Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana, enkä enää halua seksiä, koska olen ällöttävä

Vierailija
17.07.2025 |

Mulla ei ole ikinä ollut näin ällöttävä, vastenmielinen olo kehostani. Olen lopettanut seksin harrastamisen mieheni kanssa kokonaan, ajatuskin lähes puistattaa. Masturboin kuitenkin välillä, silloin en mieti itseäni osalliseksi mihinkään edes ajatuksissani, kyseessä täysin mekaaninen suoritus. Mies kuitenkin haluaisi välillä, mutta sen verran harvoin että olen melko varma että tämä muuttunut vartalo on hänestäkin inhoa herättävä. Onko muilla ollut samaa, eli että kokee itsensä raskaana niin iljettävänä, ettei seksi kumppanin kanssa tunnu millään tasolla miellyttävältä? En myöskään enää halua olla hänen nähden alastomana tai vähissä vaatteissa. 

Kommentit (148)

Vierailija
81/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etelä euroopassa nainen on kuningatar raskausaikana. Jopa kuukautisten aikaan miehet hoivaavat naista. 

Suomessa miehet vaativat tyydytystä eikä niin että ajattelisivat miten voivat palvella naista.

Oikeasti Suomi on hyvin sovinistinen maa.

Oma mieheni on espanjalainen ja kohtelee kuin kuningatarta kun olen raskaana samoin koko miehen suku. Eipä tulisi mieleen että mies tulisi vaatimaan tyydytystä jos voin huonosti kuten suomimiehet.

Ai Espanja ei ole sovinistinen maa.. Hitto tää palsta on kyl ihan käsittämättömän upea. Ihan mitä vaan voi sanoa lytätäkseen suomalaisen miehen.. Mulla on työkaveri espanjalainen nainen. Hän on meidän alan supertähti. Kiertää mm maailmalla esitelmöimässä.. Tiedätkö miksi hän muutti Suomeen?

Siksi että Espanjassa hän ol

Jep. Olen saanut aikamoisen annoksen Espanjan kulttuuria työskennellessäni tämän naisen kanssa. 

Hän esim tuo minulle kahvin aina, kysyy joka ikinen kerta kun menee hakemaan jotain " tarvitseeko" jotain. Yksikään suomalainen nainen ei käyttäydy noin. 

Ollaan puhuttu mm tuohon liittyen vanhemmista, Suomen kulttuurista yms. Eikä se ruoho välttämättä ole vihreämpää aidan toisella puolen.  Esim tämän naisen isä ei osaa tehdä mitään ruokaa. Hän ei ole ikinä nähnyt että isä siivoaisi "edes omia jälkiään"... Hänen isä suhde on jäänyt todella hataraksi koska isä ei ole leikkinyt tai hoitanut häntä koskaan.. Hän on monesti ihmetellyt kun esim minä leikin lasten kanssa / osallistun kodin hoitoon yms.

Vierailija
82/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etelä euroopassa nainen on kuningatar raskausaikana. Jopa kuukautisten aikaan miehet hoivaavat naista. 

Suomessa miehet vaativat tyydytystä eikä niin että ajattelisivat miten voivat palvella naista.

Oikeasti Suomi on hyvin sovinistinen maa.

Oma mieheni on espanjalainen ja kohtelee kuin kuningatarta kun olen raskaana samoin koko miehen suku. Eipä tulisi mieleen että mies tulisi vaatimaan tyydytystä jos voin huonosti kuten suomimiehet.

Ai Espanja ei ole sovinistinen maa.. Hitto tää palsta on kyl ihan käsittämättömän upea. Ihan mitä vaan voi sanoa lytätäkseen suomalaisen miehen.. Mulla on työkaveri espanjalainen nainen. Hän on meidän alan supertähti. Kiertää mm maailmalla esitelmöimässä.. Tiedätkö miksi hän muutti Suomeen?

Siksi että Espanjassa hän ol

Sä olet valinnut kummallista seuraa, jos tuntuu siltä, että Suomi on vaarallinen maa. 

Tiedätkö missä maassa pienen lapsen tappaa lähes aina nainen. Niin, Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeep. Kannattaa kokeilla muuttaa vaikka Puolaan / venäjälle jos tuntuu että Suomi on vaarallinen maa naiselle. Venäjällä jos et ole valtaa omaava nainen. Sun raiskauksesta ei edes nosteta syytettä jos tekijä vähänkin vaikutusvaltainen.

Vierailija
84/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä moiti itseäsi. Nainen on kauneimmillaan raskaana. Keskustele asiasta miehesi kanssa. Voi olla että se avaa sinun ajtustesi solmuja. Mies saattaa tuntea ettet halua seksiä, jos on esim raskauden tuomia kipuja tai on vaikea löytää sopivaa asentoa. Keskustelkaa, pitäkää toisianne hyvänä, kokeilkaa eri asentoja. Jos sinusta tuntuu että halut on joskus kateissa, muista miestäsi esim käsi/suu-hoidolla tms.

Mukavaa ja nautinnollista raskautta!

Nimim. Kokemusasintuntija M

Kauneimmillaan raskaana. Bullshit!

Joo tätä nauroin itsekseni. Täällä miehet puhuu vaimonsa pillusta. Ehkä se on syy ongelmiin? Vaimo on ihminen ei pelkkä pillu. Jos niin ajattelee tulevan lapsensa äidistä ja elämänkumppanistaan ei liitto tule kestämään

Entä jos lapsi syntyy vammaisena, synnytkswssä tulee k

Tää. 

Tulisipa kaunis olo jos mies vain hönkisi että pillupillupillu, tiukka pillua sitä ja turpea pillu tätä ja kaunis himottava pillu tota. 

Etenkin jos itse kamppailisi raskauden, sairauden tai muun kehollisia muutoksia tuovan vaikeuden kanssa, eikä tuntisi itseään kauniiksi. Vielä vähemmän tuntisin kauniiksi jos mies typistäisi koko olemukseni sukuelimiini. 

Oma mieheni on terveen kiinnostunut pillusta ja tykkää sitä ihailla ja tutkia, mutta olen hänelle todella paljon muutakin ja hän tekee sen selväksi. Kaikki ne muutkaan huomiot vaikka hiuksistani, ihostani, tietyistä tavoista tai maneereista joita hän pitää suloisena.. eivät ne kaikki ole sellaisia mitä itse pidän parhaina puolinani, mutta ne ovat selvästi hänen omia tärkeitä huomioitaan. 

Jos minua olisi yritetty raskauden aikana lohduttaa sillä että "Anna pillua se on nyt parasta pillua se puristaa paremmin kuin koskaan anna pillua uuh tai lähden panemaan muita" niin olisin nyt YH :D

Vierailija
85/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Esim tämän naisen isä ei osaa tehdä mitään ruokaa. Hän ei ole ikinä nähnyt että isä siivoaisi "edes omia jälkiään"... Hänen isä suhde on jäänyt todella hataraksi koska isä ei ole leikkinyt tai hoitanut häntä koskaan.. " 

Tällaista ei tarvitse kyllä Espanjasta asti hakea 😅

Vierailija
86/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko noiden "turpea pillu ah raskaana oleva nainen!" juttujen tarkoitus jotenkin lohduttaa tai piristää ap:ta, mutta noista kyllä huomaa just selvästi miten itsekeskeistä voi tyhmän miehen seksuaalisuus olla. Siihen sitten vielä joku katkera puhe pihtaamisen tiestä pettämiseen, niin voi jeesus, toivottavasti ap:n mies ei ole tuollainen! Jos on, niin ymmärrän hyvin ettei tee mieli. Luulen kuitenkin, että ap:n tilanne voisi helpottaa paljonkin, jos hän keskustelee miehensä kanssa ja kertoo tuntemuksistaan. Tietty jos mies on sellainen kuin täällä kirjoittavat, niin ei kannata varmaan vaivautua, vaan ihan toivoa että mies menee vieraisiin ja korvaa häpeän tunteensa olemalla vauvan isänä mahdollisimman hyvä sitten myöhemmin. Ja ero sitten aikanaan, jos nyt ei sellaiseen ole jaksamista.

Mutta oletetaan että mies on hyvä mies, empaattinen ja tunteva, rakastaa sinua. Keskustele näistä tuntemuksista ja miten oma muuttuva vartalosi tuntuu sinusta vastenmieliseltä. Vaikka ne muutokset olisivat myös miehestäsi jotenkin vaikeita, niin voi ihan yhtä hyvin olla, ettei hän koe muutoksia ollenkaan kuin sinä. Muutokset ovat itsestäänselvyys raskauden aikana, joten kyllä hän varmaankin on osannut niihin varautua mielessään. Sinäkin tietenkin, mutta ne voivat silti kohdalle osuessaan ja hormonien kanssa yhdessä olla kamala kombo mielelle. Mutta parhaimmillaan löydätte yhteyden ja vaikka läheisyyden seksinkin saralla uudestaan. 

Vierailija
87/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että huono valinta aloittaa tämä aihe oli tämä palsta. Olen tehnyt saman virheen. Täällä jutellaan seksifantasioista ja etsitään jotain kiimayllykkeitä, ei niinkään puida ongelmia tai surra niitä. Siksi monet vastauksetki tällaista soopaa. -edellinen

Vierailija
88/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan oikeassa. Olet oksettava. Miehesi käy varmasti muualla tyhjentämässä kassit

Vierailija
89/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan oikeassa. Olet oksettava. Miehesi käy varmasti muualla tyhjentämässä kassit

Tällaista psykopaattia sitten tarjolla tänään. Olet kyllä pelle.

Vierailija
90/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla edellä vakiintumattomat eli levottomat siskot selittivät seksikielteisyydessään, että miehille naiset muka olisivat vain pelkät sukupuolielimet, ja että näillä eväin liitto ei kauan kestä.

Olen ollut vaimoni kanssa rakkauden täyttämässä aviossa jo 56 vuotta. Suloinen vamoni on avannut vittuaan minulle päivittäin, ja muutamalle muullekin miehelle, mutta harvemmin. Hänen vittunsa on ihanan ihana, niin kuin naisilla yleensäkin on. Olen lausunut sen avaamisesta tänä aikana kiitoksen jopa useamman kerran päivässä. Edelleen rakastamme toisiamme palavasti kuin alussa.  Kynis.mi

Vierailija
91/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä ketju. Viimeksi kun vilkaisin niin ole puhe evoluutiosta. Nyt on päästy kulttuurieroihin. Ap:n rauskausmasennus ei kiinnosta ketään 🤣

Vierailija
92/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kolmessa raskaudessa täysin päin vastoin. Alkuraskauden pahoinvoinnin aikana ei ole tehnyt mieli, mutta voi jestas mitkä halut sen jälkeen. En itsekään ymmärrä, mutta joka kerta on ollut aivan hurjat himot. Sanotaanko että noin raskausviikolla 15 ihan loppuun asti. Ei ole tullut edes mieleen, miltä miehestä tuntuu. Ei hän ole ainakaan kovasti hanttiin pistänyt, ja peitto todellakin heilui. Muistan kun kuopusta odotin viikolla 39, minulla oli koko ajan halu rakastella ja saada suuseksiä. Siinä vaiheessa mies jo sanoi, että eikö se alapää mene kipeäksi, ja synnytys tulossa. Ei se mennyt kipeäksi. Turvonneet häpyhuulet, vilkastuminen verenkierron takia punoittava, kun katsoin peilillä, mutta muuten ei mitään kipuja. Päin vastoin kaikki kosketus sai helposti laukeamaan. Myös rintojen hyväily on tuntunut raskauksien aikana hyvältä, vaikken normaalisti niin kovin siitä pidä.

Vierailija
93/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestä jota ei haluta, raskaana olevan nussiminen tuntuu luonnottomalta. Lisäksi se lihominen on väkisinkin hivenen ällöttävää, ei sille mahda mitään. Meillä myöskään vaimo ei halunnut seksiä joten oltiin ilman, synnytyksen jälkeenkin ainakin puoli vuotta. Naisen vartalo ei ollut enää myöhemminkään kovin seksikäs, vaikka hän laihtui entisiin kiloihin, mutta kyllä siihen tottui eikä se epäseksikkäämpi keho enää ajan kanssa niin paljon ällöttänyt. En näyttänyt vaimolle, että en pidä häntä enää seksikkäänä. Ja ei hänkään onneksi enää ollut niin seks.aktiivinen kuin ennen raskautta. Raskaus itsessään oli niin hankalaa hänelle, että lapsiluku jäi yhteen. Hyvä niin.

Vierailija
94/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oliko noiden "turpea pillu ah raskaana oleva nainen!" juttujen tarkoitus jotenkin lohduttaa tai piristää ap:ta, mutta noista kyllä huomaa just selvästi miten itsekeskeistä voi tyhmän miehen seksuaalisuus olla. Siihen sitten vielä joku katkera puhe pihtaamisen tiestä pettämiseen, niin voi jeesus, toivottavasti ap:n mies ei ole tuollainen! Jos on, niin ymmärrän hyvin ettei tee mieli. Luulen kuitenkin, että ap:n tilanne voisi helpottaa paljonkin, jos hän keskustelee miehensä kanssa ja kertoo tuntemuksistaan. Tietty jos mies on sellainen kuin täällä kirjoittavat, niin ei kannata varmaan vaivautua, vaan ihan toivoa että mies menee vieraisiin ja korvaa häpeän tunteensa olemalla vauvan isänä mahdollisimman hyvä sitten myöhemmin. Ja ero sitten aikanaan, jos nyt ei sellaiseen ole jaksamista.

Mutta oletetaan että mies on hyvä mies, empaattinen ja tunteva, rakastaa sinua. Keskustele näistä tuntemuksista ja miten oma muuttuva vart

Sinäkään et selvästi tajua AP juttuja.

AP.lla ei ole seksihalut kadonneet. HÄN masturboi yksin.  Ja KUVITTELEE että olisi miehen mielestä ällöttävä. Koska mies ei vonkaa.

99/100 kyse on siitä että mies kunnioittaa ja rakastaa naista eikä vonkaa koska LUULEE ettei naisella ole haluja.

Ollaan noidankehässä! Koska läheisyys vähenee todistetusti jos seksiä ei ole. 

Ja tämä taas todistetusti vaikuttaa suhteeseen..

Avain lause on se että AP masturboi.

Vierailija
95/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä. 

Tässä on nyt varmaan 10 miestä käynyt kertomassa miten pirun seksikäs se oma raskaana ollut nainen oli. Kuinka ihania ne raskaana olevan naisen kehossa tapahtuvat muutokset olivat. Miten vielä tänäkin päivänä kaipaavat niitä..

Mutta ei kelpaa. Pakko uhriutua ja loukkantua

Vierailija
96/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä yläpuolella pidetään runkkailua jotenkin asiaan liittyvänä. No ei ole näin. Minä ainakin runkkaan vaikkei tekis seksiä mieli ollenkaan. Ei se ole mikään korvike vaan ihan erityyppinen toiminto. Vähän kuin ei saisi ottaa ummetukseen lääkettä kun kusi kuitenkin virtaa.

Vierailija
97/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"99/100 kyse on siitä että mies kunnioittaa ja rakastaa naista eikä vonkaa koska LUULEE ettei naisella ole haluja."

"Tässä on nyt varmaan 10 miestä käynyt kertomassa miten pirun seksikäs se oma raskaana ollut nainen oli. Kuinka ihania ne raskaana olevan naisen kehossa tapahtuvat muutokset olivat. Miten vielä tänäkin päivänä kaipaavat niitä..

Mutta ei kelpaa. Pakko uhriutua ja loukkantua"

Raskausfetissiä ja yleistä panetusta tällä palstalla näkee, ei todellakaan kannata luulla ettei oikeassa elämässä miehet ihan useinkin ällöttyisi raskaana olevista. Se on ihan luonnollista. Jos se joillain muilla onkin ihana ja seksikäs juttu, niin eipä ole todellakaan kaikilla! Ap:n mies voi ihan hyvin tuntea vastenmielisyyttä läskistyvää vaimoaan kohtaan tai vaikka tuntea inhoa nussia kun naisen sisällä on ihmisalkio. Miten tuon ymmärtäminen on niin vaikeaa..

Vierailija
98/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä yläpuolella pidetään runkkailua jotenkin asiaan liittyvänä. No ei ole näin. Minä ainakin runkkaan vaikkei tekis seksiä mieli ollenkaan. Ei se ole mikään korvike vaan ihan erityyppinen toiminto. Vähän kuin ei saisi ottaa ummetukseen lääkettä kun kusi kuitenkin virtaa.

Ja tätä ei voi mitenkään tehdä miehen kanssa?

Parempi vaan etääntyä. Varsinkin kun se pointti on se että mies pitää mua ällöttävän. Niin en anna. Mikä on täysin paskaa.

Vierailija
99/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n miehellä ei ole tuota raskaus fetissiä ei siinä sen kummempaa. Naiminen ei oo elämän tärkein asia, vetäkää käteen ja naikaa sitten kun taas tekee mieli

Vierailija
100/148 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"99/100 kyse on siitä että mies kunnioittaa ja rakastaa naista eikä vonkaa koska LUULEE ettei naisella ole haluja."

"Tässä on nyt varmaan 10 miestä käynyt kertomassa miten pirun seksikäs se oma raskaana ollut nainen oli. Kuinka ihania ne raskaana olevan naisen kehossa tapahtuvat muutokset olivat. Miten vielä tänäkin päivänä kaipaavat niitä..

Mutta ei kelpaa. Pakko uhriutua ja loukkantua"

Raskausfetissiä ja yleistä panetusta tällä palstalla näkee, ei todellakaan kannata luulla ettei oikeassa elämässä miehet ihan useinkin ällöttyisi raskaana olevista. Se on ihan luonnollista. Jos se joillain muilla onkin ihana ja seksikäs juttu, niin eipä ole todellakaan kaikilla! Ap:n mies voi ihan hyvin tuntea vastenmielisyyttä läskistyvää vaimoaan kohtaan tai vaikka tuntea inhoa nussia kun naisen sisällä on ihmisalkio. Miten tuon ymmärtäminen on niin vaikeaa..

On varmaan tälläisiäkin miehiä. Sitä seksuaalisuutta voi ylläpitää muutenkin kuin penetraatiolla. 

Mutta edelleen sanon näin. Olen varmasti jutellut useamman miehen kanssa kuin sinä seksistä raskauden aikana. Yhtään negatiivista kommenttia en ole kuullut. Enemmänkin ylistystä ja sitä että hitto kun noi " sukupuoli elinten ja rintojen muutokset voisi olla pysyviä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan