Poika joutui kotiin rippileiriltä koska söi elävän sammakon
Kommentit (418)
Jos kaikille leiriläisille olisi annettu lupa syödä sammakkoja, tätä turhaa kohua ei olisi tullut.
Aivan oikein toimittu ja isän sanoista kyllä huomaa että ei ole kasvatettu poikaa kunnioittamaan eläimiä. Saako pojan syödä elävänä?
Kuvottava isä pojalla.
Ei kun politiikkaan vaan vilkkaat karjalaispojat, sieltähän löytyy jo kissanrääkkääjä, kai sinne yksi sammakonsyöjä mahtuu.
"Kaikkia se leipä elättää", sanoisi eräs mummo.
Miten typerä voi joku olla? Ja isä vielä omalla nimellä vähättelee ja puolustelee näitä ääliöitä.
Kulttuurista syrjintää? Sammakon reidet ovat suurikin herkku esimerkiksi Ranskassa. Minä ottaisin asianajajaan yhteyttä
Iltalehden sivuilla isä valittaa, että rippileirin työntekijät toimivat väärin kun pilasivat heidän rippijuhlat lähettämällä pojat kotiin. Tämä kiteyttää nykyajan ongelman. Lapsien pitäisi antaa tehdä mitä vaan, ilman seurauksia. Sitten kun joku kasvattaa näitä kurittomia lapsia, niin heidän vanhemmat valittavat iltalehdessä. He, jotka eivät vastuutaan kanna. Näin he oikein lietsovat ja antavat lapsilleen sen mallin, että tehkää mitä vaan ja vanhemmat puolustelee. Iltalehden artikkelin mukaan k.o lapset olivat häirinneet leirin rauhaa jo useasti. Eli mihin pitäisi vanhempien mukaan raja vetää? Kuka määrää mikä se "vakavin" juttu on, jota vasta voidaan leiri keskeyttää mutta muutein voi perseillä ja pilata muiden leiri. Mutta kun voi voi meillä meni nyt rippijuhlat pilalle. Käsittämätöntä pelkuruutta vanhemmilta että kehtaavat puolustella tuommoista. Mä en usko hetkeekään että tuommosista lapsista tulee yhteiskuntakelpoisia tuollaisella käytöksellä ja vanhempien lässyttelyllä. Sammakon syönti elävänä on rääkkäystä ja tuskimpa se rääkkäys on vain siinä hetkessä ollut. Itse olisin melko huolissani jos oma lapsi rääkkäisi tuolla tasolla eläimiä ilman tippaakaan empatiaa. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo erottaminen on sinällään typerää kun eipä nuo kossit ole voineet tietää onko sammakko uhanalainen vai ei. Mä jos oisin ollut pappina, niin pojat ois saanut jatkaa. Ton ikäsenä tekee vielä ihan ihme juttuja monesti. Ei se kerro ihmisestä juuta eikä jaata.
Tuon ikäinen kyllä jo tietää mikä on oikein ja mikä väärin.
15 vuotiaat pojat on oikeasti vielä tosi lapsellisia ja tekee ihan ihme juttuja. Tietäisit ehkä jos oisit ollut poika.
No kuule aika harva on noin typerä, sen verran olen teinien kanssa ollut tekemisissä, että tiedän. Mikä lie psykopaatti kyseessä.
Vierailija kirjoitti: Jos kaikille leiriläisille olisi annettu lupa syödä sammakkoja, tätä turhaa kohua ei olisi tullut.
Miksi rippileirillä annettaisiin lupa tehdä laittomuuksia?
Kotikasvatus jäänyt suorittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo erottaminen on sinällään typerää kun eipä nuo kossit ole voineet tietää onko sammakko uhanalainen vai ei. Mä jos oisin ollut pappina, niin pojat ois saanut jatkaa. Ton ikäsenä tekee vielä ihan ihme juttuja monesti. Ei se kerro ihmisestä juuta eikä jaata.
