Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana, enkä enää halua seksiä, koska olen ällöttävä

Vierailija
17.07.2025 |

Mulla ei ole ikinä ollut näin ällöttävä, vastenmielinen olo kehostani. Olen lopettanut seksin harrastamisen mieheni kanssa kokonaan, ajatuskin lähes puistattaa. Masturboin kuitenkin välillä, silloin en mieti itseäni osalliseksi mihinkään edes ajatuksissani, kyseessä täysin mekaaninen suoritus. Mies kuitenkin haluaisi välillä, mutta sen verran harvoin että olen melko varma että tämä muuttunut vartalo on hänestäkin inhoa herättävä. Onko muilla ollut samaa, eli että kokee itsensä raskaana niin iljettävänä, ettei seksi kumppanin kanssa tunnu millään tasolla miellyttävältä? En myöskään enää halua olla hänen nähden alastomana tai vähissä vaatteissa. 

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt jumalauta kehuko väliaikaisia muutoksia masentuneelle ihmiselle!! Ap haluaa vielä vähemmän kuin nuo jutut lukee :( 

No mitä vittua luulet tapahtuvan kun AP puskee sen 4kg kakaran pihalle? Sitkö AP on tyytyväinen kroppaan ja seksi palaa suhteeseen?

Ehkä kannattaisi kannustaa AP keskustelee asiasta ammattilaisen kanssa. Eikä tehdä omia johtopäätöksiä 

Kaikki tietää mitä silloin tapahtuu. Eikä siinä auta että muutaman kuukauden oli miehen mielestä parasta seksiä ikinä!, vaan asia menee täysin päinvastoin. Parempi ketjun kommenttien perusteella todellakin olla jalat tiukasti yhdessä, niin ei ole niin karu pudotus sitten synnytyksen jälkeen. 

Jos eron haluaa niin kannattaa toimia näin. Ei monikaan mies pysty vuosien selibaattiin.

Vierailija
122/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt jumalauta kehuko väliaikaisia muutoksia masentuneelle ihmiselle!! Ap haluaa vielä vähemmän kuin nuo jutut lukee :( 

No mitä vittua luulet tapahtuvan kun AP puskee sen 4kg kakaran pihalle? Sitkö AP on tyytyväinen kroppaan ja seksi palaa suhteeseen?

Ehkä kannattaisi kannustaa AP keskustelee asiasta ammattilaisen kanssa. Eikä tehdä omia johtopäätöksiä 

Virtsankarkailua, ilmavaivoja, hormoninäppyjä. Levähtänyt pimppa. Löysä iho. Haisevaa vuotoa ym.  Jos raskaana ollessa on jo fiilis että olen ällöttävä enkä voi seksiä harrastaa.. Synnytyksen jälkeen menee 2v että voi. Siinä on sitten parisuhdekkin mennyt 99% varmuudella.

no ehkä joutaa mebnäkin tuollainen parisuhde joka seksiin perustuuu vaikka on yhteinen lapsikin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietää mitä silloin tapahtuu. Eikä siinä auta että muutaman kuukauden oli miehen mielestä parasta seksiä ikinä!, vaan asia menee täysin päinvastoin. Parempi ketjun kommenttien perusteella todellakin olla jalat tiukasti yhdessä, niin ei ole niin karu pudotus sitten synnytyksen jälkeen. 

Jos eron haluaa niin kannattaa toimia näin. Ei monikaa

Ei, ei. Vaan jos sun juttuja kuuntelee, niin kannattaa raskausaikana pihdata totaalisesti, niin tuntuu sitten se synnytyksen repimä kroppakin joltain.

Vierailija
124/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran voin kertoa omakohtaisesti että mun 1 vaimo kenen kanssa lapsi. Oli kuin AP. Päätti etten halua seksiä koska hän oli lihonut ainakin 5kg.  Koska seksiä ei voinut harrastaa, läheisyys väheni. Kun läheisyys väheni ja mun seksuaalinen turhautuminen kasvoi alkoi riitely. 5kk kohdilla oltiin hyvin lähellä erota.  Kunnes nostin asian pöydälle ja kerroin että mun tekisi mieli jokapöivä nussia sun aivot pihalle. Vaimo kysyi oikeasti? Vastasin kyllä. Juteltiin asiasta. Loppu raskaus oli hemmetin kivaa aikaa.

