Mies esti kaikkialla somessa
Kerroin miehelle, että suhteemme ei toimi ja jätin hänet. Tämän jälkeen hän mitään sanomatta esti kaikkialla. Facebookissa, wapissa enkä pysty hänelle edes soittamaankaan. Onko siis estänyt numeroni?
Mikä tähän voisi olla syynä? Suhteemme oli aika lyhyt.
Kommentit (144)
Jätin hänelle myös viestiä toista kautta, luki ilmeisesti viestin mutta ei vastannut yhtikäs mitään.
Ap
Miksi se sinun takapuoltasi niin kovasti kaivelee että sinut esti kun itse lopetit lyhyen suhteenne? Luulisi olevan se ja sama eikä voisi vähempää kiinnostaa...
Joo miehet ovat sellaisia. Suuttuvat pakeista vaikka olisit täysin tuntematonkin, suhteesta nyt puhumattakaan. Miehillä on erittäin hauras ego.
Vierailija kirjoitti:
Jätin hänelle myös viestiä toista kautta, luki ilmeisesti viestin mutta ei vastannut yhtikäs mitään.
Ap
No miksi sun ylipäätään pitää saada hänet kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sinun takapuoltasi niin kovasti kaivelee että sinut esti kun itse lopetit lyhyen suhteenne? Luulisi olevan se ja sama eikä voisi vähempää kiinnostaa...
Noh normaalisti ihmiset kuitenkin arvostavat sitä mitä ovat saaneet.
Vähän niinkuin jos joku tarjoa sinulle ruuan, kiität siitä, etkä saa raivokohtausta siksi ettei tämä ruokkinutkaan sinua loppuelämääsi.
Ei pitäisi olla kovin vaikea asia ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän niinkuin jos joku tarjoa sinulle ruuan, kiität siitä, etkä saa raivokohtausta siksi ettei tämä ruokkinutkaan sinua loppuelämääsi.
Niin joo ja lisäksi kun mies ei ole edes kosinut (eli pyytänyt sitä loppuelämän suhdetta) niin suuttumisen aiheita on vielä vähemmän.
Mutta mies toimii niin, että jos hänelle tulee paha mieli, ihan pienikin, niin purkaa sen naiseen pahoinpitelemällä tätä.
Ei hän tarvitse siihen syytä. Toinen ihminen on lupa estää milloin tahansa mistä tahansa syystä tai ilman syytä.
Ihme akka. mitä sulla sille on muka asiaa jos jätit sen jo?
Mies haluaa elämässä eteenpäin ja tämä on hänen keinonsa.
Vaihtoehto 1. Hän ei halua olla kanssasi tekemisissä. Anna olla, hän ei tahdo selvittää välejänne ja ilmaisee sen näin.
Vaihtoehto 2. Hän kuvittelee kiinnostuksesi heräävän some-tempuilla. Jos hän jossain vaiheessa ottaa yhteyttä, se voi olla kutsu kieroutuneeseen ihmissuhdesoppaan jossa vuoroin on kylmää ja vuoroin tulikuumaa. Jotkut tykkää sellaisesta, toiset sekoaa sellaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit ihmiset jättävät rauhaan kohteliaasti eron jälkeen eivätkä väen vängällä pyri yhteyksiin tai kyttää toista ihmistä eikä hänen elämäänsä.
Kaikesta arvostuksesta huolimatta.
Tais arvata et ottaisit koko ajan yhteyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Tekee kyllä nyt tosi tiukkaa ymmärtää.
Ei tullu sitten mieleen että mies haluaa unohtaa sinut kokonaan eikä jäädä vatvomaan. Vai oliko kyse siitä että halusit hänen huomionsa ilman kolikon kääntöpuolta.
Miehen olisi pitänyt kiittää sinua? Mistä?
Lopetit suhteen ja mies poisti sut elämästään kuten aikuisen ihmisen kuuluu tehdä ja jatkoi elämäänsä. Olisiko miehen pitänyt kerjätä sinua takaisin? Vai mitä odotit? Nyt petyit kun mies jatkoi elämäänsä kuin aikuinen?
Vierailija kirjoitti:
'Joo miehet ovat sellaisia. Suuttuvat pakeista vaikka olisit täysin tuntematonkin, suhteesta nyt puhumattakaan. Miehillä on erittäin hauras ego.'
Ei minulta.
Ei kommentteja
lankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit ihmiset jättävät rauhaan kohteliaasti eron jälkeen eivätkä väen vängällä pyri yhteyksiin tai kyttää toista ihmistä eikä hänen elämäänsä.
Kaikesta arvostuksesta huolimatta.
Jaa. Mielestäni taas on normaalimpaa vaan lopettaa se paneminen ja jatkaa ystävyyttä. Mutta ilmeisesti miehille tämä on Suuren Raivon Paikka.
Eri asia tietysti jos on ollut oikeasti jotani sopimuksia, kuten "kunnes kuolema meidät erottaa" tai muuta vastaavaa. Mutta tuskinpa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Tekee kyllä nyt tosi tiukkaa ymmärtää.
Niin että jos joku antaa sinulle ilmaista pillua pari vuotta niin kohteliasta olisi kiittää eikä saada raivoja, kun palvelu päättyy.
Miksi haluat pitää yhteyttä kun itse katkaisit suhteen? Esititkö että jatketaan kavereina ja jos niin hyväksyikö mies sen? En kyllä muuten näe mitään järkeä että yrität edelleen ottaa yhteyttä vai kaduttaako ero?
No mitä se sua haittaa.