Tuon ikäinen kyllä jo tietää mikä on oikein ja mikä väärin.
15 vuotiaat pojat on oikeasti vielä tosi lapsellisia ja tekee ihan ihme juttuja. Tietäisit ehkä jos oisit ollut poika.
No kuule aika harva on noin typerä, sen verran olen teinien kanssa ollut tekemisissä, että tiedän. Mikä lie psykopaatti kyseessä.
Ehkä siellä Karjalassa on tuollaisia vatipäitä, kun vanhemmastakin huomaa, ettei ihan täysillä käy. Entäs jos tyttö olisi syönyt sammakon? Olisiko se näiden tollovanhempien mielestä yhtä ok, vai olisiko se jotenkin ällöä?
Thaimaassa ja Ranskassa ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Punainen lippu! Lisäksi pojat olivat häirinneet leirillä myös muuten. Eläinten kiusaaminen (revitään linnulta siivet, poltetaan, hakataan kuoliaaksi) on aina vaarallinen merkki.
Kyllä, kaikki joukkomurhaajat ovat aloittaneet "uransa" kiduttamalla eläimiä. Jos lapsellasi on sellaisia oireita, niin vie hoitoon, ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä siellä elävänä tai raakana syödä.
He tuskin syövät sammakoita elävinä ja kiduttavat näitä. Taas yksi typerys ilmoittautuu palstalla.
Vierailija kirjoitti:
He tuskin syövät sammakoita elävinä ja kiduttavat näitä. Taas yksi typerys ilmoittautuu palstalla.
Joku varmasti syö...
Pitäisikö kaikki rippileirit kieltää ? Sitäkö te tällä vouhkaamisella ajatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli oikein lähettää kotiin, mutta toisaalta rippileirillä poikiin olisi ehkä voitu myönteisesti vaikuttaa. Eläimen rääkkääminen on aina vakavaa, kertoo tosi negatiivista luonteesta. Toivottavasti pojat saavat tarvittavaa hoitoa.
Täällä rääkätään eläimiä viemällä ne teuraaksi ja siellä verilammikossa ja möykän keskellä tietävät, että kohta valuu omat veret. Linnutkin syö sammakoita.
Lihansyöjät ovat vieraantuneet kammottavasta teurastusprosessista eivätkä halua sitä nähdä. Liha on vain näppärä paketti kaupassa. Ei huonoa omaatuntoa siitä, millainen rääkkäysprosessi on nykyinen lihateollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Loistavaa toimintaa seurakunnalta poistaa rippileiriltä sammakon syönyt poika ja siihen yllyttäneet!
Uutisessa yhden yllyttäjäpojan isä valitti kuinka seurakunta pilasi kolmen perheen rippijuhlat, vaikka pojat pilasi ihan ne ihan itse. On myös vanhemmilla peiliin katsomisen paikka kun omista lapsistaan on tuollaisia kasvattanut. Kyllä 14-vuotiaiden on jo korkea aika oppia että teoilla on seuraukset.
Kertoo kotikasvatuksesta paljon, että kun lapsi rikkoo Suomen lakia ja poistetaan rippileiriltä niin isä vouhkaa lehdissä ja kehottaa lastaan eroamaan kirkosta.
Lapsi jota kasvatetaan noin kasvaa herkästi kuvitelmaan, että hän on etuoikeutettu. Hän voi aikuisenakin ajatella, että häntä eivät koske samat säännöt kuin muita ihmisiä ja aina kun joku kritisoi omaa toimintaa niin vika on muissa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta poika ei päästellyt sammakoita suustaan!
Ei, mutta isä Mika Stepanov päästeli ja vielä julkisesti.
Muistan lukeneeni kun jossain päin maailmaa teinipoika söi elävän etanan, sai siitä jonkun bakteerin aivoihinsa tms ja kuoli.
Jep. Onko rauhoitettu vai ei, ihan toissijainen asia.