Vierailija
125/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virtsankarkailua, ilmavaivoja, hormoninäppyjä. Levähtänyt pimppa. Löysä iho. Haisevaa vuotoa ym.  Jos raskaana ollessa on jo fiilis että olen ällöttävä enkä voi seksiä harrastaa.. Synnytyksen jälkeen menee 2v että voi. Siinä on sitten parisuhdekkin mennyt 99% varmuudella.

no ehkä joutaa mebnäkin tuollainen parisuhde joka seksiin perustu

Hyvin harva suostuu elämään selibaattissa. Toimiva seksielämä on todella usein parisuhteen ylläpitävä suola. Koska tutkitustikkin seksi lisää mielihyvää, yhteenkuuluvuuden tunnetta ja elämään  tyytyväisyyttä.

Vierailija
126/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi vittunyt! Ei varmaan paljon herätä haluja nuo pimppapuheet tähän. Ei täällä kannata yrittää jutella

Samaa katoin itse. Joku pentti perverssi kirjoittelee fantasioitaan samalla kun hakkaa innoissaan huohottaen kahden sentin munaansa. 

Vierailija
127/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän tää keskustelu menisi jos joku mies kertoisi ettei halua koskea raskaana olevaan vaimoonsa. Koska koko nainen ällöttää. Mutta nainen taas haluaisi paljon seksiä?

Mies saisi varmasti tosi paljon tsemppiä.

Vierailija
128/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran voin kertoa omakohtaisesti että mun 1 vaimo kenen kanssa lapsi. Oli kuin AP. Päätti etten halua seksiä koska hän oli lihonut ainakin 5kg.  Koska seksiä ei voinut harrastaa, läheisyys väheni. Kun läheisyys väheni ja mun seksuaalinen turhautuminen kasvoi alkoi riitely. 5kk kohdilla oltiin hyvin lähellä erota.  Kunnes nostin asian pöydälle ja kerroin että mun tekisi mieli jokapöivä nussia sun aivot pihalle. Vaimo kysyi oikeasti? Vastasin kyllä. Juteltiin asiasta. Loppu raskaus oli hemmetin kivaa aikaa.

Teillä ehkä ei ole kovin hyvä keskusteluyhteys ollut ennen raskautta, etkä sinä ilmeisesti tehnyt kovin selväksi että haluat vaimoasi, kun tilanne meni tuollaiseen pisteeseen. Ja hän näköjään luuli että et halua häntä. Mutta entä jos asia olisi ollutkin niin, ettei vaimosi olisi raskauden vuoksi itse halunnut seksiä? Hormonit voi tehdä niin. Olisitte eronneet? Vain joku seksi piti teidät yhdessä lopulta? Suutuit kun vaimosi vaikutti olevan haluton jne. Minusta tuossa onnellisesti päättyneessä tarinassa on tosi surullinen pohjavire. Väliaikainen tilanne, jolla ei välttämättä ole yhtään mitään tekemistä tulevan kanssa...ja pelkkä seksinpuute vie ihan eroon, vaikka toinen uhraa juuri kehoaan sinun lapsesi maailmaan saattaakseen. Tuntuu, ettei sinulla ole mitään ymmärrystä siitä, millaisen järkyttävän muutosmyrskyn naisen keho JA mieli kokee raskauden aikana.. 

Mutta tietenkin olisi hyvä tehdä miehen selväksi, jos hän edelleen haluaa raskaana olevaa vaimoaan, koska moni tosiaan siinä myrskyssä tuntee inhoa kehoaan kohtaan, ne muutokset on niin valtavia. Ja tuntuu ettei toinen voi mitenkään enää haluta. Usein kuulee nimittäin kyllä sen, että kumppani ei enää sytytä kun lihoi. Raskaus on vielä paljon isompi juttu.

Vierailija
129/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka ällötä nussia akkaa, jonka pallomahan läpi näkyy oman LAPSEN potkiva jalka? Hyi saatana 

Vierailija
130/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on olit hyvä seksielämä. Ja joitakin tämän ketjun kommentteja lukiessani olen tyytyväinen, että ollaan oltu juuri me. Ei minua ole raskaus ällöttönyt naisena. Hormonitoiminta yleensä kiihtyy sen verran, että päin vastoin tekee useammin mieli. Mies taas ei ole ollut moksiskaan vatsasta tai kasvaneista rinnoista. Minä nimittäin olen turvonnut raskauksien aikana myös rinnoista, minkä takia tarvinnut ostaa isommat liivit. Joku tietysti olisi niistäkin ollut huolissaan, että jääkö nämä näin isoiksi. Ei ne jää, voin kertoa.

