilttimies, inkkeli ja vauvapalstalainen:DD

Vierailija
13/19 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran harrastat tanssia ja haluat jatkoillekin, miksei wanhoihin?

Vierailija
14/19 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoille voi mennä vaikkei tanssi, ainaki meidän koulussa sai ottaa muistaakseni 2 aveccia jatkoille. Jos teilläkin saa ottaa avecin, se sun kaveri voi ottaa sut. Onko ranska sulle tärkeä aine johon haluat panostaa, esim aiotko kirjoittaa sen tai uskotko tarvitsevasi sitä tulevaisuudessa? Uskotko, että pystyt tekemään tarvittavan määrän tehtäviä vapaa-ajalla? Itse tanssin ja oli kivaa, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna ei olisi haitannut vaikken olisi tanssinut

Vierailija
15/19 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos juniori on ns supersportti ja näyttää ysäripoikabändiläiseltä, niin kukahan niitä "ei kiinnosta"'-pakkeja jakelee?

Vierailija
16/19 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä se kannattaa?

Vierailija
17/19 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako elää?

Vierailija
18/19 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni vanhojen päivä on kaikille, tanssii tai ei. Poikani koulussa tanssii ehkä 70%, mutta syömään saa ymmärtääkseni mennä, vaikka ei tanssisi (en tiedä, pitäisikö olla puku päällä silloin). Luulen, ettei poika halua mennä syömäänkään, mutta miettiköön vielä. Tanssiminen ei kiinnostanut lainkaan, eikä ottanut sitä kurssiakaan.

Tee, mikä itsestä hyvältä tuntuu.

Vierailija
19/19 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien ei kannata osallistua tyttöjen prinsessapäivään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme