Vttu menee hermo kun AINA joutuu odottelemaan rahojaan takaisin tuolta helvetin Zalandolta!!!!!
Itse lähettävät mitä lie paskaa, reklamaatioon vastataan käskyllä palauttaa tuote ja näin sitten asiakas pakotetaan käymään läpi helvetin hidas palautusprosessi zalandon mokailun takia :) vttu että hajoaa pää!!!!
Kommentit (97)
Virheellinen tuote on eri asia, kuin sellainen, jota et vain yksinkertaisesti halua. Jos tilaat esim väärää kokoa, se ei ole virheellinen tuote
Wow, ihanko tosi :oo MISSÄ KOHDASSA OLEN SANONUT ETTEN HALUNNUT VAATETTA?!? OLEN KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA, ÄÄLIÖT. EN VOI SILLE MITÄÄN JOS KEKSITTE OMAA PASKAANNE MINUSTA JA MUUNTELETTE SANOJANI. ...ttu mitä idareita. 🙄
Hohhoijaa, miten ihmiset oikeen uskoo tällasiin provoihin ja lähtee vielä tappelemaan trollien kanssa 😂
Itse lähettävät mitä lie paskaa, reklamaatioon vastataan käskyllä palauttaa tuote ja näin sitten asiakas pakotetaan käymään läpi helvetin hidas palautusprosessi zalandon mokailun takia :) vttu että hajoaa pää!!!!Itse lähettävät mitä lie paskaa, reklamaatioon vastataan käskyllä palauttaa tuote ja näin sitten asiakas pakotetaan käymään läpi helvetin hidas palautusprosessi zalandon mokailun takia :) vttu että hajoaa pää!!!!Itse lähettävät mitä lie paskaa, reklamaatioon vastataan käskyllä palauttaa tuote ja näin sitten asiakas pakotetaan käymään läpi helvetin hidas palautusprosessi zalandon mokailun takia :) vttu että hajoaa pää!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisikohan sinun sitten ostaa vaatteesi kivijalkakaupasta? Voit sitten sovittaa, niin ei tule hutiostoksia.
Kerrotko missä näitä vaatekauppoja nykyään on? :) Ja minä sanoin aika helvetin selkeästi että ZALANDO LÄHETTI PASKAA JA JOUDUIN REKLAMOIMAAN. KUINKA MONTA KERTAA TÄMÄ TÄYTYY SANOA?
Kuinka moneen vaateliikkeeseen oot onnistunut hankkimaan jo porttikiellon?
Ja minä olen KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA. En ole missään helvetin kohdassa sanonut sanaakaan siitä, etten olisi jotain vaatetta halunnut. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄Ja minä olen KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA. En ole missään helvetin kohdassa sanonut sanaakaan siitä, etten olisi jotain vaatetta halunnut. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄Ja minä olen KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA. En ole missään helvetin kohdassa sanonut sanaakaan siitä, etten olisi jotain vaatetta halunnut. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
Virheellinen tuote on eri asia, kuin sellainen, jota et vain yksinkertaisesti halua. Jos tilaat esim väärää kokoa, se ei ole virheellinen tuoteVirheellinen tuote on eri asia, kuin sellainen, jota et vain yksinkertaisesti halua. Jos tilaat esim väärää kokoa, se ei ole virheellinen tuote
Wow, ihanko tosi :oo MISSÄ KOHDASSA OLEN SANONUT ETTEN HALUNNUT VAATETTA?!? OLEN KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA, ÄÄLIÖT. EN VOI SILLE MITÄÄN JOS KEKSITTE OMAA PASKAANNE MINUSTA JA MUUNTELETTE SANOJANI.
Vierailija kirjoitti:
Oma moka. Mä otan aina laskun. Nyt tuli viimeisin tilaus, yksi tuote oli aivan liian suuri. Palautin sen ja maksoin vain ne mitä pidän. Helppoa.
Näin minäkin toimin.
Virheellinen tuote on eri asia, kuin sellainen, jota et vain yksinkertaisesti halua. Jos tilaat esim väärää kokoa, se ei ole virheellinen tuote
Wow, ihanko tosi :oo MISSÄ KOHDASSA OLEN SANONUT ETTEN HALUNNUT VAATETTA?!? OLEN KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA, ÄÄLIÖT. EN VOI SILLE MITÄÄN JOS KEKSITTE OMAA PASKAANNE MINUSTA JA MUUNTELETTE SANOJANI.
Onpa sekavaa sakkia eksynyt tähän ketjuun. Reissu mielisairaalaan voisi olla paikallaan. PS. Itse saanut aina hyvää laatua zalandolta, mitä nyt kerran ostamani verryttelypuku oli vääränvärinen. En jaksanut tosin alkaa nillittää.
Ja minä olen KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA. En ole missään helvetin kohdassa sanonut sanaakaan siitä, etten olisi jotain vaatetta halunnut. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄Ja minä olen KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA. En ole missään helvetin kohdassa sanonut sanaakaan siitä, etten olisi jotain vaatetta halunnut. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄Ja minä olen KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA. En ole missään helvetin kohdassa sanonut sanaakaan siitä, etten olisi jotain vaatetta halunnut. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 IDARIT!!!!!!!
Jos pitää,itkeä rahojen perään, niin piräisikö miettiä jo tilausvaiheessa sitä, että rahat on tiukassa ja onko pakko tilata nyt - kun ei ilmeisesti ole varaa
Ja minä olen KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA. En ole missään helvetin kohdassa sanonut sanaakaan siitä, etten olisi jotain vaatetta halunnut. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄Ja minä olen KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA. En ole missään helvetin kohdassa sanonut sanaakaan siitä, etten olisi jotain vaatetta halunnut. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄Ja minä olen KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA. En ole missään helvetin kohdassa sanonut sanaakaan siitä, etten olisi jotain vaatetta halunnut. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
V#ttu i#iootit eivät ymmärrä edes sanaa reklamaatio😂😂😂😂 sitten MINULLE yritetään aukoa päätä omasta tyhmyydestä, ai luoja olette noloja!!!!!
eivät ne mitään paskaa lähetä vaan ihan sitä mitä ITSE TILAAT.
minulle ei ole tullut yhden ainoatakaan pakettia, enkä ole joutunut sekuntiakaan odottelemaan rahoja.
Taas TÄYSIN itse aiheutettu ongelma.
Käy ostoksilla tavallisissa kaupoissa, niin ei tarvi valittaa.
Minä lopetin verkkokaupoista ostelun jo vuosia sitten, koska melkein aina niissä ostoksissa oli jotain huomautettavaa, palautettavaa tai muuta. Verkko-ostoksia piti odottaa viikko tai kaksikin ja vieläpä maksaa ylimääräistäkin niistä eli maksaa tuotteiden lisäksi postikuluja. Lopulta päätin, että mitä en löydä omasta kaupungista, sitä en tarvitsekaan.
Wow, ihanko tosi :oo MISSÄ KOHDASSA OLEN SANONUT ETTEN HALUNNUT VAATETTA?!? OLEN KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA, ÄÄLIÖT. EN VOI SILLE MITÄÄN JOS KEKSITTE OMAA PASKAANNE MINUSTA JA MUUNTELETTE SANOJANI. Kuinka helvetin vaikeaa voi olla ymmärtää sana REKLAMAATIO?!?
Vierailija kirjoitti:
Käy ostoksilla tavallisissa kaupoissa, niin ei tarvi valittaa.
Minä lopetin verkkokaupoista ostelun jo vuosia sitten, koska melkein aina niissä ostoksissa oli jotain huomautettavaa, palautettavaa tai muuta. Verkko-ostoksia piti odottaa viikko tai kaksikin ja vieläpä maksaa ylimääräistäkin niistä eli maksaa tuotteiden lisäksi postikuluja. Lopulta päätin, että mitä en löydä omasta kaupungista, sitä en tarvitsekaan.
Kerrotko missä niitä kauppoja on nykyään???????
Vierailija kirjoitti:
Wow, ihanko tosi :oo MISSÄ KOHDASSA OLEN SANONUT ETTEN HALUNNUT VAATETTA?!? OLEN KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA, ÄÄLIÖT. EN VOI SILLE MITÄÄN JOS KEKSITTE OMAA PASKAANNE MINUSTA JA MUUNTELETTE SANOJANI. Kuinka helvetin vaikeaa voi olla ymmärtää sana REKLAMAATIO?!?
Sen sijaan että reklamoit zalandolle, niin sinuna varaisin ajan tutkimuksiin. Vaikuttaa että sinulla on vihanhallintaongelma.
Pyysin Zalandoa poistamaan asiakastietoni sen jälkeen kun yrittivät periä uudelleen maksua jo maksamastani tilauksesta.
Väittivät, että olivat vahingossa laittaneet minulle kuittauksen maksustani, ja että se maksu olikin toisen asiakkaan.
Laitoin dokumentin maksusta, jossa näkyi, että maksu oli lähtenyt tililtäni oikealla viitenumerolla heidän pankkitililleen.
En tiedä yrittikö tämä toinen asiakas kusettaa Zalandoa vai mitä siellä sekoiltiin. Mitään pahoittelua en saanut, enkä sähköpostia siitä, että asia on osaltani kunnossa.
No miksi maksat etukäteen? Tyhmäähän se on.