Vierailija
131/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on olit hyvä seksielämä. Ja joitakin tämän ketjun kommentteja lukiessani olen tyytyväinen, että ollaan oltu juuri me. Ei minua ole raskaus ällöttönyt naisena. Hormonitoiminta yleensä kiihtyy sen verran, että päin vastoin tekee useammin mieli. Mies taas ei ole ollut moksiskaan vatsasta tai kasvaneista rinnoista. Minä nimittäin olen turvonnut raskauksien aikana myös rinnoista, minkä takia tarvinnut ostaa isommat liivit. Joku tietysti olisi niistäkin ollut huolissaan, että jääkö nämä näin isoiksi. Ei ne jää, voin kertoa.

No kivat sulle, AP varmaan hymyilee onnellisena puolestasi, samalla kun hormoninsa saavat hänet haluttomaksi ja muutokset ällöttävät, bonuksena vieressä mies joka säälistä pari kertaa vongannut ällöttävää akkaansa

Vierailija
132/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sis saa valittaa, että ei halua seksiä. Saa kai sitä valittaa milloin tahansa. Mutta jos totta puhutaan, niin yleensä luonto hoitaa sen asian, että sitå seksiä tekee mieli ja erityisesti silloin raskauden puolivälissä ja sen jälkeen. Evoluutio. Tarkoitus varmistaa, että se mies pysyy jälkeläisensä lähellä, ei hylkää lapsen äitiä. Ja siis oikeestiko muka himot ei kiihdy raskaudessa. Kyllä helvetissä kiihtyy. Miten voi olla, että joku ajattelee, ettei ole haluttava. Tai jotain sinne päin. Minulla ainakin se oma halu nimenomaan on ajanut eteenpäin. 

Vierailija
133/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ymmärrän ketjun miehiä, jotka kokivat tsemppaavansa ap:ta. Tämä on seksipalsta ja keskustelun pääpaino ei luontevasti hakeudu ap:n masennukseen vaan haluttomuuteen, joka näyttäytyy joillekin kiukutteluna masturboinnin vuoksi, toisille turhauttavana "etkö tajuu että kyllä miehet haluaa naistaan raskaanakin"-juttuna ja joillekin jonain prinsessailuna. Joku peilaa tilannetta omaansa, joku yrittää vaan saada ap:n tajuamaan että raskaana oleva ei välttämättä ole epähaluttava puolisolleen.

Mutta. Ap saattaa hyvinkin tuntea itse inhoa vartaloaan kohtaan ja siksi olla haluton. Se, että hän kokee että miehensä ajattelee samoin, lisää haluttomuutta, mutta ei välttämättä ole pääsyy, vaan pääsyy voi olla itseinhossa. Ei siinä auta jos joku, edes se oma mies, häntä kuitenkin haluaisi, jos hän vaan kokee ettei ole seksuaalinen olento ollenkaan juuri nyt.

Kaiken lisäksi mies saattaa hyvinkin tuntea vastenmielisyyttä ap:ta kohtaan. Eikä sillekään oikein mitään voi, jos näin on.

Vierailija
134/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän tää keskustelu menisi jos joku mies kertoisi ettei halua koskea raskaana olevaan vaimoonsa. Koska koko nainen ällöttää. Mutta nainen taas haluaisi paljon seksiä?

Mies saisi varmasti tosi paljon tsemppiä.

On tällaiset kommentit ainakin tässä ketjussa saaneet yläpeukkuja.

Vierailija
135/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne orkut jotain sellaista mitä ei koskaan muulloin koe kuin raskaana ollessaan. Sänky on natissut. Ja se kun on lähes aina kiihottunut. En tarkoita että töissä olisi tai julkisesti. Minulle riitti kerran kun otin yömekon pois ja menin alasti ulos. Oli tuulinen sää. Vähän ehdin hyväillä niin jo tuli. Oikeastaan parhaat seksimuistot on kahden raskauden ajalta. Itselleni ei koskaan tullut mieleen miettiä, miltä minä näytän. Sillä ei ollut merkitystä, koska halusin ja halusin ja taas halusin.

Vierailija
136/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sis saa valittaa, että ei halua seksiä. Saa kai sitä valittaa milloin tahansa. Mutta jos totta puhutaan, niin yleensä luonto hoitaa sen asian, että sitå seksiä tekee mieli ja erityisesti silloin raskauden puolivälissä ja sen jälkeen. Evoluutio. Tarkoitus varmistaa, että se mies pysyy jälkeläisensä lähellä, ei hylkää lapsen äitiä. Ja siis oikeestiko muka himot ei kiihdy raskaudessa. Kyllä helvetissä kiihtyy. Miten voi olla, että joku ajattelee, ettei ole haluttava. Tai jotain sinne päin. Minulla ainakin se oma halu nimenomaan on ajanut eteenpäin. 

Turha vetää evoluutiota tai biologiaa tähän, jos ei edes ymmärrä sen päälle tuon vertaa.

Vierailija
137/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä vähä insestistä pedovibaa, että haluaa panna käytännössä lastaan 

Vierailija
138/148 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha vetää evoluutiota tai biologiaa tähän, jos ei edes ymmärrä sen päälle tuon vertaa.

Nimenomaan et itse tunne evoluutiota ja biologiaa yliopistollisella tasolla. Havainto naisen antamasta JATKUVASTA seksistä miehelle/miehille takaa IHMISELLÄ parhaiten miehen resurssien perhettä hyödyttämässä, jolloin naisen lasten mahdollisuus selvitä elossa puberteettiin ja itsenäisyyteen asti on suurin. Ei ole kiistanalainen HYPOTEESI, vaan kaikkien merkittävien tutkijoiden konsensus, ja siten tutkimuksin vahvistettu TEORIA. Hyväksytty myös sosiologiassa, jossa on monta alkujaan biologista teoriaa, mutta numeerisesti OPERATIONAALISTETTUNA. Kynis.mi

Vierailija
139/148 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaus vaikuttaa eri siskoihin hyvin eri tavalla. Toinen tuntee syvää alemmuutta, toinen tuntee olevansa erityisen kiihkeä ja vapautunut, myös seksuaalisesti. 

Meidän miesten silmissä raskaana oleva nainen on usein erityisen kiihottava. Vaimoni odotti lasta yhtaikaa kuin tuttavapariskuntamme rouva. Fantasioin, että olisin yhdynnässä ja herttailussa MOLEMPIEN kanssa aivan viime tinkaan ennen synnytystä.

Ajatus, että yhtyisi takaapäin sisareen, jonka kohdussa olisi jo pitkälle kasvanut toisen miehen siittämä lapsi, oli erityisen kiihottava. EHKÄ sinäkin voisit fantasioida, kuinka toinen mies himossaan raskaana ollessasi työntäisi kyrpänsä ihanoittavaan vittuusi. Kynis.mi

Prinsessasatua keinoelätetään nimenomaan häissä, mutta TODELLINEN prinsessa on raskaana oleva nainen, sekä oma että toisen oma. Halu yhtyä omaan vaimoon, sekä toteutumaton halu suorastaan eläimellisesti työntää kyrpänsä takaapäin ystäväpariskunnan raskaana olevan rouvan turvonneisiin ja läpimärkiin vitunelimiin vie suorastaan kaiken ajattelun vain kiimaiseksi tunteeksi. 

Kirjoitin todella omankin kokemuksen mukaan, mutta myös tieteellisen biologisen teorian mukaan. Sekä raskaus itse, että himo raskaana olevan naisen nussimiseen, kuin myös naisen halu paljoon seksiin, turvaa parhaiten miehen/miesten resurssien runsaimman mahdollisen saannin. Seikka, että YKSITTÄISELLÄ naisella tämä ei toteudu, ei poista sitä, että KESKIMÄÄRIN näin on, kuten biologinen tutkimus on saanut selville.  Kynis.mi

Vierailija
140/148 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis. Naisena. Keskustelua miehen kanssa. Seksuaalista virettä voi ylläpitää ilman yhdyntää jos se ällöttää. Komppaan muutama mies kirjoittajaa. Krooninen seksin puute tappaa suhteen todella tehokkaasti. Eikä synnytyskään tuo pikaista helpotusta asiaan mikäli ongelma on AP päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä