Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän tavallinen 50v nainen ajattelee kun tuo Anne Kukkohovi on noin upea ikäisekseen?

Vierailija
17.07.2025 |

Katselin juuri Annen instagramia ja voi pojat kuinka hän näyttää nuorelta... Menisi helposti 30 vuotiaasta! Ei vain tällaisella tavallisella 50v miehellä olla mahkuja Annen tasoiseen naiseen...

Kommentit (159)

Vierailija
121/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaihdevuosivatsa pian hänellekin ilmaantuu. 

Anne on varmaan ollut kaukaa viisas ja käyttänyt pitkään hormonikorvaushoitoja. Ja testosteronia, kun seksihalut on ilmeisesti kovat. 

Jestas miten vähän sinä tiedät naisten seksuaalisuudesta. Tiedoksesi että ihan tutkitusti naisten libido on korkeimmillaan siinä neljänkympin jälkeen. Ei vaadi mitään testokorvaushoitoja. 

Sen takia biologisesti nuoret miehet ja 40+ naiset olisivat libidoltaan kovinkin yhteensopivia.

T.tiede

Vierailija
122/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua säälittää, että hänkin on nykyään etäprostituoitu. Vaikka onkin kaunis ikäisekseen. 

Ihan 50 kymppisen näköinen keskiverta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö sillä on ne suuhun sopimattomat hampaat? Ne jotenkin häiritsivät Koko Suomi leipoo -ohjelmassa. 

Vierailija
124/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan oikeasti voi olla nuorempi mitä on. Se onpi fakta.

Vierailija
125/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anne on varmaan ollut kaukaa viisas ja käyttänyt pitkään hormonikorvaushoitoja. Ja testosteronia, kun seksihalut on ilmeisesti kovat. 

Jestas miten vähän sinä tiedät naisten seksuaalisuudesta. Tiedoksesi että ihan tutkitusti naisten libido on korkeimmillaan siinä neljänkympin jälkeen. Ei vaadi mitään testokorvaushoitoja. 

Sen takia biologisesti nuoret miehet ja 40+ naiset olisivat libidoltaan kovinkin yhteensopivia.

T.tiede

Tiedän. Mutta Anne on jo viisikymppinen ja ehkäpä menopaussin käynyt. Nelikymppiset naiset ovat vasta esivaihdevuodevaiheessa. Suosittelen ottamaan ajoissa selvää hormonikorvaushoidoista ja merkityksestä mm. seksi-elämään ja nautintoon.

Vierailija
126/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne näyttää upealta! Kuviaan kuitenkin käsittelee reippaasti, mitä en ymmärrä. Miksi pitää yrittää näyttää nuorelta? Miksi ei voi näyttää omassa ikäluokassaan tooodella hyvältä? Olen itse ollut nuorena tosi nätti ja nyt 52 v on kyllä vaikeaa olla tyytyväinen itseensä. Mulla ei ole ryppyjä, mutta painoa liikaa ja iho sellainen löysä. Äitini on myös ollut tosi kaunis nuorempana ja on ikäisekseen vielä kaunis, mutta hänellekin vanheneminen on ollut vaikeaa. Se varmaan onkin niin, että mitä isompi menetys, sen enemmän harmittaa.

Annelle toivon hyvää elämää, vähän arvokkaammalla tavalla.

Vierailija
127/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko että 50-vuotiaat haluaa näyttää 30-vuotiaalta?

Vierailija
128/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko että 50-vuotiaat haluaa näyttää 30-vuotiaalta?

Todennäköisesti ajattelee. Minä luulen että AP projisoi ja pahasti.

Vierailija
129/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne on upea. N56

Vierailija
130/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule kaikille. Tunnen kolmekin noin 75-vuotiasta naista (yksi on äitini) joilla on aivan tiimalasivartalo ja jokseenkin litteä vatsa. 

Luonnollisesti en itse ole perinyt äitini ruumiinrakennetta. 

***no minäkin olen 60 v. eikä sitä vv.vatsaa vielä ole...oon kyllä odotellut ,kun kaikki siitä puhuu. Eli ei sekään automaattisesti muljaha ,vaan sen eteen tarvii tekoja ;D

Vierailija
131/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne kävi kasvojenkohotuksessa 

Vierailija
132/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla kuinka upea tahansa, mutta älyä tälle ei ole siunattu. Ulkonäön sijaan arvostan älykkäitä, sivistyneitä ja kyvykkäitä ihmisiä.

Vierailija
133/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se mitään vaikuttaa kenenkään muun elämään kuinka upea joku Anne Kukkohovi on.

Vierailija
134/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö ajattelen siitä että Anne on kaunis? Että kiva Annelle, toivottavasti elämä on muutenkin mukavaa. Annen ulkonäkö ei ole millään lailla multa pois.

Vierailija
135/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

selluliittiporsas, paljon on läskiä ja ryppyä. en ottaisi naiseksi enkä mitään seksihurjastelijaa muutenkaan, tv 54-mieserakko.

pitäisi olla joku 35 v max

Vierailija
136/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anne myy käytettyjä pikkuhousujaan netissä. Hän on kovin erilainen kuin minä, näin ajattelen.

Kaikelle sitä löytyykin ostajia 😂

Vierailija
137/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta mieti kuin vähän säälittää että pitää juosta miesten perässä kuin joku kiimainen teini. Ehkä hän nauttii siitä. Itse en haluaisi tässä iässä, olen onnellinen ihanasta miehestäni ja 28 vuoden yhdessäolosta. 

Vierailija
138/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Anne kyllä kolmekymppisestä mene 😂

T. Kolmekymppinen

Vierailija
139/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anne näyttää ihan ikäiseltään. Inspiroivaa hänessä on kuitenkin se, että viettää rohkeasti vilkasta seksielämää eri miesten kanssa. Siitä olen hänelle kateellinen.

N55, naimisissa kyvyttömän miehen kanssa

Oletko kateellinen eri miehiltä kerätyistä HPV-viruksista, jotka johtavat mm kohdunkaulansyöpään ennemmin tai myöhemmin? 

Vierailija
140/159 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten on siinäkin suhteessa teinipoikien kanssa samalla aallonpituudella, että siitä puhe mistä puute.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme